Jump to content

Recommended Posts

Osecas uzupcavanje kompresora, optereti motor. Pali (oduzima gas) i gasi (dodaje gas) kompresor. Na 30ak sekundi bi trebalo da ide ciklus, plus/minus 10ak sekundi zavisi jel otvoren put ili grad. Sprecava zamrzavanje isparivaca usled stalnog rada kompresora pa ga ciklicno iskljucuje. ECU ce da pegla pad obrtaja ali motor laicki receno "gubi snagu" kada je uzupcen kompresor (kada radi).

To je normalno da osetis na 2.0 motoru. 2.4 dosta manje se oseca, na dizelu se skoro i ne oseca.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

@Deki777meni majstor punio klimu pre par dana i zamenio ventile na priključcima i primetio sam isto kao Kovač. Ranije toga čini mi se nije bilo toliko učestalo. Možda što se ispraznila. Zar neće tako brzo da rikne kompresor, sa toliko ciklusa? Kad uključim manual mod klime onda se čuje kompresor da isključuje i uključuje ali ventilator tada miruje. Bolje da pustim muziku jače i ne mislim.

Link to comment
Share on other sites

Kompresor nigde ne radi stalno, svuda se "gasi" povremeno, tako valjda radi (da zastiti) sistem. Koliko sam upucen, a nisam puno oko klime, ventilator hladnjaka ne bi trebalo da miruje kada je klima ukljucena vec da vrti stalno.
Jedino ako se to uzupcavanje i izupcavanje kvacila kompresora desava na velikom broju obrtaja verovatno mu krati vek (nebitna brzina vozila vec broj obrtaja radilice tj. brzina okretanja remenice na klima kompresoru kada ga magnet "uhvati ili pusti")....i ventilator hladnjaka da vrti stalno. Mada je proizvodjac sigurno racunao na to da vozac samo upali ili ugasi klimu, da ne treba da se bavi brojem obrtaja i na +5°c recimo kompresor ce da radi (za isusivanje vazduha jer je vec mala temperatura) i ne znam da li tada vrti ventilator, nikada nisam to probao. Na vrucini ga pali i vrti dokle god radi klima.
Ima tu verovatno vise faktora koji uticu ali na leru kada sve radi i brzo hladi dok je vrucina napolju, mora da ga ciklicno pali-gasi zbog zaledjivanja isparivaca i odrzavanja pritiska.

Neki zakljucak do koga sam dosao kada sam registrovao istu stvar kod mene i kopao kako to radi. Posle reflash-a je skoro neprimetno u leru i normalnoj laganoj voznji pa sada ne obracam paznju ali se setim da ako treba da ga poteram u visoke obrtaje ugasim klimu da sacuvam kvacilo kompresora.

Sent from my LG-H990 using Tapatalk











Link to comment
Share on other sites

Evo ,ovo je jedno razumno objašnjenje,hvala Vedrane. Dajte da se više ne vređamo ovde na forumu jer nas sve povezuje ljubav prema Hondi. Da nije ovog auta nebih znao da postojite. To što mi neznamo nešto a vi znate ne znači da ste super ljudi. U mom poslu vi ste mala deca ali ja nikog ne vređam čak i kad postavi glupo pitanje. To je ljudski. Ljudi brinu o svojim ljubimcima i zato dolazi do ovakvih pitanja. Ne znam šta tu nije jasno. Gledali ste majstorsku radionicu. Ja samo logički razmišljam. Puno uključenja i isključenja sigurno utiče na kratak vek kompresora što se u praksi i pokazalo. Sad možda nisam u pravu ali podnosim dobro uvrede. Vozdra iz Niš.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...