Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ih za ovo treba dosta dublji đep, al ebiga...možda jednog dana kad još porastem!!!! :D

Mada mislim da je Honda preterala sa cenom za Legenda...posebno u odnosu na accorda, al šta da se radi.

Posted

Savrseno izgleda. Ali po meni je Legend promasaj. Jer na kraju dana takav auto se ne kupuje zbog porodice, velikih putovanja, sigurnosti i luksuza koji pruza. Vec kao statusni simbol u drustvu, a to je opet naglasavam po meni , nesto sto Honda nikako nije.

Posted

Meni je taman. Vise od toga je vec sex i za odrzavanje, tankovanje i parkiranje, ali 300 ks, moderni 4wd pogon, dosta prostora, full oprema(koju nisi platio dva bubrega kao kod nemacke konkurencije), uz Hondinu pouzdanost, meni je sasvim prihvatljivo.

Iovako ne volim da imam ono sto svi imaju, tako da bi mi bas to sto vozim Hondu bilo ogroman plus...I svi moji kupci koji voze Legenda, znaju zasto voze taj auto...Primer je Legend koji sam kacio u temi, prvi vlasnik od 1996(covek je nazalost umro, pa se prodaje auto), presao skoro milion kilometara, Robika ga odrzavao prvo kod Medurica, pa posle sam, tako da ovo je auto koji traje i ide...

I sto bih bacao 20k evra vise radi statusnog simbola, mozes misliti.Ne patim da budem glavni u selu, prosle me pubertetske fore.. :lol:

Posted

auto je brod, idealan za putovanja, veoma luksuzan, nije za poziranje sto mi se jako svidja, jer kad bi s njim prosao kroz

strahinjica sabana niko ga nebi primetio, ako cemo realno. apsolutno se slazem sa triom :D

Posted

Ne mislimo na isto ocigledno. Ne kazem da bi ja uzeo audi ili bmw u istoj klasi.. Zato sto je ovo Honda. Bas iz istih razloga kao i ti uzeo bi Legend-a. Ali se ne slazem sa celom Hondinom politikom da se uklopi i popuni rupe u trzistu. Barem sto se tice auto industrije... umesto da odskacu od konkurencije oni su ubili svoje ikone koje su ih proslavile, praveci hibride od istih kako bi privukli nove narastaje koji su u green fazonu. ( primera radi) Dok konkurencija izbacuje novog GTR-a , LFA , Impreza itd.

Posted

Mugen MAX model, zverina, vec smo ga komentarisali.,...

No, nekako mi se ne uklapa racing stil uz njega, Spoon je napravio trkacki auto za USA trziste, ali ja licno mislim da mu najvise pristaje umereni VIP stil(omiljena slika):

rl_t1s_wbc_sr_800.jpg

Mugen kit je preskup, a i svaki vlasnik Legenda ga zeli, Amuse mi je zanimljiviji:

kb1amuse.jpg

Posted

pazi ovako, ni za jednog se nebi bunio tako da tu pricu prekidamo odma :):):)

skoro mi se jedna legenda parkirala na kapiji, neko dosao do komsije a ja ga upecao.. obecao covek voznju sledeci put...pa cu ostavim utiske kad vidimo sta moze ta bebica...

Posted
Ne mislimo na isto ocigledno. Ne kazem da bi ja uzeo audi ili bmw u istoj klasi.. Zato sto je ovo Honda. Bas iz istih razloga kao i ti uzeo bi Legend-a. Ali se ne slazem sa celom Hondinom politikom da se uklopi i popuni rupe u trzistu. Barem sto se tice auto industrije... umesto da odskacu od konkurencije oni su ubili svoje ikone koje su ih proslavile, praveci hibride od istih kako bi privukli nove narastaje koji su u green fazonu. ( primera radi) Dok konkurencija izbacuje novog GTR-a , LFA , Impreza itd.

Slažem se. Npr. dok je stari Akord remek delo izgleda, novi mi se nikako ne svidja. Onako masivan, robustan, jednom rečju pravi Amer. Staviš Mazdu 6, Ford Mondeo, i Hondu Akord jedne pored drugih i k'o jaje jajetu... Samo Sivik i Legend vode trku u izgledu. Sivik je, kad se malo bolje zagleda moderna verzija četvrte i pete generacija.

Nego, ovaj Legend, dužina? Kako s tim po Bg selu? :mrgreen:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...