Jump to content

Cirkov Honda CBR650R


Cirko

Recommended Posts

Slike su okvirnog karaktera, iz Stojanova ali uzimam takav isti, crni sa narandzastim diskretnim detaljima, kao sto je bio izlozen na sajmu.

Preuzimam ga krajem ovog ili onog tako meseca. Motor je iz grupe modela/tipova  koja meni jedino predstavlja draz i uzivanje posedovanja i voznje, a opet nije ubica i relativno je umerene snage. Sve u svemu, uz dva trolejbusa ovaj sada vozni park vec lici na nesto 😊.

491D08AA-28BD-46D0-BB75-80C091428867.jpeg

DC26CFBD-DBAA-4ED9-B1A9-FD8AFF6D8776.jpeg

10305064-A92B-45A9-9D48-5A34BA5A6E54.jpeg.5c27927d7fbe94c1305b960332a78ddd.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Do sada imam ne bas dugu karijeru kao moto driver ali sam imao priliku (srecu i nesrecu) da probam svasta: prvo naked CB500F, pa CBR1000RR, pa se vratio na naked CB1000R. U medjuvremenu sam probao NC750, Xadv, dok na Africu ne mogu ni da se popnem, a skutere nisam nikada ni uzimao u obzir kao primarni motor. 
 

Nakon dosta lutanja i gresaka, shvatio sam da je 1000-ka za mene prejak motor  u bilo kom obliku u ovom trenutku. CB1000R koji sam imao je startniji od RR do stotke u prvoj brzini, i naked oblik te samo zavara i uljuljka da nisi na “ubica” motoru. 

NC mi je nekako previsok (zato Dadasu lezi kao saliven), dok Xadv mi nikako nije po mom shvatanju motora. 

Najpre sam odlucio da mi ta kategorija od cca 600-700 kubika najvise odgovara, a dalje da zelim 4-cilindricni motor koji najvise prija mom uhu i dozivljaju motora. Ostao je izbor izmedju CB650R naked i sportskog CBR650R. Isti agregat ali ipak je CBR onaj tip motora na kome sam “odrastao”, volim takav izgled, i jednostavno je to to. Naked dosta duva i sustinski se svodi da ga vozis do nekih cca 120km/h ili samo po gradu, a dodatno nakon 1000-ke naked ne ide nikako uzimati isti tip motora samo slabiji. Hteo sam nesto novo i to je neka pozadina. Konacno, imao sam priliku da provozam CBR 650R i sedi se ne tako ultra-sportski ka na 1000RR, i nije toliko agresivan te se nadam da ce ovoga puta izbor biti pravi i time motor u duzem posedu. 🤐

Znam da “kolege” sa kojima sam nekad vozio imaju razlicita misljenja, ali eto i za CRV su mislili da cu brzo zameniti a on krcka vec trecu godinu, a tako bi trebalo i Jazz, a dace bog i motor. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
1 hour ago, Cirko said:

Na jedno CRV, na drugo Jazz, pa bicikle, samo jos za motor da moram da jurim parking mesto pa da se roknem. Motor je “zgodan” tako da sam ga uglavio nekako 😉

meni te garaze uopste ne ulivaju poverenje 😒

Link to comment
Share on other sites

Kako to mislis? Garaza je deo kondiminijum stambenog kompleksa gde zivim i u koji mogu uci samo stanari i oni koje mi pustimo. Garaza umesto rampi ima rolo vrata i ne moze niko da se usunja, drugo, imam 24/7 obezbedjenje i sve to debelo placam. Ako i pored toga nesto nije sigurno, neka ga nose 🙄.

Link to comment
Share on other sites

Nego, par prvih utisaka:

1. Malo sam zardjao, mada je bolje reci da nikada i nisam bio valjano “podmazan” 😀
2. Motor je prava mera za mene, tek sad vidim koliko je 1000-ka bio preveliki zalogaj a narocito RR. A CB1000R je bio vrlo “zajeban”motor jer kao je naked i opusteniji od CBR, a u stvari je zverina koja do 100km/h ima cak jace ubrzanje od RR. Ovaj CBR650R je sasvim dovoljno jak da ti pruzi zadovoljstvo i adrenalin, a sa druge strane ne kida divljacki.
3. Kao i svaka Honda, vozi se linearno i progresivno bez prgavosti, a snaga na srednjim obrtsjima je taman da ne mora da se tera u 10-12.000rpm. 
4. Meni prijaju nizi motori, nize teziste i kraca viljuska jer lakse obaram motor i radim counter steering. Iako je fizicki napornije/teze voziti CBR, cini mi se da je tehnicki lakse od CB1000R jer je potonji tezi za krivine i vise je za gradsku voznju.

5. Zvuk obara s nogu, to je taj redni 4-cilindricni motor koji je glavni razlog zasto volim CBR i zasto nikako nisam mogao da se odlucim za neki xadv, nc itd…Za pocetak utisci vise nego pozitivni.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...