parezan Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 KLE sam vozio, ali izbegavao, mada i on je dvocilindras, ali ipak je malo laksi za razliku od transalpa. Ja sam u dva pokusaja za malo seo, jednom na Transalpa , drugi put na Africu, tako da su za moje potrebe to prave masine. Na zalost, oba puta me ispali italijani i prodje leto Za F650 sam se izmedju ostalog odlucio i zbog tog vodenog hladjenja, a razlika je u ventilima izmedju njega i Pegasa (njega bih zaobisao), a manje vise, svaki ima neke boljke i sve zavisi od odrzavanja, kao i kod kola. DR i Free su svakako ispod navedenih, ali daleko od toga da su losi. Za XT sam cuo da je odlican, mislim da je Minarelli agregat, ali nije bio za moje potrebe, pa ga nisam imao u planu. U svakom slucaju potpuno druga prica od Transa.. Svakako, strpljen - spasen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veljaBandit Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 KLE jeste dva cilindra ali nije u V nego dva paralelna... velika razlika... inace kvalitet je bulja... XT nove generacije, od pre par godina, ima Minareli agregat, oni iz 90-tih nemaju... DR-a ne bih nikako stavio ispod F650... Sve je ovo moje skromno misljenje... pozz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyline Posted July 12, 2010 Report Share Posted July 12, 2010 ajde i ja da se pridruzim ovoj temi do sad sam mogao samo da pratim raspravku kabeta koji kupuje i vas ostalih koji ste pod guzicom imali sve ono sto njega, a i mene zanima od petka sam ponosni vlasnik pecata u prvom polju u dozvoli koje je sve ove godine, ne znam ni ja sam zasto, skupljalo prasinu obozavam motore, jos kao klinac sam se navukao na to, da bih kasnije sa 15 god prohodao prvo sa APN6, pa onda sa 3 puta jacim CTX-em koji mi je ostao u jako slatkom secanju nakon njega sam seo na kineski skuter od 125ccm koji je reg-an bio na 50ccm, sto je umnogome nas opredelilo za kupovinu njega jer niko nije imao dozvolu dosta korektno je mehanicki sluzio, stavise, 3 puta sam prevalio distance cacak beograd sa njim pun gas bez ikakve greske, samo sto na zalost svetla, prekidaci, plastike, patosnica..... ne spadaju u mehaniku ali sve u svemu sam se njime jako slatko vozio kazem vozio jer je pre 2 godine ispario ispred zgrade posle toga nismo uzimali nista jer ni cale ni nas dvojica nemamo dozvolu, a 50ccm necemo i tako se to razvlacilo dok ja nisam puko i resio da polazem to jer stvarno zelim motor, a i da ugrabim dozvolu pre novog zakona sad sam to polozio i odmah posatao kratak za bar 2000e mom vozackom temperamentu bi najvise legao neki supermoto, ali oni em su skupi, em su katastrofalni za otvoreni put zbog nikakve zastite od vetra, tako da cu se verovatno i ja odlucivati za neki veci enduro koji ce imati dovoljno snage za brzo i udobno kretanje putevima uz poneki izlet i van asfalta ono sto znam jeste da necu sebi dati 4 cilindra ni lud mada, iako se odlucim za enduro, opet ce mi srce zadrhtati svaki put kad vidim neki LC4SM, XT660X, Husquarnu SM.... transalp je dobar, ali nije lep motor meni se konkretno od enduro klase ponajvise dopada Suzuki Freewind ili ovaj Dominator zbog SM tockova Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyline Posted July 12, 2010 Report Share Posted July 12, 2010 e, da, od vas iskusnih, ko bi mogao jos neki savet da da na koji motor obratiti paznju, a koji zaobici i zbog cega znaci, poznavajuci mene, supermoto bi mi najvise legao zbog agresivnog nacina na koji se vozi, ali sam svestan da je on paklen za duze ture (200-300-400... km) na koje bih voleo s'vremena na vreme da se uputim moze li se spojiti nespojivo, ili da ne sviram onu stvar i da odaberem neki od pomenutih enduro-a? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinhead Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Ne bih da miniram, ali mislim da ti je prava adresa za toliko "strucna" pitanja BJ Bikers. Osim ako Velja ne izvuce nekog keca iz rukava Btw - hvala jos jednom na detaljnom objasnjenju oko polaganja. Ako te ne mrzi ( posto ja nisam siguran da imam u history a nisma odstampao odmah, konj ) izvuci ti iz history nasu konverzaciju pa pukni samo ono sto si mi ispisao oko samog polaganja itd. Ukratko, ono sto bi bilo beskrajno korisno svima koji planiraju da se upuste u tu pricu. Thnx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyline Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 registrovao se upravo na BJ, nadam se da ce neko videti mojke postove al ovde bih voleo od Velje, kog poznajem i Parezana kog racunam da poznajem da cujem iskustva i savete Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gade Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 enduro ti bas i nije za duze staze zbog uskog sedista , recimo za to ti treba bmw ili honda paneuropa ili tako nesto , bar po mom misljenju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
parezan Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 Obrni, okreni, dodjes do endura U sustini sve zavisi od tvojih potreba i zelja, mada, moram ti reci, najbolje je ako imas mogucnosti da probas par razlicitih tipova. I ja sam ceo zivot zeleo da vozim nekog chopera i sanjao o tome I na kraju sam seo, probao i skontao da nije to za mene.. Mislim, tada nije bio.. Jednostavno mi nije legao, iako sam ga skoro pa kupio.. Duze staze - relativna stvar koliko duze 20km, 50km, 350km ili 1500km Jasno je da neces naci nesto sto ce zadovoljiti bas sve potrebe. Ali da zaokruzim pricu na zemlju Srbiju enduro je stvoren, jedno ili dvocilindras kako god. Transalp je takav kakav je, ali je Honda i sigurno je izuzetno pouzdan i udoban, za ture od 200-300, pa i mnogo vise km. Ako si adrenalinski tip, ovaj tip bajka te mozda i nece ispuniti, s obzirom da je malo tezi za neki offroad, zato mislim da probas sa jednocilindrasem, a tu su ti i ova dva pomenuta Freewind i Dominator. Ja sam od Dominatora odustao zbog vazdusnog hladnjenja i nesto manje dimenzije, ali je svakako odlican izbor za tu klasu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyline Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 nakon neke price na BJ bikers smo malko iskristalisali pricu na Yamahu TT600R supermoto, kao nesto sto je cistokrvni SM, blesav, brutalan, a opet nesto sto uz zamenu lancanika moze da se tera i na otvorenom, i da to bude jako zabavna, ali svakako ne bas udobna voznja mimo toga mi savetuju Pegaso koji je snazan, lagan, upravljiv, jako agilan, ima manji prednji tocak , mlada je jeftina, lepo izgleda, ima vizir, korektno udobna za otvoreni put.... pegaso ima neki problem sa strujom, ali problem koji se , kad se desi, nesto smesno lako resava, tako da ljudi koji ih voze su u principu prilicno zadovoiljni i Pegaso, odnosno enduro je bolja varijanta od SM-a i zbog mesta za drugog putnika, ali srce mi je kod SM i to me mnooogo muci pod duze staze mislim na distance 200-300-400km i cesce popodnevne varijante do ispod 100km inace, nisam vezan ni za hondu ni za japance, trazim motor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veljaBandit Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 Ako hoces sve u jednom onda spremi 15 soma i kupi novu Multistradu 1200... ako ti fali neki dinar do te cifre onda lepo kupi ono na sta se palis tj. SM pa ga teraj neko vreme i videces da li te zadovoljava... previse dizes frku oko putovanja od 200-300 km i te zastite od vetra jer svakako SM i ne ide preko 150 - 160 a do te brzine vetar nije problem i lako se resava nekim manjim vizirom koji se lako montira i skida ako ne zelis uvek da ga vozis... inace prosecne putne brzine i nekih ozbiljnijih motora nisu preko 150 na sat - pricam o magistrali, auto put je nesto drugo ali koji god motor da imam ja ga uvek maksimalno izbegavam jer je monoton a motor se vozi zbog krivine Za pocetnike uvek predlazem neki soft enduro tipa transalp, dominator ili neki nejked manje zapremine jer su upravljivi i dosta gresaka oprastaju... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyline Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 e, pa montazni vizir znatno menja aspekt razmisljanja. ostaje jos mesto sedenja na cross-u, tj supermotou koje je dosta visoko i mesto za drugog putnika inace, sad kad je prenocilo, citajuci tvoj savet, razmisljajuci malo, mislim da bih se pre odlucio za laksi soft enduro kao pocetnu, univerzalniju varijantu inace, malo tumarajuci po oglasima, nasao sam par tema za razmisljanje http://www.mojauto.rs/polovni-auto/544576 http://www.mojauto.rs/polovni-auto/456699 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veljaBandit Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Mani se Pegasa... em je vencanica, em ima za te pare mnogo boljih... KLR sam posedovao ali noviju i jacu varijantu, 650 ccm, nije los bajk ali ako si vise orjentisan na asfalt onda je bolji Freewind a meni licno i lepsi... Ako si spremio kintu samo reci koji je budzet i lako cemo naci makinu... pozz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyline Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 ok, ok, Pegasa zaobilazim, sad mi je to i poznanik koji popravlja motore rekao super ide, super vesanje, ali kvarljiv prilicno i necu sebi da zagorcavam zivot bez potrebe Freewind ili KLE su mi za sad best buy ili neki hard enduro sa SM tockovima, ali to samo mozda kintu nemam jos , razmisljam za sledecu sezonu da pristedim ili da se zaletim i dignem kredu, a do tada cu obilato da koristim koleginu Yamahu xj600s, obzirom da je on vozi samo na posao a budzet ce verovatno biti 2000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veljaBandit Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Posto imas dosta vremena dok ne stigne sledeca sezona ko zna sta ces jos sve pozeleti... KLE... hmm, ja ne bih Sto se tice tih izleta koje pominjete u prirodu mora da znate da sve osim kros motora moze veoma ograniceno da sidje sa puta... pri tom ja i ne pamtim kad sam imao priliku ili pozeleo da idem negde u sumu kad su krivine mnogo zanimljivije a ovo ti govorim da bih ti ubacio jos po nekog crva u glavu... naked bike mislite o tome... mnogo sposobniji na putu od svih tih enduro motora koje pominjemo a i neuporedivo lepsi... real bike... masina i ram jeeeeeee !!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyline Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 pazi, offroad samo malo, svestan sam da je ovo pretesko za ista ozbiljnije od makadama, ali bi mi bilo glupo da me ogranicava tarmac bike naked me nervira sto je naked, inace s opasno lozim i na to, samo nesto mi se ne voze 4 cilindra ovaj video ponavljam i ponavljam i nikako da ga se nagledam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veljaBandit Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Lagana voznja kroz grad... Predlazem ti nejked kao opciju jer ces za istu cenu registracije i za istu potrosnju imati bolje performanse i veci uzitak zbog ubrzanja... veruj mi, kad tad ces doci do istog saznanja koje ti ja sada govorim - snage nikad nije previse na motoru, veca zapremina laksa voznja jer imas snagu na manjim obrtajima... strasno je tesko drzati motor i uspesno kontrolisati u visokim obrtajima a oni su neophodni ako je motor male zapremine i zelis da postignes odredjene performanse... ne znam zasto ti se ne voze 4 cilindra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyline Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 sta predlazes iz naked klase? a zasto ne 4 cyl necu da kazem da mi se ne dopada taj zvuk, stavise... ali mi se isto mnogo dopada i zvuk nekog LC4 sa otvorenim Akrapovice a i 4 cyl te loze na gas, sto nikako nije dobro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Propeler Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 Ja kada sam gledao sebi neki motor pre 2-3 god. savetovali su mi enduro (dominator, kle, pegaso..) ili neki naked tipa bandita ili z750. Posto sam nizeg rasta odbacio sam enduro i Izbor mi se sveo na Suzuki gsr600 ili Kawasaki z750. Otprilike mi je trebao za vozikanje po gradu u sezoni uz poneko silazenje sa asfalta do Palica ili Kelebijske sume i prema savetima drugara iz kluba motowirus to bi bilo super za moje potrebe koje su bile slicne kao sky-ove, znaci vozikanje u sezoni za gustiranje. Ja sam tada gledao samo nove masine jer su i polovnjaci bili relativno skupi, GSR600 i z750 su bili oko 6 - 6,5k u salonu. Sada su polovnjacima drasticno pale cene tako da bi se mozda moglo naci nesto polovno na taj fazon. Mada ako prodje ova stagnacija sa kupoprodajom motornih vozila cene bi za sledecu sezonu za koju sky tvrdi pazar mogle otici gore, tj vratiti se na nivo iz '07-'08. Sada su polovni motori stvarno jeftini. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veljaBandit Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 U nejked klasi predlazem bandita kao best buy... hornet je takodje dobar ali je skuplji i manji po gabaritima, mada moze da se pazari recimo 1998g. za nekih 2 ipo soma a za te pare moze 4 godine mladji bandit... najbolje je da sednes i provozas i jedan i drugi pa vidis koji ti vise lezi... hornet ima vise konja i dosta je agresivniji tako da mislim da bi ti bandit legao dok se ne uvozas dobro... Ne zaboravi ni stavku opreme... nemoj sve da potrosis za bajk a onda vozis u nekoj bezveznoj jakni i kacigi jer je to ustvari najbitnije kad dodje do onoga - postoje bajkeri koji su pali i koji ce pasti... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyline Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 znam za tu izreku, samo sto sam ja vec odradio to padanje, tako da sam miran a i ne planiram da padam, tako da nema potrebe da nosim bilo kakvu zastitnu opremu zajebavam se, naravno ne nagovaraj me veljo na naked-e jesu brzi, blesavi, vozivi, ali ja sebi svesno oduzimam 4 cilindra i vise snage bas da ne bih dolazio u iskusenja inace, vozio sam i vozicu jos xj600s koji je dosta slican hornetu i banditu i priznajem da je ta klasa motora jako zanimljiva upravljiva za grad, a opet sposobna za otvoreni put ali, hornet nikako, em je skup em prejak a bandit mozda, who knows opet mi je srce uz supermoto ili eventualno enduro, iako sam svestan da za iste pare dobijam univerzalnije, ali za asfalt, gde bih bio 90% vremena, manje sposobno vozilo i jos jedna stavka, ja nisam neko ko nadima krivine do kraja, niti uziva u prevelikim brzinama (sem kratkih ispucavanja zarad uzitka u ubrzanju), vise sam osoba koja uziva u stunt-ovima, zato mi supermoto i prija (bar ovako napamet sto mogu da zakljucim) ali priznajem da mi se nakedi uz ove 2 klase+cross, veoma dopadaju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veljaBandit Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serdjo Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 Kolko dojaja tormo! sky ovo da uzmes odma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veljaBandit Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 Odlicna prerada u supermoto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serdjo Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 Da je crn, bio bi kraj! Bas ga je lik opravio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyline Posted August 18, 2010 Report Share Posted August 18, 2010 stvarno odlicna konverzija fali mi samo jedna sitnica tacnije, 2200 sitnica tek sledece godine mogu nesto razmisljati o kupovini, zasad je u domenu razmisljanja ali kaelix je prskanje ko sto kaze jedan drugar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.