Jump to content

TRIO krstarica on the way - Toyota Supra 3.0 MA70


Recommended Posts

Uvescu kontejner dodatne opreme za njega sa Tajlanda, nazalost, moj ce ici za par godina na prodaju, kad izadje redizajn, a ne isplati mi se da ulazem puno dodatne opreme u njega, jer cu samo izgubiti kad ga budem prodavao.


Plus, moram da gledam sta voli vecina, a vecina su ipak sminkeri, dok bi ja, da mogu da se razmasem, ga napravio ovakvog:

 

549789101524514579755413.jpg

Link to comment
Share on other sites

Povisena suspenzija i metalni ARB branik je vise nego pozeljan saputnik, jedva bi cekao da se vozim po Beogradu, Slaviji, i slicnim mestima gde te ne pustaju.. :). Osim toga, u offroad voznji su vrh..

 

Felne 17" su tek tu da popune rupe, a deflektor na haubi i bocnim vratima je veoma korisna stvar. Osim toga, auto je stock u fullu, to sto ja volim visoko da letim, a vi nisko, sta da mu radim.. :)

Link to comment
Share on other sites

A sto si bas Isuzu odabrao? Kapiram da volis Japance, ali jel ima neki odredjeni razlog zasto si se odlucio sa Isuzu pre Toyote, Mitsubishia i Nissana?

 

Moj teco u Australiji ima Mitsubishi Triton, poprilicno je zadovoljan sa njim.

Link to comment
Share on other sites

Ima.

 

Isuzu je najveci proizvodjac kamiona u klasi od 7-16 tona. Ujedno je i najveci svetski proizvodjac dizel motora(preko 23 miliona do sada je napravio).

 

Zadnjih 10 godina prave samo teretna vozila, pick up, autobuse i radne masine, kola su batalili.


Znaci, fabrika koja je doktorirala tokom 100 godina pravljenje robusnih automobila, sa vrhunskim dizel motorima, a pri tom je usmerila energiju na pravljenje samo jednog modela (D-max) naspram ostalih konkurenata, me je fascirinarala da udjem u pricu..


Ja imam 10tak D-max prethodne generacije u servisu, jedan ima preko 500k km, a jos motor nije otvoren, tek su sada pocela ulaganja u trap, kvacilo i slicno, a pritom se auto vozi kao sluzbeno po planinama.. :)

 

Nema japanskog pick upa, koji nije bio kod mene u servisu, svaki sam probao, vozio, da ne pominjem odrzavanje i sve ostalo, najblizi ovom je Hilux. L200 je ok, ali ima svojih nekih mana, pritom mu je pod jako visok, sto meni znaci. Ujedno su im i automatski menjaci sa greskom..


Navara je krs, to ne bih nikad uzeo...


Hilux je dobar, samo ima problem sa diznama(500 evra komad Denso), i jos nekim detaljima...U sustini, Hilux volim, ali D-max je 6 godina noviji, sa kompletno novim motorom, sasijom, menjacima, svime..

Link to comment
Share on other sites

A i razumljivo je otkud "pick-up" kao izbor. Stiže uvećanje porodice, a samim time treba proraditi i na bezbednošću prilikom odlaska od tačke A do tačke B. Ima mnogo "#$%&% na putevima...

 

Svaka čast na izboru.

 

Pitanje van teme: što je Isuzu batalio aute kada pravi tako dobre dizele?

Link to comment
Share on other sites

Ne prodaju se kod nas oficijelno. Tek sad je stigao Ranger, a BT-50 je samo sminka, ali isti takav.
 

Probao sam Rangera, pregledao, generalno, 2.2 dizel 4cyl, 380 NM, kabina je naduvana, plastika je bas jeftina, ima nekih zanimljivih detalja, trenutno je najveci u klasi, ali na ustrb nazad prtljaznika...

 

Sto se tice prethodnih BT-50, i B2500 pre njih, klasicne, robusne, pouzdane, ima delova, neke stvari su skupe, ali onako, vise radno nego paradno vozilo...

 

@Prashinar: I to je jedan od razloga. Razlozi su: registracijom kao teretno na firmu, sve ti je 20% jeftinije, jer se vraca PDV, registracija je 20k dinara, imas 4wd vozilo koje prolazi svuda, imas gomilu mesta za 5 osoba, nosi 1000 kg oficijelno, a realno i vise, vuce 3000 kg, a realno i 3500 kg, briga te za bankine, a u saobracaju pocnu da te postuju ozbiljno...

6 airbegova, sasija, ABS, ESP, EBD, TCS, sve to ima...4 zvezdice na NCAP, tako da sam spokojniji svakako..


A ja imam 201 cm, zena 185 cm, hocu troje dece i kera, treba to potrpati u nesto.. :) :)

Link to comment
Share on other sites

Ja volim pickupe iz istih razloga koje si naveo, ali sam do sada uglavnom dobivao kritike nasih ljudi kako su takva vozila nepotrebna - nesto sa cim se uopste ne slazem. Da li se moze bez njih? Naravno da se moze, ali kad ih imas cine zivot dosta laksim. Gomila prostora, prakticna prikolica za prevoz robe, 4x4, voznja u svim uslovima, visoka vuca ...

 

Ovo je moj Ford F-150.

 

F-1502.jpg

Link to comment
Share on other sites

Generalno, Evropa bas i nema potrebu za pickupovima, ali po meni, vec bilo kom preduzetniku se, ako ima mogucnosti, isplati da uzme, zbog velikih usteda.


Lovce, poljoprivrednike, javna preduzeca, putare i ostalo da ne spominjem..

 

D-maxu je najblize North American Chevrolet Colorado MY2013, prave se u dve razlicite fabrike na Tajlandu, svaki ima svoj motor, cajgeri su drugaciji, kao i prednji deo, ali su bazicno ista vozila.

 

Ranger je napravljen po ugledu na F-150, ali ipak mislim da je F-150 bolji, iako veci nego sto EU trziste moze da svari...

 

Jedino bi ja furao Double Cab, jer je prakticniji nego Extended cab.

Link to comment
Share on other sites

Citao sam negde da je Ranger oko 90% od F-150, tako da razlika u dimenzijama i nije bas velika. Ovo je upravo kljucni razlog zasto Ford nece da prodaje globalnog Rangera u Americi, jer je po dimenzijama previse slican F-150.

 

Novi Colorado jos uvek nije izasao u prodaju u Americi, ocekuje se valjda 2014 godine.

 

Ja licno ne volim Double Cab jer sto je kabina veca to je prikolica manja. Meni na F-150 bas odgovara ovaj Extended Cab jer i dalje ima dovoljno prostora na zadnjim seditima i dalje postoje zadnja vrata, a prikolica i dalje ima dosta prostora.

Link to comment
Share on other sites

Sve čestitke na izboru! Sa Isuzuovim "teretnjakom" nema greške!

 

Inače, Isuzu je najegzotičniji japanac u Evropi, pre svega zbog oskudne (sada već nikakve) ponude automobila. Među najstarijim je japanskim proizvođačima i nema sumnje u tradiciju i kvalitet.

 

Šarnuo sam neku reč ovde, generalno o Isuzuu, ali sam se presdomislio i obrisao, pa ću ipak da mu otvorim posebnu temu ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Samo da dodam..

Došla još jedna kod mene, doduše bez motora i menjača, turbo 1991 model, da se nađe.

Flipnuo od posla, pa se častio za rođendan (koji je bio u avgustu.. :)).

Šta ću sa njom, ne znam ni sam, jer je ispala limarski bolja nego samo kao donor auto, a ako je prepišem (a mogu, pitanje je slobodnog vremena), eto igračke za neki 1UZFE swap ili front clip 1-2JZ turbaljku..

Za sada neka stoji, neće da se baci.

 

20900631_10155919759663690_704809053209719456_o.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Čekao sam 5 godina da mi naleti, i evo ga..

Donor najboljeg japanskog V8 motora, 32v DOHC all aluminium, trkačko poreklo..

Prvo da bude donor jednog track vozila na bazi bele Supre, a kad se izigram, da se konačno smesti pod haubu plave, uz widebody kit, trubice i ozbiljan izduv, za atmosferskih 4.0 iz 8 cilindara, za vožnju vikendom po Fruškoj Gori..

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...