Jump to content

Honda XL1000V Varadero


sale992

Recommended Posts

Volim da kazem, slucajno kupljen. :D 

Porodicni prijatelj kupio Triumpha i odluci da stavi Varu na oglase. Ja u tom trenutku vozim Beverly 500, Zephyr 550 cafe racer projekat nikad zavrsen, a pre toga vozio Ninju 636. Pitam ga ja bezveze da li je prodao motor, kaze nisam, evo ga tebi. Ja rekoh sta ce mi motor od 330kg, stvarno nisam planirao tako nesto. Gledao sam Stroma novijeg i to 650, ali s obzirom da vozim vec 15 godina, 1000 je ustvari prirodan sled dogadjaja. 
Elem, ja para bez, on kaze daj mi beverly i 1000€, ostalo na 24 rate. Motor je u Sloveniji, istice registracija za 20 dana, moras sto pre doci po njega. Uzmem pasos, a on istekao u Septembru 2020. WTF. Nisam ni putovao nigde, necu testiranja, necu vakcine pa makar ne izasao iz Srbije nikad :) Zavrsimo pasos za par dana, platim bla bla car i pravac Ljubljana. Uzmem motor, i prilicno smo se sjedinili taj prvi dan, napravih nekih 70km to po podne, od Krke do Ljubljane kroz sljivike i livade, izbegavajuci auto put i uzivajuci u predelima.. od tada, kraj juna, do danas sam presao oko 8000km, uradio servis, promenio lezaj volana, semeringe i ulje u viljusci i to je to, spreman za gde god odlucim :) 

Od opreme ima grejace rucica, crash barove, original hondine kofere, bocni su na zalost bez nosaca, nosaci koji su na motoru su za hepco becker kofere koje cu prodavati cim budem nasao original hondine. 

Inace je 2009. godište, 98-99hp, 998ccm, 285kg PRAZAN. Rezervoar 25L, max brzina 220kmh po cajgeru, po gpsu nisam merio. Potrosnja je oko 5-7L na otvorenom, zavisi od puta i brzine, grad oko 7-8..

Nastavak sledi i jos slika naravno..

Komentari dobro dosli :)

293634DF-C586-4B31-A761-1AA5280D8269.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Jeste veliki, ali navikao sam se vec. Ja ga motam prilicno lako, a nisam bog zna koliko krupan lik, sve na tehniku. Majstor koji ga je odrzavao i koji ga sada odrzava mi bas kaze da smo se "skapirali", misleci na mene i na motor. Iako je prosli vlasnik i visi i tezi od mene, ja ga lakse vozim. Seo sam skoro na fazera 600 od drugara rekoh haaa kakav trotinet, kako vozis ovo uopste, bio mi je osecaj kao da sam seo na pocket bike.

Link to comment
Share on other sites

Prvo cestitke na dvotockasu.

A drugo, zanima me kao uglavnom nooba za motocikle, koja je razlika izmedju ovoga, Serdjovog Transalpa i recimo Afrike? Svi izgledaju manje vise slicno, a opet ocigledno nisu istog tipa/klase. Zasto bi se neko recimo odlucio za ovo umesto za transalp/afriku? Kada se uzima jedno, kada drugo, kada trece? Pre svega mislim na funkciju samog motocikla, ne na motorizaciju. 

Link to comment
Share on other sites

@sale992 svaka cast, meni je nekad problem i ovih 220kg, kucnucemo nekad kad idemo na voznje pa da se sretnemo ili ti javi kad si negde namerio.. :)

Razlika je najvise u tezinama, vesanju i tome za sta je motor prvenstveno namenjen, mada su ljudi putovali po svetu sa super sportovima ili vozili sumske puteve sa goldwingom npr :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hvala! Transalp je manji motor generalno, manje kubika, agregati su konstrukcijski isti.  Kod transalpa je plus sto su zicane felne na svakom, africa takodje. Generalno vise su orjentisani ka offroadu, ne nekom paklu ali moze da se sidje na makadam itd, sto ja volim. Sa Varaderom je to ozbiljno mucenje i stres. Prvo, livene felne, drugo tezina, svaka i manja promena pravca se ozbiljno oseti kao pretnja da se padne :D bukvalno bezi preko nosa. 
 

Evo par slicica od tih par dana u Sloveniji. Ovo je voznja drugog ili treceg dana naseg druzenja.

Ljubljana, Koper, Izola, Portorož. Magistrala i auto put. Auto put putna brzina 140-160 sto mi je super odgovaralo i da se motor ne muci, tj vuce na oko 5000 rpm.

57BA94DF-E25C-4DBF-8BDD-C82D7F29DFD3.jpeg

5B852E69-1F65-4A87-AC2B-A7E23203D677.jpeg

CEF48B65-82C6-4AEB-A5B5-F8CAD4F301FC.jpeg

FC400B15-7BE0-4FD7-BA8F-5DBC39912DC4.jpeg

1E1C8483-D382-4BF1-B88B-BFE72B25E1FA.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Evo jos jedne priče. 
Moji roditelji i ja imamo običaj da u poslednjih par godina idemo na odmor zajedno. Oni žive u Ljubljani, ja u Beogradu pa je to jedna od retkih prilika da na godišnjem nivou provedemo malo vremena zajedno. Imamo i kuću u Crnoj Gori, selo Uvač, odnosno 20ak km od Kolašina ka Lijevoj Rijeci. Do pre koju godinu, to je bilo izuzetno mirno mesto, oaza, stanovnika ukupno 2. Brdo, stari put za Podgoricu, naš plac, drvored, korito reke Tare, brdo. Ne lezi vraže, poče izgradnja auto puta, Taru izmestiše i gurnuše kanalizaciju u nju, brdo srušiše jer nije mogao tunel zbog podzemnih voda itd. U suštini jedno veliko gradilište u sred ničega.. 

Znači Beograd-Kraljevo-Novi Pazar-Rožaje-Andrijevica-Trešnjevik-Uvač. 
Put preko Trešnjevika na mapi deluje lepo, serpentine i to, ali samo na jednom mestu ima lep pogled, put loš, razrovan od tamića koji vuku drva, uzak, nepregledan i dosta njih koji seku krivine neočekivajući motocikl iz suprotnog smera. Opet, sve je to prošlo rutinski, navikao sam, sam se najbolje paziš. 
Elem, taj deo puta koji je bukvalno 35km dugačak me je više izmorio nego svih cca 400km puta.. deo od Mateševa do kuće je šoder, bare, pesak, blato, sve ono kuda idu kiperi i radne masine koje učestvuju u izgradnji auto puta. Tu se najviše primeti težina samog motora + prtljag, bukvalno ga lovim da ne padne..

 Nisam pravio pauze, osim za gorivo, mada varadero moze 400km po magistrali sa jednim rezervoarom, al volim da ima makar 10L unutra, zlu ne trebalo.. 

Dva dana u kući i onda dva dana na moru, tj dve noći. 
 

Od Bara do Beograda sam odvozio u cugu. Mojkovac do Zlatibora, kiša i 15 stepeni, zaledio sam se. Srećom, grejači ručica rade posao pa mi se bukvalno duša ugrejala.
:) 

14810BD0-F5DA-4727-AE1C-487473E86B2D.jpeg

C5F5DF58-D041-432E-A5B0-4CA6D4797B48.jpeg

23D46C90-2A4F-488D-A402-091F86470ADD.jpeg

244AABF5-3603-401F-A883-1B9D7D9BA449.jpeg

EE97C182-551D-4D52-B7B7-5A2B26A8888A.jpeg

35413442-22FC-474E-8F79-6436020F6A1F.jpeg

31DD01AE-CCED-4147-A815-ECF3CDF16E61.jpeg

CDF285ED-E058-4C6A-AE8B-B04EDD6D7E57.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Svaka čast za motor, u narednoj sezoni ću voziti deauville ali posle toga krećem u potragu za identičnim motorom kao što je tvoj. Sviđa mi se njegov zvuk ali bih obavezno skinuo prigušivače ili dodao neki što glasniji izduv uglavnom obožavam kada vidim GS ili varadera koji grmi

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...