Jump to content

biciklista

Members
  • Posts

    4,073
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

Reputation Activity

  1. Like
    biciklista reacted to Cirko in Cirkov Honda CBR650R   
    Dok se ceka pravi da stigne, jedna igracka nije na odmet. Koga interesuje kupljenonu Leto shop na Batajnickom drumu.

  2. Like
    biciklista reacted to Djuka NP in Avanture na dva tocka   
    Boka,Skadar

    Послато са SM-A525F помоћу Тапатока


  3. Like
    biciklista got a reaction from sale vti in DN67C DN7C   
    Ne znam samo šta medvedi više vole. Vozače karbonskih ili alu ramova  
  4. Haha
    biciklista got a reaction from Serdjo in DN67C DN7C   
    Ne znam samo šta medvedi više vole. Vozače karbonskih ili alu ramova  
  5. Haha
    biciklista got a reaction from Serdjo in DN67C DN7C   
    A koju hranu treba sa sobom poneti za ove medvede, da se nađe, da se ne bude praznih ruku pred njima ?

     
  6. Like
    biciklista reacted to Misic in DN67C DN7C   
    probaj
    https://www.romania-insider.com/one-toughest-triathlons-world-organized-romania-weekend
     
    https://pedalnorth.com/transfagarasan-challenge/
     
  7. Haha
    biciklista reacted to sale vti in DN67C DN7C   
    2litra benzina u flasi da ne ostanes bez goriva u sumi 🤣🤣🤣
  8. Haha
    biciklista reacted to jocak90 in DN67C DN7C   
    Vise te zanima bordel nego psi priznaj

    Sent from my YAL-L21 using Tapatalk


  9. Haha
    biciklista reacted to dule75 in DN67C DN7C   
    Mnogo je lepo... Ja bih ovuda proter'o bicikl
  10. Like
    biciklista reacted to Serdjo in DN67C DN7C   
    Ima vise od 10ak god kada sam prvi put cuo za Transfagarasan od poznanika koji su vozili sto kola sto motore tamo.
    Ok, znam sta da ocekujem, znam da bi voleo da probam ali treba da se namesti, kao i sve u zivotu, nikad nije kasno - sto se kaze!
    2019 kada sam poceo da vozim motor znao sam da je ipak njime pun pogodak otici. 

    Generalno je mnogo lakse putovati i uzivati u putevima kroz prirodu na motoru, lakse prodjes kad je guzva, osetis hladnocu, toplotu, vodu, dises dublje ...

    Pocetak 20te Sale i ja vec vozali zajedno i krenuli sa pricama i planovima gde idemo sta radimo ali je EU doktor prepisao svima 2god izolacije i jbg, aj na ceku.
    U medjuvremenu se vec oformila ekipa, vozali smo posvuda domace i ex yu, ali ta Evropa (neka) nikako da nam se otvori. 
    Cak sam prosle god isao probno na Kaludjerovo da vidim hoce li me pustiti i da li je realno da se akcija izvede, ma jok, i onda smo vozili turu po Bosni umesto planirane Rumunije.

    Dosla ova zima, mi zasedamo, upisali u kalendare pun q desavanja (kao kalendar SAKSS-a) i jedna od akcija bude Rumunija pocetak avgusta, vazi, aj da vidimo.
    Naravno, kao i u slucaju gore pomenute organizacije, kalendar najavljenih trka nije bas merodavan zbog spoljnih faktora, sto lepih sto manje lepih, ali kad obaveze pritisnu nema hoces neces, vozis sta mozes. 
    Jedan po jedan otkazivali i ostaje da Sale ide sam u Rumuniju. Au kanal.
    10 dana pred upisan datum uspem nesto da ispomeram, malo on ispomera svoj gusti raspored i eto ga, sad vec postoji ekipa za put!



     
    Prvi dan idemo od Panceva ka Targu Jiu, pratimo levu obalu Dunava (trasu smo vec ispitali pre nekih mesec dana), granice 2min, lagana uvertira lepa tecna recna voznja kao uvod.












    Simpatican gradic, vecera, natankavanje, kupili sve za sutra, napakovali i samo da krenemo.
     
    Mirna noc u prelepom bordelu uz bezbroj pasa lutalica kojih ima nenormalno mnogo u Rumuniji, posle su nam ispricali i zasto.
     
     
     
    Dan dva, glavni dogadjaj

     

    Krecemo laganano sa usponom na Transalpinu, imali lep dorucak u smestaju pa usput reko aj da drmnemo kaficu dok ne krenemo da hiperventiliramo od kiseonika, hladnoce i pejzaza.



    Usput Saletovi ino fanovi obavljaju fotosesn sa VFR-om dok kupuju magnetice, pocinje uspon, pocinju pogledi i krece

     
    *Za ovakve akcije treba ili krenuti sa 2 drona, 3 DLSR-a, 3 stativa, 10 filtera za objektiv, 15 objektiva, 23 baterije i 4 RED filmske kamere sa kranom ili samo cutati gledati pa prepricavati i preporuciti da se ode, 
    lepote se ne mogu docarati.













    To na svakih 100m stanes, pa gledas pa ti nije jasno sta se desava. 
    Priroda je neverovatna, kao recimo nasa Tara i Mokra Gora, ali 800km vezano da se vozi, nepregledne cetinarske sume, pa goleti, pa vrhovi, pa recice, pa jezera, pa medvedi, da videli smo ih dosta niz Transfagarasan HEHE
     
    Transalpina je nekih 200km potez koji smo vozili smer Targu Jiu - Sebes, svo vreme je asfalt perfektan, granulacija ludilo, sirina dobra, jedna milina za voznju.
    Onda nekih 100ak km vezno parce (+ lutanje od 40km koje smo imali) od Sebesa do Lukoil pumpe koja je na pocetku 7C Transfagarasan, lep rucak, 15h i krecemo, bice duuuuug put do smestaja.






     
    Kolega ce da docara slikama, ne vredi, kako se penjemo, sve lepse i lepse. Asfalt je dosta losiji, vise je greban nego sto je granulisan uzi je put i nije da nema rupa.
     



     
    Izabrali smo dobar smer voznje, svo vreme je bilo kola i nekako smo vozili ali kad stignes na vrh to je bas gungula. Lagana bleja i gas nizbrdo kroz jos prelepsiju prirodu.
    Drugi dan zavrsavamo posle vise od 13 sati voznje, vec u noc zasli, ali nekako nasli prenociste na magistrali, spakovali motore pod kljuc i uz pivo caskali sa domacinom, penzionisanim kosarkaskim trenerom Rumunske reprezentacije, o medvedima, PVC prozorima, hotelskim enterijerma iz Svice...


     
     
     
    Treci dan nazad ali opet vozimo deo 67C, vise ne znam sta da napisem.
    Nenormalno lepo i krivina ne zna se broj i vec smo ludi od svega...
     







     
     
     
    3 dana, 1500km uzivanja u voznji, prirodi i druzenju, od sad znam sta ce biti svake god obevezna tura.


     
     
     
     
     
     
     
  11. Like
    biciklista reacted to Serdjo in DN67C DN7C   
    Videli ih samo na Transfagarasanu, a kapiram da ih ima svuda.

    Ima svega
     
    Inace meni se Transalpina puno vise svidela od Transfagarasana. Duza je deonica, ima dva pravca, predobar asfalt, dovoljno sirok a priroda takodje nenormalno lepa sa milion krivina.
  12. Like
    biciklista reacted to zfk in Šelna auspuha ispod suvozačevog sedišta   
    Hvala vam na pomoći.
    Ići ću tokom sledeće sedmice kod majstora za auspuh na preporuku, pa će se potruditi da je zaokrene ako može ili zameni.
    BIo sam kod još par njih i imali su drugačije iskaze tako da nije baš najjasnije šta dalje.
    Inače sam prošao danas pored drugog Jazz-a i on nije imao šelnu na tom mestu, tako da je moguće da je neki od prethodnih vlasnika "budžio" nešto.
     
    Hvala.
     
  13. Like
    biciklista got a reaction from zfk in Šelna auspuha ispod suvozačevog sedišta   
    Slažem se. Samo da najpre popusti i malo zarotira šelnu, ali se bojim da će i na taj način dobiti najviše 1 cm dodatnog klirensa na tom mestu. Doduše, dobio bi time i povoljnjiji oblik na najnižoj tački šelne, jer, sa ovim položajem šelne, ako zakači za nešto nezgodno (neki metalni prag ili slično ), može baš veliko zlo da se desi.
    Moguće i da je taj auspuh ceo malo "legao" i treba videti može li se to malo "podići" na neki odgovarajući način ( a da se isključi rizik vibracija ili rezonance).
  14. Like
    biciklista got a reaction from YUgisa in Šelna auspuha ispod suvozačevog sedišta   
    Slažem se. Samo da najpre popusti i malo zarotira šelnu, ali se bojim da će i na taj način dobiti najviše 1 cm dodatnog klirensa na tom mestu. Doduše, dobio bi time i povoljnjiji oblik na najnižoj tački šelne, jer, sa ovim položajem šelne, ako zakači za nešto nezgodno (neki metalni prag ili slično ), može baš veliko zlo da se desi.
    Moguće i da je taj auspuh ceo malo "legao" i treba videti može li se to malo "podići" na neki odgovarajući način ( a da se isključi rizik vibracija ili rezonance).
  15. Like
    biciklista got a reaction from miha308 in Šelna auspuha ispod suvozačevog sedišta   
    Slažem se. Samo da najpre popusti i malo zarotira šelnu, ali se bojim da će i na taj način dobiti najviše 1 cm dodatnog klirensa na tom mestu. Doduše, dobio bi time i povoljnjiji oblik na najnižoj tački šelne, jer, sa ovim položajem šelne, ako zakači za nešto nezgodno (neki metalni prag ili slično ), može baš veliko zlo da se desi.
    Moguće i da je taj auspuh ceo malo "legao" i treba videti može li se to malo "podići" na neki odgovarajući način ( a da se isključi rizik vibracija ili rezonance).
  16. Like
    biciklista reacted to YUgisa in Šelna auspuha ispod suvozačevog sedišta   
    Moze ta selna da se okrene tako da ovaj kruzni deo bude najnizi.
  17. Like
    biciklista reacted to Serdjo in Transalp XL700V rd13   
    Prvi servis u novom prostoru

     
    Spreman za Karpate

     
  18. Like
    biciklista reacted to Cirko in Cirkov Honda CBR650R   
    Hvala! Ti isto volis dvotockase 😀.
    Krajem avgusta stize jer Dule Honda tek sada porucuje, ali nema zurbe niti onog decackog neizdrza vise. Pametno, strpljivo i hladna glava kod motora je neophodna. 
  19. Like
    biciklista got a reaction from Dadas in Cirkov Honda CBR650R   
    Čestitke i da se sit navozaš !
  20. Thanks
    biciklista got a reaction from Cirko in Cirkov Honda CBR650R   
    Čestitke i da se sit navozaš !
  21. Like
    biciklista reacted to Cirko in Cirkov Honda CBR650R   
    Do sada imam ne bas dugu karijeru kao moto driver ali sam imao priliku (srecu i nesrecu) da probam svasta: prvo naked CB500F, pa CBR1000RR, pa se vratio na naked CB1000R. U medjuvremenu sam probao NC750, Xadv, dok na Africu ne mogu ni da se popnem, a skutere nisam nikada ni uzimao u obzir kao primarni motor. 
     
    Nakon dosta lutanja i gresaka, shvatio sam da je 1000-ka za mene prejak motor  u bilo kom obliku u ovom trenutku. CB1000R koji sam imao je startniji od RR do stotke u prvoj brzini, i naked oblik te samo zavara i uljuljka da nisi na “ubica” motoru. 
    NC mi je nekako previsok (zato Dadasu lezi kao saliven), dok Xadv mi nikako nije po mom shvatanju motora. 

    Najpre sam odlucio da mi ta kategorija od cca 600-700 kubika najvise odgovara, a dalje da zelim 4-cilindricni motor koji najvise prija mom uhu i dozivljaju motora. Ostao je izbor izmedju CB650R naked i sportskog CBR650R. Isti agregat ali ipak je CBR onaj tip motora na kome sam “odrastao”, volim takav izgled, i jednostavno je to to. Naked dosta duva i sustinski se svodi da ga vozis do nekih cca 120km/h ili samo po gradu, a dodatno nakon 1000-ke naked ne ide nikako uzimati isti tip motora samo slabiji. Hteo sam nesto novo i to je neka pozadina. Konacno, imao sam priliku da provozam CBR 650R i sedi se ne tako ultra-sportski ka na 1000RR, i nije toliko agresivan te se nadam da ce ovoga puta izbor biti pravi i time motor u duzem posedu. 🤐
    Znam da “kolege” sa kojima sam nekad vozio imaju razlicita misljenja, ali eto i za CRV su mislili da cu brzo zameniti a on krcka vec trecu godinu, a tako bi trebalo i Jazz, a dace bog i motor. 
  22. Like
    biciklista reacted to Cirko in Cirkov Honda CBR650R   
    Slike su okvirnog karaktera, iz Stojanova ali uzimam takav isti, crni sa narandzastim diskretnim detaljima, kao sto je bio izlozen na sajmu.
    Preuzimam ga krajem ovog ili onog tako meseca. Motor je iz grupe modela/tipova  koja meni jedino predstavlja draz i uzivanje posedovanja i voznje, a opet nije ubica i relativno je umerene snage. Sve u svemu, uz dva trolejbusa ovaj sada vozni park vec lici na nesto 😊.



  23. Like
    biciklista reacted to Serdjo in Avanture na dva tocka   
  24. Like
    biciklista reacted to Serdjo in Avanture na dva tocka   
    Restoran Stil, mi se juce bas fino popravili tu.
    Generalno i losiji restorani mogu puno da pruze ako se izbegavaju udarni termini i udarni dani. Vikendima kad ljudi nagrnu bude svuda histerija i raznih "zahtevnih" gostiju i onda ode mast u propast.
    Moja filozofija je vikendima izbegavati frekventna mesta i rute i provesces se kao kralj. A fala bogu kafana ima gde god ti padne na pamet.
  25. Like
    biciklista reacted to Djuka NP in Avanture na dva tocka   
    Kafe pauza na.poslu

    Послато са SM-A525F помоћу Тапатока


×
×
  • Create New...