Jump to content

Nixazzar

Members
  • Posts

    1,635
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    51

Reputation Activity

  1. Thanks
    Nixazzar reacted to Nesh in Sirenje zajednice ;)   
    Preko Google pretraživača se ne može naći Honda club, osim fb stanice. Na Bing-u hoće. Zna li neko u čemu je problem?
  2. Thanks
    Nixazzar reacted to Serdjo in ST1300 Pan-European. SC51   
    I onda ulece Dzoni karate, jos jednom sve razmackano, pa glina pa poliranje pa keramika svuda i ispod i na oklope.
     
















     
    Tako je sinuo da je to cudo, prosto ogromna promena, nisam ni znao da je metalik, smejali smo se.
    Ovih dana sklapanje i slike na suncu.
  3. Thanks
    Nixazzar got a reaction from sale vti in My new ride 5 - Honda Vfr1200F   
    Cestitam na zveriniii, strasan motor

    Sto se tice provlacenja, ako sam se ja sa cruiserom i 2 plasticna kofera po BGu prolvacio, provlacices se i ti
     
  4. Thanks
    Nixazzar reacted to sale vti in My new ride 5 - Honda Vfr1200F   
    Prosle godine se razmatralo sta na dalje gledati, sta uzeti umesto zelenka, dal menjati dal ne. Zelenko fenomenalno sluzi, fenomenalno ide, lezi mi, skontali smo se, ali...neki neizdrz krece. Pogledao par motora, modela, ma ni prici zelenku. Dakle dosao sam do tacke gde sam rekao da bi zamenio trenutni motor mora da me ostavi bez daha na prvi pogled ili nista od price. U medjuvremenu, setim se ja jednog vfr-a sa td-a koji se odrzavao na navaku proslo leto i tako krece kopanje price o tom modelu, delovima, odrzavanju,vozljivosti itd itd. 
    Izlete jedan na oglasu krajem oktobra prosle godine (koji je bukvalno mint), uvoz iz svice, skocim do coveka onako na boom, i ima sta i da vidim, motor uzivo (model) izgleda 10x bolje nego na slikama. Samo stanje motora i same linije, bolest. Medjutim, kako bi znao da to meni odgovara ili ne, hteo sam provozati prvo pa resiti ali ko na klinac u tom momentu nisam poneo opremu i odlozismo probu za par dana jer je od sutradan krenulo neko lose vreme. Zovem coveka posle 6 dana kako bi dogovorio neku voznju jelte, kad on meni rece "jbg brate ja ga prodadoh"...te se tako i zavrsi trenutno jurcanje za motorom jer vec krece ruzno vreme. 
    Ekipa koja vozi motore, drugari i ja smo smo skoro veci deo zime listali oglase i trazili bas vfr-a, medjutim od 5 trenutnih na oglasu ni jedan nije ni prici stanju ovome koji sam prvo video. Preko ih ima par, mogu se na prste prebrojati. Serdjo je cak jedan isao da vidi i na Ub usputno, medjutim nije to to. Proban je i jedan crosstourer vfr1200x, i  ne lezi mi takva vrsta motora, nije mi to to. 
    Pre neki dan dobih poruku, kako je na oglasu motor koji sam gledao, (trebalo nam je 3sata da se spakujemo odemo i vidimo)🤣
    Brat Dacha, Serdjo i ja, dosli, nisam puno zagledao jer sam pre par mesei to odradio,decko presao nepunih 500km sa njim i razlog prodaje je jer ne moze da ga tockira (voli covek neki extrem a za to ovaj motor nije). Dogovor je pao u narednih pola sata i to je to. Kapara ostavljena i doovorili smo se da dodjem po motor prvi lepsi dan jer nisam hteo kombijem ili prikolicom da ga vozim za Bg, a trenutna lokacija mu je bila Srbobran. Malo vise sam raspisao, ali neka stoje detalji u temi, vredi.
    I idemooo, VFR1200f, 2011god, 24800km na satu, abs, kardan, sport touring, oem plasticni koferi, kao i kofercici za stvari unutar njih, oem dupli vizir, dva kljuca, dokumentacija. 
    Za ovih 150+km od Srbobrana do Zrenjanina pa do Beograda mogu reci da sam odusevljen motorom. Pozicija sedenja je izmedju nakeda i nekog rr motora, sto sam mislio da ce biti eventualni problem, kad ono medjutim. Mekano kvacilo, menjac kao puter, viziri znace u pm sto ce dobro doci jer se planiraju lepe kilometraze  a sto je i ujedno i bio razlog potraznje drugog motora. 
    Probao dosta motora, doduse ne neke ludilo kilometraze i mogu reci da je honda stvarno nesto posebno. Na konto te price, iako su za drugacije namene napravljeni, da napisem spec cb1000r vs vfr1200f
    Cb1000R                                 vs.                           VFR1200f
    998ccm                                                                   1237ccm
    redni 4cil.                                                                 V4
    92kw                                                                        129kw
    100nm@10k rpm                                                    116nm@4krpm, 130nm@8750rpm
    Sajla                                                                         Dbw 
    Napred 310mm dupli disk 3klipa po kandzi         320mm dupli disk 6klipova po kandzi
    pozadi 256mm 1klip na kandzi                              276mm dva klipa na kandzi
    Tezina sa punim rez  222kg                                    267kg
     
    Prednosti vfr-a, ne oseca put, pliva, prava krstarica, snage koliko hoces te iz seste brzine ne mora da se spusta u nizu da bi se pretekla kolona, kardan sto znaci odrzavanja bez, dakle bez podmazivanja i pranja lanca kao i menjanja. 
    Mane, tezi skoro dzak cementa u odnosu na cb, manje okretan kroz uska provlacenja i zaokrete, necujan (trenutno). Za sada par slika pa kako bude palo glancanje i upoznavanje kacicu polako materijal. Spakovan je do proleca pored zelenka koji ce na oglase jos malo. 
    Drustvu na podrsci i angazovanosti veliko hvala, jer svaka ovakva akcija prodje dosta dosta lakse kad je u drustvu. 
     

     




     
  5. Like
    Nixazzar reacted to Serdjo in Transalp XL700V rd13   
  6. Thanks
    Nixazzar reacted to Serdjo in Transalp XL700V rd13   
  7. Like
    Nixazzar reacted to Serdjo in Transalp XL700V rd13   
    Montirao adapter na korman za bolju i opusteniju poziciju ruku dok se kruzira. A i dok stojim na fuzasterima blizi je ka gore. 

     
    Nabacio i topcase kofer Shad42 koji ce tu biti stalno, za lokalne voznje. 

     
    I naravno nista bez pozeraja u sumi. Sto je prosle sezone bila Ralja loop, ove je Deliblatska pescara, jos malo pa necu moci da se izgubim. 

  8. Like
    Nixazzar reacted to Serdjo in Transalp XL700V rd13   
    Videcemo, za sad malo da se upoznamo. 
    Na oko nije najlepsi ali ima neku pricu, bitnije su mi karakteristike na i van puta, kao i udobnost. 
    Mana sto ima 5 brzina i samo 60ks, ali neka, za mekanu voznju i dugotrajnost taman. 
     
  9. Thanks
    Nixazzar reacted to Serdjo in Transalp XL700V rd13   
    Magarence je 2012to godiste, stigao iz CH, 8800km presao, stanje nov. 
    Od opreme ima Zega pro kofere sa pripadajucim nosacima, crash barove, suspleh, nosac navigacije sa napajanjem i zakljucavanjem i dodatnu 12v uticnicu. 
    Odmah servisiran i registrovan. 
     












     
    Da, tablica je fiksirana selotejpom, u ch se sad prevrcu na tehnickom pregledu 🤣
    Napravio 100ak km, totalno drugacija prica od CB, i bas bas mi se svidja

     
    Sa koferima sirok kao peglica. 
    Lako se vozi, udoban je, robustan, ima momenta, upija neravnine jako dobro. 
    Prvi lepsi dan i napravicemo valjan tour i off road test. 
     
  10. Like
    Nixazzar reacted to TRIO_driver in Direktorski ženomobil - Accord CU Modulo   
    Da ne bode oci, felne za letnji set dobile pravu boju. 

  11. Like
    Nixazzar reacted to Johnny B lude in Swingerica   
    🙂






  12. Thanks
    Nixazzar reacted to Johnny B lude in Autoperonica 'Steam' Zvanicna perionica Honda club Serbia   
    'Malo' smo doterivali Mladjinog uljeza... Spolja, unutra, fulll
    Poliranje, keramika na sve, lak, izduvi, amorti, kandze, felne... 
    Probajte da uzivate, koliko sam i ja uzivao 🙂🙂🙂















































  13. Like
    Nixazzar reacted to Serdjo in Mandarina cb500f   
    Ja sam prijavio 31vi
     



  14. Like
    Nixazzar reacted to Serdjo in Mandarina cb500f   
    Okinuo 10k u borovim sumama 




  15. Like
    Nixazzar reacted to Johnny B lude in Autoperonica 'Steam' Zvanicna perionica Honda club Serbia   
    Dekontaminacija glinom (claying), zastita laka i rain repellent. (Slike i video) 
    Koga zanima, a verujem da ce svima biti interesantno. 
    Da malo osvezim temu, pokazem i odgovorim, "zasto ciscenje/dekontaminacija glinom (klaying). 
    Dakle, na tretmanu je bio svima poznat Markov Accord. Uradjena koza i enterijer. Ali akcenat je ovde na limariji. 
    Uradjena fizicko hemijska dekontaminacija i zastita. Sta to znaci? 
    Hemijska dekontaminacija, posle temeljnog predpranja i pranja lak je izgledao ovako. 
    Druge dve slike otkrivaju mehanicku kontaminaciju kad je mokar auto (sitne tackice). Samim tim i lak se brze prlja jer zadrzava sve. 
     



     
    Posle susenja, hemijska dekontaminacija, prska se preparat koji uklanja sitne metalne cestice iz laka (reaguje crveno na zaprljanost) 




     
    Posle ovoga, ponovo temeljno pranje. Zatim se glinom prelazi ceo auto, da ukloni ostatak fizicke kontaminacije na laku (lak susti pod rukom), koja se nije uklonila hemijskim putem. 
    Posle gliniranja opet temeljno pranje i susenje. Slike prikazuju mokar auto i nema vise tackica (kontaminacije) i lak je "klizaviji" pod rukom. 

    Isti postupak je uradjen i na staklima. 
    Posle susenja stavlja se tvrdi vosak sa polymerom u mom slucaju Fussocoat. Koji daje odlican sjaj, hidrofobicnost i zastitu laka od manjih ostecenja UV zraka i kontaminacije. 
    Na stakla stavljen rain repellent. 
    Na prvim slikama i snimcima se vidi kako se ponasa lak i stakla bez zastite (cist auto), a zatim kako se ponasa posle celog tretmana i zastite. 
    (mokar auto) 

     

     


    I to bi bilo to. 
     



    Naravno ovaj proces obezbedjuje manje prljanje laka, lakse odrzavanje i ocuvanje boje, kao i dugotrajnost zastite. 
    P. S. Mozete sve ovo i sami uraditi, ali imajte u vidu da je ovaj ceo proces trajao oko 7 i po sati! I sa druge strane, moze se ostetiti lak ako nemate odgovarajucu glinu ili ne znate kako se radi! 
    Pozdrav drugari. 
  16. Like
    Nixazzar reacted to Serdjo in Mandarina cb500f   
    Do juce sta smo se vozili vozili, verovatno je to to
    Svakako je vikend bio pun kilometara, sezona zatvorena na najbolji moguci nacin. Prebacio 2k od kada sam ga uzeo, milina, bez srama moze na stender. 



     
    Na Veljinu preporuku uzeo caberg drift evo, ali je kompozit, nije karbon, 1340gr je teska, jako zadovoljan, model izuva.
    Dobio dobru cenu za klot belu, taman da mogu da se umetnicki izrazim tokom zime. 

    Bajkerski poyy
  17. Haha
    Nixazzar reacted to veljaBandit in Mandarina cb500f   
    Lekcija N°1:
    - pravilno parkiranje ispred kafane !

  18. Like
    Nixazzar reacted to Serdjo in Mandarina cb500f   
    Bio do Delte na preventivnu zamenu lanca, opran i gas 322km danas, kakav dan!




    Ako do sada nije nalegao, danas jeste. 
  19. Haha
    Nixazzar reacted to Serdjo in Mandarina cb500f   
    Nece, nece, sivik je brzi od ovog motora i vise se cuje kao motocikl od ovog motora. Njemu nema zamene
  20. Like
    Nixazzar reacted to Serdjo in Mandarina cb500f   
    Ne znam ni sam kako ali spao ja na dva točka. Ćirkova 500ka došla u moje šake. Danas imao prvu malo dužu vožnju i ne mogu da skinem osmeh sa lica, moped je pun pogodak!
    Agilan, povozan, taman snage da zadovolji početnika. U zadnjih mesec dana probao hondu cbf600 (koji sam inicijalno hteo da uzmem), yamahu mt07, i jedan bolesni cb1000r. Ali šargarepica mi se sad čini kao pravi izbor, taman za sve. 
    Planovi: da se vozim, učim, uživam, navak obavezno, to nije pitanje
     














     
    Iako na slikama izleda kao da ima 49ccm, uživo izuva, ko god ga je video prevrnuo se!
    Hvala svima koji su pogurali
  21. Like
    Nixazzar reacted to TRIO_driver in Direktorski ženomobil - Accord CU Modulo   
    Postala Novosadjanka prava, zena sutra tera prvi put na posao.. 
    Zarazio sam i drugara, namontiran spojler kupljen u Kragujevcu.. 


  22. Like
    Nixazzar reacted to veljaBandit in Vatrena oštrica   
    Šta da vam kažem, probao sam da iskuliram na nekom "normalnijem" mopedu i uspeo sam jednu sezonu na nekom retro bajku fazon cafe racer, bla, bla...sve je to lepo i sjajno ali....  ma samo super sport
    Posle svih varijanti Hondinih sportista pocev od legende 900 RR pa preko 954 RR (moj omiljeni svih vremena ! ) i hiljadarki koje su sledile ( bio i BMW S1000rr u medjuvremenu), dosla na red i ova poslednja izvedba Fireblade-a.
    Što bi se reklo prešli su igricu jer pored najbolje ciklistike koju nikada niko nije osporavao u litarskoj klasi konačno su napravili i snagu dostojnu ove klase  Savrsenih 1 kg : 1 ks ! Inače, teška je 192 kg 
    Tri definisana moda voznje: staza, sport i kiša, plus dva moda koja se mogu individualno konfigurisati, zatim traction control, ABS, wheelie control, engine breaking control, LED farovi .... da ne smaram  dalje
     
     



  23. Like
    Nixazzar reacted to TRIO_driver in Direktorski ženomobil - Accord CU Modulo   
    Upravo.
    Ali ne pale me svakako, a s obzirom kakva je traznja, i ja bih ih prodao da su dosle sa autom.
    Nesto drugo od felni planiram, ali na prolece, zimu guramo sa OEM felnama.









  24. Like
    Nixazzar reacted to TRIO_driver in Direktorski ženomobil - Accord CU Modulo   
    Jedna brzinska, sluzbeni i privatni (ko visoko leti, nisko pada)..
    Kad stignem, pozabavicu se temom kako valja..

  25. Like
    Nixazzar reacted to Cirko in Cirkov CB500f   
    A ovo je moj novi prevoz sa 2 gume.







×
×
  • Create New...