Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kako u ovoj Japan cars (Isuzu) sekciji ne postoji predstavljeno nijedno vozilo, red je da to učinimo.

Ovo je drugi Isuzu D-Max po redu u familiji. Znatno je više u upotrebi od prethodnog za razne namene (a i ozbiljnije je modifikovan) te će sigurno biti zanimljiv mnogima pošto me dosta vas pita o detaljima vezanim za njega.

Reč je kako i sam naslov kaže o modelu sa 1.9 Ddi motorom od 164KS u kombinaciji sa šestostepenim automatskim menjačem, dvoja vrata (Crew) u najvišem paketu opreme – Quasar proizvedenim 2019. godine. Vozilo se održava i modifikuje u saradnji sa Isuzu Srbija timom.

 

U Quasar paketu opreme D-max ima:

- projektor farovi
- LED dnevna svetla
- LED zadnja stop svetla
- 6 vazdušnih jastuka
- ABS, EBD, ESC, TCS, HSA, HDC
- zadnje svetlo za maglu
- elektropodesivi grejani retrovizori
- indikator promene stepena prenosa
- daljinsko otključavanje vozila
- grejano zadnje staklo
- zaštita kartera
- prednja svetla za maglu
- hromirana prednja maska, zadnji branik i retrovizori
- MID displej
- Bluetooth
- USB priključak (napred i nazad)
- tapacirana vrata i naslon za ruke
- aluminijumski naplaci od 18 inča
- tempomat
- displej osetljiv na dodir
- audio paket (CD/DVD, zvučnici na krovu)
- aluminijumski rezervni točak
- bočni pragovi
- automatski klima uređaj
- ključ – kartica
- audio komande na volanu
- DAB
- podrška za Android/iOS uređaje
- navigacioni uređaj
- kožna sedišta crne boje
- grejanja prednja sedišta
- elektropodesivo vozačko sedište
- zaštita od krađe
- vrata prtljažnika sa zaključavanjem
- krovni nosači
- automatski šestostepeni menjač (opcija doplata)
- kamera za vožju u rikverc

 

Od dodatnih modifikacija i dodataka koji se mogu ubrojati pored bogate standardne opreme na autu su još:

- Prednji offroad branik Rival sa integrisanim maglenkama, zaštitom i izvodima za vuču
- DOTZ felne sa offroad BF Goodrich All-Terrain T/A gumama
- Superwinch vitlo sa daljinskom komandom (sakriveno iza registarske oznake)
- Originalni tvrdi krov tovarnog prostora bez stakala
- Tablet za navigiranje sa offroad mapama
- Kuka za vuču
- Zatamnjena stakla
- Zaštitna unikatna folija i brending preko celog vozila
- Još jedan set standardih točkova na originalnim aluminijumskim felnama koji se koristi za duža putovanja asfaltnim putevima i blaži offroad

Kompletna oprema na vozilu je atestirana i homologovana.

 

Od radova u budućnosti biće ugrađena fiksna radio stanica Motorola, ekstenzije u tovarnom prostoru za overlanding na kojima radim već neko vreme itd. Imam još neke ideje koje će nadam se biti sprovedene u delo.


kabe_isuzu_fruska-1132.jpg.f0be8d2e324bfca3d1eab9d24315781d.jpgkabe_isuzu_fruska-1225.jpg.bb1dc19aa7241bbf589f4c63e5ebe3db.jpgKAB_0488.jpg.8bb2f2c782b404909d274797c7cf210a.jpgKAB_2837.jpg.90d4d57fd5ab40a663b48cc94938ece5.jpgKAB_2846.jpg.c1bb0344ae5d04be78c7bfddd10c3108.jpgKAB_2956.jpg.198713a307340966607d7df565b7a04d.jpgKAB_2937.jpg.cf9d3ba4fa51f928af03b7e27b3e10c1.jpgKAB_2859.jpg.a97c53c4c39ca22e1404b2f4e7a7b18a.jpgKAB_6512.jpg.58dd169a33df50e4b7b9727843806f97.jpgKAB_6724.jpg.cce7dc4b8c0bd03a579e6896f27393ba.jpgKAB_2850.jpg.d17e750847f09666f5293a038cbe57a1.jpgkabe_isuzu_fruska-1140.jpg.e3ed32190490d667d75a8a73e678b822.jpgkabe_isuzu_fruska-1231.jpg.840384c500ca56f232228d8ffe3c43d8.jpgkabe_isuzu_fruska-1223.jpg.d32bda1f7f67852f175efe27f9a4ccb1.jpgkabe_isuzu_fruska-1152.jpg.7d53d22b1b61ce82deb7f7652838ee04.jpgKAB_2851.jpg.72477132e7a9684778952f92ff6c3291.jpgKAB_0484.jpg.446fb78a7c73a13092575acfa6bc1ecc.jpg

Posted

Hvala momci.

Između sadašnjeg 1.9 i prethodnog 2.5 motora ja ne osećam preteranu razliku. Ima 164KS i 360Nm. Konjaža je ostala ista, dok je Nm neznatno manji. U kombinaciji sa AT menjačem auto se ponaša veoma dobro i agilno, nemam osećaj da nema dovoljno snage, a potrošnja goriva je bombonica. Oni koji ne registruju vozilo kao teretno imaju nižu regu što takođe treba uzeti u obzir.

Posted

Стварно леп примерак. Возио сам у једном периоду Ranger сличних габарита, кубикаже и коњаже и морам признати да сам био изненађен колико је способан за све услове, како дуже дистанце на асфалту тако и ван њега. Оно што ми се код Ranger-a није свиђало јесте недостатак робусности ентеријера, што је овде чини ми се баш изражено, ништа не штрчи. Све на свом месту, свака част!

Posted
3 hours ago, Kabe said:

Težak je toliko da leći diskusherniju :D 

Ne pitaj me kako znam 😂

Znači, jedno "četres" kila po točku ?  A, ako tako leči diskusherniju, možda bi ljude sa tim zdravstvenim problemom, umesto u neko banjsko lečilište, trebalo da šalju na rehabilitaciju u vulkanizerske servise :) 


Nego, reci mi, negde ovde na forumu je bio okačen cenovnik ( pa i opcionala ) i na spisku OEM opcija su bili i distanceri. Čemu oni služe ako se vozilo isporučuje sa OEM točkovima, a pretpostavljam da su i opconi točkovi OEM. Zašto onda distanceri ?

Posted
1 hour ago, biciklista said:

Znači, jedno "četres" kila po točku ?  A, ako tako leči diskusherniju, možda bi ljude sa tim zdravstvenim problemom, umesto u neko banjsko lečilište, trebalo da šalju na rehabilitaciju u vulkanizerske servise :) 


Nego, reci mi, negde ovde na forumu je bio okačen cenovnik ( pa i opcionala ) i na spisku OEM opcija su bili i distanceri. Čemu oni služe ako se vozilo isporučuje sa OEM točkovima, a pretpostavljam da su i opconi točkovi OEM. Zašto onda distanceri ?

Kontam da je manje, izmeriću ti pošto znam da voliš brojke :D 

Deo za distancere baš nisam najbolje razumeo, ali ću ti sublimirati sve ono što se vezuje za tu tematiku pa ćeš pretpostavljam naći odgovor. 

Distancere možeš da montiraš na kakve god ti volja točkove (OEM, aftermarket). Ovaj auto ne koristi distance ni na OEM, a ni na ovim after točkovima. Distancere možeš da pazariš gde god voliš, a njihova namena je višestruka. Širenje gaza točkova, kako bi oni bili više istureni ka rubovima. Samim tim se poboljšava estetika, poboljšavaju se vozne karakteristike. Neki ih montiraju i u slučajevima kada felne kače kočioni sistem itd. 

 

1 hour ago, palija said:

ekstra vozilo.

ali Kabe, kako dvoje vrata?

Bravo za oštro oko, šta ću, zabrojao sam se :) Ako ne mrzi modove neka promena na "četvoro", pošto nemam više tu mogućnost...

Posted

Odlicna masina, robusno izgleda....sirovo sa ovim setom tockova, mnogo mi je lepsi od novog.

Branik napred je promenio 40% izgleda vozila (na bolje a i korisnije).

Odlicna boja, grafike. Kejb...spakovano po mom ukusu.

Detalj sa sovom je par-excellence.

Daj jos malo nekih detalja kada bude vremena, koja je snaga winch-a, posebnost te folije, navigacija (regular tablet sa ubacenim mapama)?

Jel imas neki led bar u planu?

Koliko je tezak ovaj "sasquatch", cela spakovana masina?

Nav sa offroad maps i ovim izometrijskim linijama i visinskim kotama terena je bomba, malo detaljnije neko pojasnjenje oko toga?

Nemam uslova za ovo ali mi bas leglo za citanje.

Svaka cast za temu Kabe (a i kadriranje fotografija), bravo!

Posted

I kad si tu..daj karaketristike reduktora ili sta ima za pravi teren...Kakva je prohodnost itd..kolika je nosivost ?itd itd

Da li mozes da uporedis sa L 200 ili sa land rover-om ili hilux-om..ako si ih  vozio..

Pneumatici koje koriste DV ekipe po .ebenim terenima diljem Srbije imas i ti..pravi izbor

 

Posted
On 12/8/2021 at 7:14 AM, Deki777 said:

Odlicna masina, robusno izgleda....sirovo sa ovim setom tockova, mnogo mi je lepsi od novog.

Branik napred je promenio 40% izgleda vozila (na bolje a i korisnije).

Odlicna boja, grafike. Kejb...spakovano po mom ukusu.

Detalj sa sovom je par-excellence.

Daj jos malo nekih detalja kada bude vremena, koja je snaga winch-a, posebnost te folije, navigacija (regular tablet sa ubacenim mapama)?

Jel imas neki led bar u planu?

Koliko je tezak ovaj "sasquatch", cela spakovana masina?

Nav sa offroad maps i ovim izometrijskim linijama i visinskim kotama terena je bomba, malo detaljnije neko pojasnjenje oko toga?

Nemam uslova za ovo ali mi bas leglo za citanje.

Svaka cast za temu Kabe (a i kadriranje fotografija), bravo!

Hvala Deki na lepim rečima i dobrim pitanjima :)

Branik je dao na agresiji a točkovi pripomogli priči.

Dizajn folija je "razvijalo" nas nekoliko tako da je super ispalo. Neki kažu "transformers". A sovicu sam nekako izbunario i legla je valjano :)

Kada je reč o vitlu, imaš spec ovde. U planu je čeoni led bar, kao i dodatna led rasveta na svim stranama vozila. Voleo bih da budu integrisani reflektori na galeriji. Težina vozila je 2 tone. 

Za mape koristim tablet sa Android operativnim sistemom. Softver za navigiranje se zove Locus map (PRO verzija). Izuzetan za više vrsta namena uključujući planinarenje, MTB, offroad itd. Letos sam ga testirao i u nautičke svrhe i položio je test. Karta sa izohipsama koja se vidi na fotografiji je unešena u softver sa moje strane. Georeferenciranjem i GIS-om sam se bavio tokom studentskih dana te mi to nije strano. Konkretna mapa je vojna i datira iz perioda 70-ih godina. Imaš ih ovde. 

Tokom vožnje snimam trase (trasiranje) kako bi ih imao u arhivi. Trase mogu da se uvoze u .gpx formatu za razne namene, a i možemo da se dobacujemo njima.

On 12/8/2021 at 9:50 AM, Misic said:

I kad si tu..daj karaketristike reduktora ili sta ima za pravi teren...Kakva je prohodnost itd..kolika je nosivost ?itd itd

Da li mozes da uporedis sa L 200 ili sa land rover-om ili hilux-om..ako si ih  vozio..

Pneumatici koje koriste DV ekipe po .ebenim terenima diljem Srbije imas i ti..pravi izbor

 

Kada je redukcija u pitanju postoje modovi:

2WD (2H) - Pogon samo na zadnje točkove. Koristi se prilikom uobičajene vožnje po običnom putu ili auto-putu.

4WD (4H) - Pogon na sva četri točka. - Koristi se za mokre puteve, puteve pod snegom, led itd.

4WD sporohodno (4L) - Koristi se za jače padine, neravne puteve, psesk, blato, dubok sneg itd.

Vozio sam sve od pomenutih. L200 sposoban pickup (neće ga više biti na tržištu), Hilux takođe odličan, Land Roveri novije generacije su dobri ukoliko želiš da više budeš u servisu nego sa ženom ili na terenu :D  .

22 hours ago, kolombaja said:

Gde se kupuju bf goodrich all terrain pneumatici? Kakvi su za voznju po asfaltu?

Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
 

Pneumatike kupuješ ovde. Izuzetna guma u odnosu kvalitet-cena-upotrebna moć. Bolje ne postoji. Super se ponašaju i po asfaltu i u terenu. Kada se duže voze asfaltom dopumpavanje, kada se ulazi u teren ispustiš i nema zime. Porošnja benzina je sa njima nešto veća od standarda, ali ništa radikalno. Nisu bučne i mogu da se gone 130Km/h i više bez većih problema

 

21 hours ago, Propeler said:

Bravo za prevoz! Jel ovo bolje od discavery sport-a?

Nadam se da je ovo bio simpatičan pokušaj da me zasmeješ :D 

Posted
1 hour ago, Kabe said:

2WD (2H) - Pogon samo na zadnje točkove. Koristi se prilikom uobičajene vožnje po običnom putu ili auto-putu.

4WD (4H) - Pogon na sva četri točka. - Koristi se za mokre puteve, puteve pod snegom, led itd.

4WD sporohodno (4L) - Koristi se za jače padine, neravne puteve, psesk, blato, dubok sneg itd.

To vozilo ima (pravi) srednji diferencijal ili je neka druga 4WD varijanta? Pitam zbog "blokade" srednjeg diferencijala (ako ga ima).

 

Pitam zato jer, npr. Vitara koju sam imao, ona je imala potpuno iste položaje na reduktoru koje si i ti opisao, ali, nije imala srednji diferencijal (kao npr. lada niva), već je imala razvodnik pogona i čim je reduktor bio u položaju 4WD ( bez obzira 4H ili 4L), on je bio istovremeno i "LOCK" i Vitaru na 4WD "nisi smeo" da voziš po suvoj i tvrdoj podlozi, jer bi to bilo isto kao kada bi, recimo kod lade nive, na suvom i hrapavom asfaltu, aktivirao blokadu srednjeg diferencijala.

Posted

Hvala za linkove Kabe i cestitke za ceo umetnicki tim za folije.
Inace D-max mi je najlepsi na ovim slikama gde je najprljaviji....nekako je u prirodnom okruzenju.
Koliko si dobio napadni ugao napred sa ovim novim branikom u odnosu na osnovni prednji branik?


Sent from my LG-H990 using Tapatalk

Posted
18 hours ago, biciklista said:

To vozilo ima (pravi) srednji diferencijal ili je neka druga 4WD varijanta? Pitam zbog "blokade" srednjeg diferencijala (ako ga ima).

 

Pitam zato jer, npr. Vitara koju sam imao, ona je imala potpuno iste položaje na reduktoru koje si i ti opisao, ali, nije imala srednji diferencijal (kao npr. lada niva), već je imala razvodnik pogona i čim je reduktor bio u položaju 4WD ( bez obzira 4H ili 4L), on je bio istovremeno i "LOCK" i Vitaru na 4WD "nisi smeo" da voziš po suvoj i tvrdoj podlozi, jer bi to bilo isto kao kada bi, recimo kod lade nive, na suvom i hrapavom asfaltu, aktivirao blokadu srednjeg diferencijala.

Sistem 4WD pogona kod ovog modela je rešen je putem Shift-on-the-fly točkića (elektronskim putem) kojim se menja 2WD prenos na 4WD i obrnuto. Sve to je moguće uraditi u toku vožnje pri brzini od maksimalnih 100 km/h. Da bi se uključio 4L iliti low range 4WD, potrebno je potpuno zaustaviti vozilo, prebaciti u neutral i aktivirati 4L mod.

Priču vezanu za nekoliko varijanti pogona kod Isuzua kroz generacije najlakše možeš da skapiraš ako odgledaš ovaj video, a nakon njega i ovaj u kome je priča sa najnovijim i zaključavanjem zadnjeg diferencijala. Tu je slikovito objašnjena problematika i oštećenja koja mogu da nastanu usled neadekvatne upotrebe. 

Niva je posebna dimenzija priče. Ona ima konstantni 4x4 pogon. Ima dva dodatna menjača. Jedan je mali i služi za blokadu diferencijala. Kada je u modu 1. onda je snaga po osobinama u odnosu 2:1. (63.33% zadnja i 33.33% prednja osovina). U modu 2 odnos se menja na 50:50 prema osovinama. Koristi se za teške uslove i čupanje. Druga ručica malo veća služi za redukciju (brze i spore). 

Ta Vitara koju pomnješ je očigledno jedna od onih sa kojom sam se susreo u praksi pošto smo je imali u Triu neko vreme. Ona je imala konstantni pogon 4x4 kao i Niva. Troši kao otrov i ima problematiku koju sam već objasnio :) 

 

 

14 hours ago, Deki777 said:

Hvala za linkove Kabe emoji106.png i cestitke za ceo umetnicki tim za folije.
Inace D-max mi je najlepsi na ovim slikama gde je najprljaviji....nekako je u prirodnom okruzenju.
Koliko si dobio napadni ugao napred sa ovim novim branikom u odnosu na osnovni prednji branik?


Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 

Napadni ugao je povećan toliko da je sada milina voziti. Rasterećeno i slobodno. D-Max je inače solidno dugačak, tako da mu je to veoma bitno.Još kada bi i zadna strana mogla nekako da se "uštine" bez lifta, to bi bilo super :)

Posted

Najpre, mislim da si omaškom napisao da je Vitara mk1 imala konstantan pogon 4x4 kao Niva. Ta Vitara nije imala stalni 4x4, kao što ga ni ovaj D-Max nema.

Po onome što si gore negde opisao, Vitara je imala isti problem kao i ovaj novi D-Max. Kada si hteo iz "brzhodnog" 4WD da "predješ" u "sporohodni" 4WD, morao si najpre potpuno da staneš (što u uslovima terenske vožnje nekada može biti baš loše). Dok sa prelazak sa 2WD pogona na 4WD (ili obrnuto) nisi morao da se zaustavljaš, mogao si to u vožnji. Kao D-Max.

Pogledao sam i onaj video (CarExpert), a doveo to i u vezi sa prvim tvojim postom. D-Max ne sme da se vozi u 4WD modu po suvoj i tvrdoj podlozi? Kao što nije smela ni Vitara, inače si rizikovao teška oštećenja (baš zato sam i pitao u mom prvom postu na ovoj temi šta D-max ima "na sredini", da li ima srednji diferencijal). Što mi sve govori da po pitanju 4WD-a Japanci kod D-Max-a (bez obzira na oku vidljive dugmiće i točkiće za izbor vrste pogona) u osnovi i dalje primenju neka stara, a veoma jeftina rešenja :)  Inače, dobra strana te mane je bila da si čak i na najvećoj nizrdici (ako je suva i abrazivna podloga, npr. asfalt), mogao da ubaciš u ler, smotaš volan do kraja, pustiš kočnicu i ... vozilo bi možda prešlo najviše pola metra-metar i stalo bi samo, bez šanse da ode dalje nizbrdo :) Ja zato sa Vitarom, kad bih je god parkirao na nekoj gadnoj strmini, više sam gledao da li sam smotao volan i reduktor ubacio u sporohodni 4WD, nego da li sam povukao ručnu  :)

Pregledao sam i onaj sajt sa JNA topografskim mapama (pogledah mape Fruške gore). Dobre su mape. Sve pašačke staze su na njoj, sve izohipske ... :) Svaka čast. Hvala ti za ono. Sad mi jasno odakle je i maps.me preuzeo te mape.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...