Jump to content

Recommended Posts

Pa sta ako je na Srpskom forumu?Koliko ima njih iz CG, BiH,Hrvatske, Makedonije itd...?Meni,a i verujem vecini,je drago sto nas ima sa svih strana i sto nas spaja H znak.

Prvi pit cujem tj citam da su ljufi iz Trio servisa neprofesiinalni.Na svu srecu ni ja ni mnogi nismo upoznali tu stranu njihovog poslovanja i posvecenosti korisnicima njihovog servisa.Posto smo upoznali i tu stranu,hahaha,zelim samo da kazem Hvala Triu sto postoji i Zile srecno u planovima koje imas da ih ispunih i da ti se ostvare.Pozdrav i vidimo se na neprofesionalnoj kafi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

apsolutno nemam ništa protiv & da je sa Marsa, samo nek ne pametuje lupajući gluposti, u temi koja je namenjena utiscima...

 

a na kraju nije ni do mene da određujem ko & šta i kako već ima nadležnih...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postavio si coveku pitanje koje prozivka Zasto nije na nekom HCG forumu nego kod nas.On je isto tako ostavio svoj utisak i misljenje.Ko ume bolje od njih i kome se ne svidja,postoji Google i brdo drugih prodavnica i servisa pa nek izvoli.A ti si pljunuo po 20 i kusur godina njigovog poslovanja samo zato sto su postupili profesionalno i onako kako posluju.Ok...Niko nije savrsen ali nastup ti je bas onako bzvz.Ali ajd...To je bilo tvoje neprofesionalno i neadekvatno misljenje na osnovu jedne bzvzne cinjenice koja ti se desila.

Nemoj da se uvredis,samo mislim da si to malo grublje izneo.Nista vise.Inace sto se tice servisa,sve ce ti biti jasno kad odes tamo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čemu toliko napada na čoveka samo zato što je izneo primedbu. Po meni osnovanu.

Da me neko ne shvati pogrešno, apsolutno nemam negativan, a ni pozitivan utisak o Trio servisu, ne poznajem nikoga niti tamo servisiram auto.

Čovek je tražio OKVIRNU cenu delova za određeni model (koliko sam razumeo dovoljno precizno naglašen). Žašto nije dobio odgovor? Zato što je politika servisa da ne daje informacije ako ne dobije broj šasije. Ok, možda je njima logično, ali meni nije. U redu da traže broj šasije zbog preciznosti i smanjenja mogućnosti greške prilikom odabira dela, i da traže da stave broj u bazu podataka, to u redu kada im je neko stalna mušterija i servisira auto kod njih, onda tako i treba, ali čovek je tražio OKVIRNU cenu delova (koju ne može da nađe na kompjutreru i na internetu, jer za sada je ne znam ni jednu prodavnicu ili servis koji ima ceo svoj asortiman delova i cena u redovno ažuriranoj "on line" bazi podataka dostupnoj svakom korisniku, negde sam i video da postoji ali dostupno samo uz korisničko ime i lozinku). Možda čovek čak i nema taj auto nego razmišlja da ga kupi pa gleda da li mu se isplati da kod njih servisira, a u tom slučaju odakle mu broj šasije. Alii ok, ako je neko proračunima došao do zaključka da mu se ne isplati da daje informacije potencijalnim mušterijama, jer im te informacije neće pomoći da tu mušteriju privuku, onda je to u redu.

A to što je neko spomenuo da svaki ozbiljan trgovac delovima traži broj šasije, to do sad ja nisam video. Svugde gde sam kupovao bilo koji deo, bilo je dovoljno da kažem model, godinu, zapreminu i snagu motora, eventualno tip menjača i broj vrata. I nikad nije bilo problema. Broj šasije dajem samo u Hondi kada kupujem ili naručujem originalni deo.

Ja o Trio servisu nemam utisak, i nemojte ovo shvatiti kao kritiku, jer nemam nikakvo iskustvo sa Trio servisom. Samo me je iznenadio broj napada na čoveka koji je sasvim regularno izneo kritiku jer je nezadovoljan što mu nisu dali informacije koje su realno mogli da mu daju, ali nisu hteli jer im je takva politika.

I ja sam jednom prilikom preko foruma pitao za cene nekih filtera ili čega već, isto tako okvirno da bih znao red veličina, pa mi je tražen broj šasije za bazu podataka, a s obzirom da nisam hteo da mi broj bude u toj bazi :) nisam ga ni dostavio (neću da budem u bazi ako ne servisiram auto tamo), pa nisam ni dobio tražene cene. Ali pošto sam tražio informaciju tako neformalno preko foruma, nisam negativno shvatio nedobijanje iste. Ali kada bih formalno pozvao telefonom i ne bih dobio informaciju jer neću da dam broj šasije, onda bih to shvatio isto kao ičlan "kgb". Zato sam i napiso ovo, jer mislim a napadate čoveka potpuno neosnovano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

apsolutno nemam ništa protiv & da je sa Marsa, samo nek ne pametuje lupajući gluposti, u temi koja je namenjena utiscima...

a na kraju nije ni do mene da određujem ko & šta i kako već ima nadležnih...

Očigledno da imas protiv cim si napisao ono sto si napisao.

Na slicne malogradjanske konstatacije sam srecom vaspitan da ne reagujem uopste niti da me doticu tako da si pucao u prazno.

Vunavuna ti je fino dao preporuku sta si trebao da uradis. Nisu ti trazili br. lk ili br pasosa sa sve slikom pa da se bunis vec jbni broj sasije. Imao si izbor da ga das ili ne. Kukanje i linija manjeg otpora su uvijek laksi izbor u zivotu.

Za OKVIRNE cijene ti treba 2 minuta na Google-u ako ga znas koristiti.

Pozdrav svima iz Crne Gore i izvinjavam se na off-u.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to što je neko spomenuo da svaki ozbiljan trgovac delovima traži broj šasije, to do sad ja nisam video. Svugde gde sam kupovao bilo koji deo, bilo je dovoljno da kažem model, godinu, zapreminu i snagu motora, eventualno tip menjača i broj vrata. I nikad nije bilo problema. Broj šasije dajem samo u Hondi kada kupujem ili naručujem originalni deo.

 

 

 

Imas srece sto ti auto sa tim osobinama jedinstven. Ne postoji vise Hondi Accord sa osobinama koje si naveo, pa ti ni ne traze broj sasije. 

Probaj to sa Toyotom Yaris 2003, 1.3 83ks manuelni menjac. Nece da moze...

Ako neces da ostavljas drugima broj sasjie, nemoj da kupis Yarisa 2003 :D

 

 

Po meni kritika jeste osnovana, ali daleko od neprofesionalizma. Sigurno su svesni da ce odredjeni broj musterija izgubiti na taj nacin, ali sa druge strane to se kompenzuje tacnoscu informacija koje daju i neimanjem problema koji u suprotnom mogu da nastanu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo to, tražio sam info za auto koji je prilično redak,neobičan i nepostoji vše verzija /serija već samo od 05-09 i polse ...

jer znam da su japosi baš zaguljeni sa tim jer sam imao Mazdu 323 BD ; a pasovalo je nešto i sa BF i BG šasija...

Ali OK, poštujem politiku firme - i profesionalni odnos prema klijentima ....

 

Pozz & odjavljujem se sa teme ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi koji nisu u toj materiji (nabavke delova) nisu ni svesni koliko znaci br sasije.

A u jednom modelu vozila cak i pod istim brojem sasije postoji mogucnost da se promasi trazeni deo, tako da svako ko je iole ozbiljan trazi broj sasije i po tome radi.

Ljidi sa kojima saradjujem a ne znaju da koriste programe za pretragu delova po sasiji ttaze samo podatke koje je vuna spomenuo i u 50% slucajeva, na moju zalost pogrese.

I jos jedan primer za okvirno davanje cena, jer se neka musterija za okvirno uhvati kao pijan plota pa posle bude kuku lele kad se ispostavi da recimo nije 7 nego 20 hiljada sto trio rece.

Ugl, br sasije na videlo i nema zime ni po prodavca ni po kupca.

Poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidim sta je problem, lepo je i sam Zivko napisao da je okvirna cena za okvirna pitanja od 7 do 20k za mali servis npr. Dakle, covek je korektno dao okvirnu cenu. Za sve detaljnije i preciznije informacije naravno da broj sasije pravi drasticnu razliku. Ne vezano za Trio servis, svaku iole ozbiljniju radnju koja se bavi prodajom delova kada pozovete radi kupovine istog, trazice vam br. sasije i dace vam cenu do u dinar. Cak, daju i nekoliko opcija razlicitih proizvodjaca istog dela sa sve cenama, pa birate sta vam najvise odgovara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da se to zakuvalo ovde ozbiljno, a kgb i ja smo nastavili normalnu prepisku preko PP i sve ok.


Elem, da pojasnim zasto tako insistiram:

 

Prvo, broj sasije od vozila mi ne znaci da bih kasnije spamovao nekog (postoje razni sivi nacini dolaska do informacija o voznom parku u Srbiji, tako da sigurnost podataka koje dajete javnim ustanovama je mnogo manja od 100%), vec iskljucivo da bih precizno odredili delove.

 

Ja posao temeljim na efikasnosti, a bez preciznosti toga nema.

 

Na forumu je vecina ljudi koji su pasionirani ljubitelji, znaju sta voze, itd. U stvarnosti, oni predstavljaju 1% vozaca, dok je 99% vozaca onih koji ga koriste od tacke A do tacke B, i ove stvari njih ne zanimaju, vec izvolite kljuc, broj sasije i dobijete ponudu.

 

Druga bitna stvar je sto necu da lupetam, ljudi su u Srbiji jako osetljivi na novac, i vole da se uhvate tacne cifre kao pijan plota. Ako je jeftnije, bravo majstore. Ako ispadne skuplje, a Marfi je cudo, onda majstore da ti pomenem tazbinu do askurdjela.

 

Da bi mozda pojasnio nacin kako mi radimo i zasto nam je to bitno, evo uzecemo jedan Accord CL koji je sada cest ovde.

 

Pretpostavicemo da vlasnik nije expert za iskljucivo doticni model, poput vunavuna, te da ne zna napamet broj servisnog buletina za skripanje levog tocka.


Vlasnik je osoba koja vozi Accorda iz 100 drugih razloga, i njemu vozilo je potreba.


On nazove na telefon, kaze da ima neko cviljenje napred, i da on misli da su kocnice. Mi trazimo podatke (pored licnih u ovom slucaju zarad daljeg kontakta), trazimo i broj sasije. Posto ga on nema kod sebe, on kaze 2.0 Accord 2007.

 

Dogovorimo termin. Mi pretpostavljamo da moraju prednji diskovi i plocice recimo. Odmah rezervisemo toliko vremena na dizalici u odredjeno vreme. Odmah pripremimo delove u servisu, povucemo ih iz Futoske, ili ih nabavimo unapred, da mozemo brzo da reagujemo.


Dodje klijent, i opala...ispostavi se da on ima Confort model, a ne Sport, i da diskovi od 300 mm koji su spremni ne pasu, vec da sada imamo vozilo na dizalici kome su skinuti diskovi, sve spremno, ali ne pasu, jer moraju 280 mm.


Klijent ceka, nama se napravi frka dok ne stvorimo te diskove (jer si vec pola posla odradio), dizalica je duplo vise vremena blokirana, druga kola koja imaju termin posle su pomerena, majstor ima ler u radu, odjednom ne mozemo da nadjemo diskove u ceni koje smo rekli, klijent umesto 1.5h je 3h u servisu, pomeramo njegove planove, ne daj boze da diskova nema, itd..

 

A sve to se moze izbeci jednostavniim brojem sasije. Cak i on nekad pogresi, tj. pogrese aftermarket proizvodjaci kad vezuju OEM broj za deo.


No, sto ne bismo zivot olaksali svima, dajte taj broj sasije, iovako ga ja ne objavljujem javno...

 

Na sve to, mi imamo po 7 dana unapred zakazanih 4 dizalice, i svako takvo pomeranje, ako nije neophodno, nama remeti koncepciju (a to se inace i desava u servisu), tako da ja sam lepo dao direktivu svima, da mora po broju sasiju..

U pocetku pre 7-8 godina je bilo tesko, ali vremenom su ljudi naucili, i svima je bilo lakse..

 

Nadam se da je sada jasno na plasticnom primeru zasto TRIO insistira na sasiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha e Vunac zivo me zanima koje si to to prodavnice zvao pa ti nisu trazili VIN. Vozim Honde vec 13 godina i isto toliko kupujem delove za njih, znam skoro svaku prodavnicu u gradu i uvek skoro uvek mi je trazen br sasije. A kada nije, onda sto rece Sale u 50% slucajeva bude pogresan deo.

Covek je otvorio firmu, postavio u svojoj firmi uslove kakve on hoce i to je to. Uzmi ili ostavi, niko nikoga ne tera da kupuje delove kod Tria ili da kod njega trazi orijentacione cene. Bavim se slicnim poslom i ne volim kad mi neko trazi orijentacionu cenu za nesto, iz razloga sto vecinom nastane neki problem oko toga ukoliko se klijent vrati da pazari.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel VIN vezan za pin-kod neke Visa elektron kartice, pa ce neko da mi hakerise bankovni racun? Meni na Civicu stoji ispod vetrobranskog stakla tako da svaki prolaznik moze da ga prepise. Suludo je to kao nesto "sakriti" zarad neke bezbednosti. E sad, drugo je ukoliko potencijalni kupac nema taj broj...pa se raspituje na bazi godista automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bavim se totalno drugom strukom, ali ima veze sa prodajom delova za odredjene uredjaje, i serijski broj je takodje obavezan iz skoro identicnih razloga koje je zivko naveo.

Trio servis osim na slikama nisam video, nema veze sa njim, nego sa zdravom logikom.

Ne balkanskom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha e Vunac zivo me zanima koje si to to prodavnice zvao pa ti nisu trazili VIN. Vozim Honde vec 13 godina i isto toliko kupujem delove za njih, znam skoro svaku prodavnicu u gradu i uvek skoro uvek mi je trazen br sasije. A kada nije, onda sto rece Sale u 50% slucajeva bude pogresan deo.

Covek je otvorio firmu, postavio u svojoj firmi uslove kakve on hoce i to je to. Uzmi ili ostavi, niko nikoga ne tera da kupuje delove kod Tria ili da kod njega trazi orijentacione cene. Bavim se slicnim poslom i ne volim kad mi neko trazi orijentacionu cenu za nesto, iz razloga sto vecinom nastane neki problem oko toga ukoliko se klijent vrati da pazari.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Kit Komerc, Mass, Hana, Lav, Euro 07,... Još neke ne mogu da se setim, ali niko mi nije nikada tražio broj šasije. Do sada sam samo u Hondi davao broj šasije. Mada nisam ja neki primer, jer nisam mnogo delova kupovao za Hondu. Ali i za prethodne automobile mi isto nije nikad tražen broj šasije.

Kapiram da je preciznije prema broju šasije, pogotovo kada ima više različitih delova za isti model, ali i bez broja se može reći, ima ovaj ima onaj, ovaj košta toliko, onaj ovoliko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kit Komerc, Mass, Hana, Lav, Euro 07,... Još neke ne mogu da se setim, ali niko mi nije nikada tražio broj šasije. Do sada sam samo u Hondi davao broj šasije. Mada nisam ja neki primer, jer nisam mnogo delova kupovao za Hondu. Ali i za prethodne automobile mi isto nije nikad tražen broj šasije.

Kapiram da je preciznije prema broju šasije, pogotovo kada ima više različitih delova za isti model, ali i bez broja se može reći, ima ovaj ima onaj, ovaj košta toliko, onaj ovoliko...

U HANA-i sam kupio dosta delova, ugl za prethodnu Hondu (i svega par za sadašnju) i uvek ali uvek mi traže broj šasije. Za filter ulja mi traže broj šasije... :)

U kit komercu sam kupovao zaštitne matice, tražili su mi broj šasije

U euro 07 sam davno kupovao silene za preluda, tražili mi broj šasije pa još da im dam mere silen bloka pošto su imali dva silena pod istim part number-om

Nerealno mi je da ti je iko od njih išta prodao bez broja šasije a naročito Hana... Jedino ako si kupovao metlice brisača :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...