Jump to content

Legend MAX Mugen


veljaBandit

Recommended Posts

Bljak. Da se lozim na ovo nebi bio na hondinom forumu :S

V8, to je za penzionere i kompleksase. Mi valjda treba da se lozimo na 4L i max 6L motore, tu i tamo koji turbic. A ne na osmake itd muscle cars.

Link to comment
Share on other sites

Jel ima ovaj motor neke veze sa novim NSX-om? :D

@BGILLEGAL: Zasto uporno pises 4L, 6L, ako mislis na cetvrtaka onda I4, sestaka I6. :)

Ovako kako si ti napisao ljudi misle da treba da se lozimo na 4000 ili 6000kubika masine. :)

Link to comment
Share on other sites

Hm, meni koliko se cini, bitno je da je Honda. Zatim, Mugen je. Posle toga, tuniran je veoma ozbiljno, i ne sumnjam da ide veoma ozbiljno. To sto se V8 inace vezuje za americka i nemacka kola, po meni nema nikakve veze.

4 cilindra moze do 2.5 po meni da bude ok, vec preko treba ici na 6 cilindara.

Ujedno, sramota je sto u novom Accordu je 200 ks maximum, uz sve aspekte, top model bi treba da ima V6, eto ovaj iz Legenda, sa 295 ks, i onda mozemo da idemo u pravu klasu.

Ja bi ga opremio iskljucivo sa automatikom, i da je pun luksuza.

Za one poput Ilegalnog, ja bu mu stavio neku 2.5 6 cilindara, ali da se vrti do 9k obrtaja, zatim da se olaksa, izbace nepotrebne fency stvarcice, ali da karbon, kompozit, i slicne trkacke delove ugradi se u serijsku opremu.

A konkretno za ovaj Legend, da mi je da vidim video klip kako ide, licno me bas briga sta je pod haubom, bitno je da je mocna Honda.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...