Jump to content

XADV 750


Recommended Posts

Sticajem okolnosti, trenutni automobil u klasi monovolumena nije iz Honda brenda, pa sam barem dvotočkaš uspio hvala Bogu upisati pod isti :)

Tmax 530 zamjenjen sa popularnim maxi skuterom ili ti "skoro pa motorom" XADV 750. Prodavac iz CH je ovaj primjerak oglašavao kao model 2018, međutim radi se o 2017 godini proizvodnje.

Modeli iz 2018 godine su dobili upgrade u vidu G moda vožnje (Gravel mod iz Afrike twin) i kontrolu  i podešavanje nivoa trakcije, te kome su ove stvari mandatorne neka obrati pažnju kod eventualne kupovine. Honda navodi i određena unaprijeđenja kod rada DCT mjenjača.

Uglavnom, cijena, oprema, generalno stanje i kilometraža su prevagnuli kod ove kupovine. Model je još kao nov kupljen sa kompletnim Termigoni izduvom, Rizoma foot pegsima i Givi koferom 47l te je i meni došao tako opremljen. 

Sam model nisam prije probao, osim što sam sjedio na jednom i to mi je bilo ok. Postoji napomena kod nekih recenzija da bi niži vozači mogli imati problema sa osloncem na zemlju. Ja sam 189, i nekad sam na prstima. Postoji alternativa u zamjeni sa nižim sicem.

Prvi utisci su fenomenalni, prvenstveno zbog odličnog i bogatog zvuka, položaja sjedenja te DCT mjenjača. Bilo je i momenata kad su gume i mogučnosti offroad vožnje bile malo precjenjene 😜

Definitivno mu nedostaje zadnji blatobran (barem kratki), te ću to nekad rješavati. Promjena u odnosu na Tmax ili bilo koji maxi skuter sa pogonskim remenom je i lanac koji zahtjeva malo više pažnje i održavanja.

Odrađena je i kratka tura do mora gdje sam se poigrao sa modovima mjenjanja brzina koji kod kratkih i brzih zavoja promjene ponašanje i narav motora. D mod je sasvim dovoljan za grad i otvorene ceste.

 

 

797191-HONDA-X-ADV-750.jpg

195801-HONDA-X-ADV-750.jpg

IMG-fdc051038e47e493d2bdebcf9e8020ce-V.jpg

GOPR4340_1655544976618_2.JPG

GOPR4340_1655544990274.JPG

GOPR4340_1655545109342.JPG

GOPR4573_1655544629237.JPG

IMG_20220611_144642.jpg

Link to comment
Share on other sites

Topcina, moze za selo moze za grad!

Da li ti "trzanje" kod polaska smeta, tj da li uopste postoji kod tvog modela?
Drugar koji je vozio model 2020 kaze da je bilo dosta izrazeno kod njegovog.


U kom si gradu, da se javim za kafu kad prolazim :)

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Serdjo said:

Topcina, moze za selo moze za grad!

Da li ti "trzanje" kod polaska smeta, tj da li uopste postoji kod tvog modela?
Drugar koji je vozio model 2020 kaze da je bilo dosta izrazeno kod njegovog.


U kom si gradu, da se javim za kafu kad prolazim :)

Kod prvog davanja gasa odmah nakon preuzimanja motora mogu reći da je to bilo "trzanje" u odnosu na osjećaj kretanja koji mi je ostao od prošlog skutera (sa klasičnim variomatom). Već sad sam navikao i to je ok. 

U Travniku sam, centralna BiH, bujrum kad god :) 

Link to comment
Share on other sites

Odlican skuter. Mislim da su dct unapredili od novojeg godista, ne znam tacno od kojeg ali ima sigurno razlike od tih prvih koji su izasli 2017.  Koliko je trosio t max 530?  Ovaj honda x adv  bas malo trosi. Mislim  da ce biti razlike od t max-a sigurno 2lit. 

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, vr46 said:

Odlican skuter. Mislim da su dct unapredili od novojeg godista, ne znam tacno od kojeg ali ima sigurno razlike od tih prvih koji su izasli 2017.  Koliko je trosio t max 530?  Ovaj honda x adv  bas malo trosi. Mislim  da ce biti razlike od t max-a sigurno 2lit. 

Kad je potrošnja u pitanju, neki prosjek na bordu je 3.5l (fabrika kaže 3.6). Kod malog agresivnije vožnje, sport mod DCT-a, naraste do 4-4.2.

Tmax je trošio oko 5 litara.

 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, vr46 said:

Tako sam i mislio 3.5lit agresivne 4 ili 4.5. Samo sam mislio da t max trosi lagane 5 a brzi tempo 6  6.5.

Koji ti vise odgovara za noge i uopste pozicija sedenja? 

 

Na Tmax-u je dio podnice i prostora za stopala kod ispruženih nogu bio nešto širi ali je mislim i sam prednji dio yamahe bio širi te je pozicija za stopala bila nijansu  komfornija. Uz foot pegse se sjedi savijenih koljena kao na motoru, te mislim da svatko može pronaći dobru poziciju za sebe. Sjedi se visoko sa dobrom preglednošću i sa težinom od 236 kg se uglavnom jednostavno manevriše

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...