Jump to content

Recommended Posts

U HANA-i sam kupio dosta delova, ugl za prethodnu Hondu (i svega par za sadašnju) i uvek ali uvek mi traže broj šasije. Za filter ulja mi traže broj šasije... :)

U kit komercu sam kupovao zaštitne matice, tražili su mi broj šasije

U euro 07 sam davno kupovao silene za preluda, tražili mi broj šasije pa još da im dam mere silen bloka pošto su imali dva silena pod istim part number-om

Nerealno mi je da ti je iko od njih išta prodao bez broja šasije a naročito Hana... Jedino ako si kupovao metlice brisača :)

Masu delova sam do sada kupio u kit komercu i nikad mi nisu tražili broj šasije
Link to comment
Share on other sites

Evo moj slučaj je da ja insistiram da mi prodavnica delova po broju šasije pogleda koje delove ima i po kojoj ceni. Ne volim kad mi neko kaže neku cenu a kad dođem eeeeeeee nije to za vaš model. Ta cena je za x23-4/z a vaš je x23-op.3 :))) 

Što se Trio servisa tiče, bio jednom, ljubazni i korektni. Savet telefonom uvek dobio...

Link to comment
Share on other sites

Drustvo, covek nije zakazivao servis, niti kupovao delove, niti je odlucivao o kupovini konkretnog primerka. Njegovo pitanje je bilo opsteg tipa, kao kad neko lomi izmedju dva, tri modela automobila.

 

Ako dam konkretno godiste i motor koliko moze da se razlikuju cifre? Pa nije to bentley.

 

Da radim u prodaji verovatno bi mi takav tip upita bio najgora nocna mora, pa bih verovatno lek nasao na slican nacin kao trio, pitao za broj sasije. Ja mislim da u tom grmu lezi zec.

Link to comment
Share on other sites

Nije Ferrari niti ko zna sta ali ajde da ja i ti kupujemo delove za Accorda.Ili 2.0 obican i 2.0 sport da idu u kupovinu.Ili Accordi do 2005.god i posle.Takodje i ja kad trazim delove za mog ne kazem da je 2008.god kao sto i jeste nego kazem da je 2007.god jer mi za 2008god daju delive za CU Accorda.Mnogi ne znaju sta je CL9 i CL7 i CU.Ja sam tako prosao za maglenku sad jer nisu iste za sve CL modele.Takodje i cena.Isto okvirna od 5500-19500din po jednoj maglenci.Jel ti znace nesto te okvirne cifre?

Opsteg tipa je i dobio opsti odgovor.Cena toga je od 7000-20000din...

Link to comment
Share on other sites

Kad tebe neko pita za okvirnu cenu delova za ats ti mu trazis broj sasije?  :)

 

Ovo je apsolutno stvar odluke onoga ko upravlja firmom gde mu je manji reputacioni rizik. Da odbije klijenta ili da rizikuje "pogresnu informaciju".

 

Ovde ne govorim o zakazivanju servisa i troskovima vremena i novca koji su opisani.

 

Takodje, apsolutno razumem poslovnu odluku, samo kazem da je mogla biti i drugacija i da bi to bilo legitimno.

Link to comment
Share on other sites

Ne trazim jer nisam prodavnica niti servis ;) Ja imam jedan auto i znam koliko su delovi za taj jedan auto.Ali ljudi koji se bave time,dnevno cuju za desetine razlicitih modela i marki automobila.Naravno da ne mogu sve da znaju pogotovi ne neke stvari koje se lupam traze jednom u mesec dana.

Naravno da svako ima svoju politiku.I ta politika se treba postovati.Tj ako ti se svidja,a ako ne produzis dalje zar ne?Ja bi opet isao na varijantu da dam Vin broj i sacekam sat-dva pa da saznam tacnu cifru nego da mi odma kaze e maglenka ti kosta od 3000-22000din...

Link to comment
Share on other sites

Kad tebe neko pita za okvirnu cenu delova za ats ti mu trazis broj sasije?  :)

 

Ovo je apsolutno stvar odluke onoga ko upravlja firmom gde mu je manji reputacioni rizik. Da odbije klijenta ili da rizikuje "pogresnu informaciju".

 

Ovde ne govorim o zakazivanju servisa i troskovima vremena i novca koji su opisani.

 

Takodje, apsolutno razumem poslovnu odluku, samo kazem da je mogla biti i drugacija i da bi to bilo legitimno.

Tačno, mešaju se babe i žabe. Niko nije zakazivao servis, kupovao delove ili šta već pa da servis može da ima troškove, gužvu ili nešto treće zbog pogrešnog dela. Sve je to rečeno da bi se objasnila/opravdala politika servisa, i to što čoveku nisu hteli da daju informacije. I u redu je to ako je radnicima zabranjeno da daju informacije bez broja šasije da se ne bi desio problem oko kupovine delova, servisa itd, samo u tom slučaju neko ostane uskraćen za informacije koje je tražio jer nema broj šasije, i normalno je da to iskritikuje.

Poenta je da je čovek trežilo informaciju, samo informaciju, i nije je dobio zbog politike servisa. Zato je i izneo kritiku potpuno legitimno. Podržavam to u potpunosti.

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da smo do sada doktorirali tu nasu politiku, pa da je ne razvlacimo vise kao testo za spagete.

 

Uostalom, kao sto rekoh, kgb i ja smo odavno na PP u vezi Suzukija, a ako ce zadovoljiti odredjeni deo publike, uvazavam kritiku, ali nazalost necu ipak menjati politiku firme, jer mi iskustvo od 25 godina trgovine delovima, i zadnjih 5 godina servisa kaze da ipak mogu da rizikujem odredjeni procenat nezadovoljnih kupaca usled trazenja broja sasije, a da mi ipak ostane neuporedivo veci broj klijenata koji su dali sasiju, nisu se pokajali i jos setaju kuglom zemaljskom.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Moje prvo iskustvo sa Trio Motors i veoma pozitivno, moram da prenesem i podignem temu iz mrtvih. Naime, pazario sam čauru letve za svoj novi auto od njih i ispostavilo se da čaura koja mi je stigla nije odgovarajuća, nebitan razlog, takve stvari su normalne. Dogovorimo se da naruče drugu koja je trebala da stigne za 10-ak dana, jer nisu imali na stanju, međutim, kako je auto bio rasturen i kod majstora, on to nešto skarabudži, napravi drugu piksnu da ne bi rasturao opet i sastavi auto u međuvremenu, nakon dan - dva. Meni je čaura tad postala nepotrebna a već naručena iz inostranstva, a ljudi iz Trio Motorsa su mi izašli u susret (ne sećam se s kim sam tačno razgovarao, Zoranom, Živkom, ali nije ni bitno) i poslali mi ulje i filter u vrednosti koju sam platio za čauru, pritom plativši poštarinu, iako realno, nisu imali obavezu nikakvu. Visoka poslovnost za svaku pohvalu, koja se kod nas retko sreće. :) Zato ću od sada rado pazariti kod njih, kad god sam u mogućnosti. :) 

Link to comment
Share on other sites

Da se nadovezem na iskustvo dukija92...

Saradjivao sam sa momcima i veoma sam zadovoljan, pristojne cene, besplatan savet... Prilikom jednog nesporazuma oko filtera, postarina i mala doplata zbog razlike u ceni filtera su bili o njihovom trosku, sitnica, ali dosta govori o njihovoj poslovnosti.

Sve preporuke...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
On 27.3.2017. at 1:56 PM, Maglazega said:

Da se upisem kao jos jedan od zadovoljnih korisnika Trio servisa.

Sve ispostovano, i profesionalno odradjeno.

Veliki pozdrav za celu ekipu u servisu !

Sto se tice Trio servisa hteo bih da kazem sledece:

1. Ljubaznost 0 , samo drskost i nadrndanost radnika

2. Nisam dobio racun jer im je "stampac u kvaru"

3. Uradili su mi mali servis i promenu senzora pritiska ulja. Senzor nisu dobro namestili i tokom namestanja su zeznuli neki saraf tako da dok sam dosao do kuce koja je 40km od NS. je iscurilo pola novog ulja koje su nasuli u motor! Morao sam da vozim kod drugog majstora da popravi to, motor mi je bio sav od ulja.

4. Zaboravili su da mi vrate servisnu knjizicu koju su uzeli iz kola, morao sam da se vracam 40 km u NS po nju.

5. Trazili su mi za remont turbine od 200 do 500e a NOVA turbina za moj auto kosta 200e!! U soku sam bio kada sam nazvao da pitam drugi servis koliko kosta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...