Jump to content

scandalli

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Nis

scandalli's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

8

Reputation

  1. Pozdrav Drugari! Evo da se prestavim sa svojom Hondom. https://imgur.com/a/czKKNfE Crf 250 L rally 18` / 25 ks / 6 brzina / abs sa mogucnoscu iskljucivanja u slucaju hard core off road voznje/ vodeno hladjenje sa kulerom / podesavanje suspenzije / prednja upside-down showa vila / trosi ko upaljac / visok kao konja da jases / za mene prelep / o japanskom kvalitetu nema potrebe govoriti... / "Mala" africa twin, dosta laksa od 1100-tke (157 kg vs 245 kg / duzina 221 cm vs 233,4 cm, / sirina 90 cm vs 96 cm / visina 142,5 cm vs 139 cm (ovde shije veliku) / klirens 27 cm -29,5 cm vs 25 cm (i ovde shije veliku) / sediste na 89,5-92 cm vs 87 cm (i ovde shije veliku) / medjuosovinsko odstojanje 145,5 cm vs 157,5 cm. Podvoznija, sa eto, skoro slicnim dimenzijama. Po mom skromnom misljenju mnogo bolji izbor od "obicne" crf 250 l, jer eto ima taj "rally" smek, zastitu podvozja, oklope, "jace" duple led farove, led migavce, instrument tablu fabricki kao kod cb 500x, dosta veci rezervoar (10,7 l vs 7,7l kod crf 250 l).
  2. Da, kod Novaka, u Duvanishte. Ljudi su brzi, azurni, znaju svoj posao, sve zavrseno za 15-tak min minuta! Svaka cast! Od dodatne dokumentacije sam prilozio kopiju fakture motocikla. Hvala na poverenju i saradnji i Ekipi Honda Delta Automoto i Gospodinu Dusanu iz prodaje! Sta reci, pravi profesionalci! Bili su strpljivi da cuju moj problem, zbog cega nisam mogao da uradim tehnicki. I bili u cudu vise nego ja. U roku od odmah sam dobio trazeni dokument, koji jeste dokaz da je vozilo kupljeno novo u Srbiji i da nije iz uvoza... Ok Drugari, u kojoj "sobi" se vrsi predstavljanje vozila?
  3. Hvala Drugari puno! To je pomoc! 😊 Zavrsio danas sve ( i tehnicki i produzetak reg. i dobio reg. nalepnicu odmah) u Nisu. Sve proteklo bez apsolutno ikakvih problema.
  4. Ma da, nije poznat brend ocigledno, jer ga na tehnickom gledaju cudno kao da nije za planete Zemlje! Honda crf 250 l rally ("mala" africa twin). Kupljena u Srbiji nova (Honda Delta moto) pre dve godine. Fabricki model, u fabrickom stanju, bez ikakvih prepravki, niti bilo sta slicno...(prodavci na oglasima bi za takav primerak napisali "NOV NOV NOV!"). Za coc mogu da shvatim i da razumem da je obavezan za vozila iz uvoza. Ali ova je kupljena ovde. Sup nije problem, vec tehnicki. Ako je tehnicki u Srbiji licenciran za rad, kako to da u svojoj bazi podataka nema navedeni model (star cak dve godine) pa mi trazi coc (ko ga je proizveo, gde i kada, tezina motocikla, kubikaza, snaga, maksimalna brzina (ovo je A kategorija, nije tomos automatic pa da je bitno da mu je max brzina 45 km /h......, )), i od kad se coc zove, citiram shefa tehnickog "certifikat of kofirti"? Pokazem mu kopiju racuna o kupovini, a iz kog se nedvosmisleno vidi da je kupljen nov u Srbiji (pib, maticni firme, gde je kupljen, ko je kupio, kada.... broj sasije, broj motora, boja, kubikaza godiste i sve ostale bitne generalije....)(original su trazili u sup-u prilikom prve reg. i stoji tamo), i dobijem njegov odgovor - citiram "to se falsifikuje" (aludirajuci na racun koji sam mu pokazao) i uopste pritom ne zeli da procita sta pise u tom racunu, i da uporedi podatke.... I kako to da imaju internet, a nisu sposobni da pretraze (izgooglaju) pomenuti model, pa nek uporedjuju koliko im volja da li je mozda rucni rad ili cista fabrika? Coc koliko znam nema nijednu jedinu fotografiju, i kako ce onda na osnovu podataka iz coc-a da znaju da li je motocikl u fabrickom stanju ili ne? Nije mi jasno kao onda mnogi u Srbiji registruju bez problema cafe racer, bobber, i ostale "custom" modele, cesto prepravljani do neprepoznatljivosti? Npr. Rezervoar rucni rad, izduv takodje, tockovi, sediste, celjusti kocnica, vesanje, signalizacija....Od nekoliko razlicitih motocikala (jedan deo od Suzukija, drugi od Yamahe, treci od Tomosa....) se napravi neko remek delo i to prolazi tehnicki glatko, i registruje se bez problema. Zar mi treba "veza" za tehnicki? I koja je to "veza"? Ili je resenje mozda da posetim neke novinare, urednike adekvatnih sredstava informisanja, inspekciju, ministarstvo....?
  5. Hvala puno! To bi bilo odlicno, ali, bice veca dara nego mera ako budem morao da motociklom idem iz Nisa za Bg samo da bih odradio famozni tehnicki (500 km puta (2 x 250 do naplatne rampe + po Bg-u) + dve putarine + 2 x po 2 ipo sata voznje) . Da je negde u Nisu, ili bar i u nekom susednom gradu.
  6. Pozdrav Svima. S obzirom da zivimo u Srbiji, sticajem nekih okolnosti, licno sam se uverio da u razlicitim delovima Nase Domovine, se isti Zakoni i Pravilnici ne tumace na isti nacin! Prilikom tel. zakazivanja teh. pregleda za motocikl, pitam sta je potrebno od dokumentacije za vrsenje istog. Motocikl kupljen nov u Srbiji, ja sam licno vlasnik, u registraciji je, ali je zbog produzenja iste neophodno prethodno uraditi t.p. Dobijem odgovor: saobracajna, polisa i moja l.k. Zakazem tehnicki i u dogovoren termin odem. Ljudi na t.p. odrade pregled i traze mi coc papir, koji ne posedujem?!? Ja koliko znam, taj papir je neophodan za vozila koja su iz uvoza, i da za vozila koja su kupljena nova u salonu u Srbiji - nije potreban. Na kraju te price, poniste mi odradjen tehnicki i kazu kad nabavim coc, i onda nece biti problema. Na drugom t.p. (u drugom mestu) ispricam celu situaciju, i tamo mi traze racun o kupovini motocikla koji se mora priloziti na t. pregledu (koji je prilozen u dosjeu u p.s. prilikom prve registracije). Sta da radim? Ko je u pravu? Kako da resim problem (da odradim tehnicki pregled i produzetak reg.), jer za koji dan istice registracija. Hvala unapred! Pozdrav!
×
×
  • Create New...