Jump to content

MilicTT

Members
  • Posts

    1,794
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Reputation Activity

  1. Haha
    MilicTT reacted to neshwill in Klima uredjaj   
    Probaj onda sa crnim vinom....vidish da ti belo ne "lezi"
  2. Like
    MilicTT got a reaction from Dadas in Klima uredjaj   
    Pijem samo belo vino u umerenim količinama, ako će ti biti lakše.
  3. Thanks
    MilicTT reacted to sale vti in Klima uredjaj   
    Puno ukljucenja i iskljucenja znaci zdrav kompresor i da veoma brzo napravi odg temp, onaj koji ukopca i ne gasi se ne radi kako treba. Nadam se da vcr pijes dva leka manje. Vozdra iz Zemun
  4. Like
    MilicTT reacted to Vedran in Klima uredjaj   
    @Deki777
    Ventil pritiska (tzv presostat) reguliše rad kompresora, a i ventilatora. Vase je da znate jel klima radi ili ne, to kako se pali ili gasi je manje bitno
  5. Like
    MilicTT got a reaction from Dadas in Klima uredjaj   
    Pa hajde odradi dr.
  6. Thanks
    MilicTT reacted to Deki777 in Klima uredjaj   
    Kompresor nigde ne radi stalno, svuda se "gasi" povremeno, tako valjda radi (da zastiti) sistem. Koliko sam upucen, a nisam puno oko klime, ventilator hladnjaka ne bi trebalo da miruje kada je klima ukljucena vec da vrti stalno.
    Jedino ako se to uzupcavanje i izupcavanje kvacila kompresora desava na velikom broju obrtaja verovatno mu krati vek (nebitna brzina vozila vec broj obrtaja radilice tj. brzina okretanja remenice na klima kompresoru kada ga magnet "uhvati ili pusti")....i ventilator hladnjaka da vrti stalno. Mada je proizvodjac sigurno racunao na to da vozac samo upali ili ugasi klimu, da ne treba da se bavi brojem obrtaja i na +5°c recimo kompresor ce da radi (za isusivanje vazduha jer je vec mala temperatura) i ne znam da li tada vrti ventilator, nikada nisam to probao. Na vrucini ga pali i vrti dokle god radi klima.
    Ima tu verovatno vise faktora koji uticu ali na leru kada sve radi i brzo hladi dok je vrucina napolju, mora da ga ciklicno pali-gasi zbog zaledjivanja isparivaca i odrzavanja pritiska.

    Neki zakljucak do koga sam dosao kada sam registrovao istu stvar kod mene i kopao kako to radi. Posle reflash-a je skoro neprimetno u leru i normalnoj laganoj voznji pa sada ne obracam paznju ali se setim da ako treba da ga poteram u visoke obrtaje ugasim klimu da sacuvam kvacilo kompresora.

    Sent from my LG-H990 using Tapatalk












  7. Like
    MilicTT reacted to Deki777 in Klima uredjaj   
    Osecas uzupcavanje kompresora, optereti motor. Pali (oduzima gas) i gasi (dodaje gas) kompresor. Na 30ak sekundi bi trebalo da ide ciklus, plus/minus 10ak sekundi zavisi jel otvoren put ili grad. Sprecava zamrzavanje isparivaca usled stalnog rada kompresora pa ga ciklicno iskljucuje. ECU ce da pegla pad obrtaja ali motor laicki receno "gubi snagu" kada je uzupcen kompresor (kada radi).
    To je normalno da osetis na 2.0 motoru. 2.4 dosta manje se oseca, na dizelu se skoro i ne oseca.
  8. Like
    MilicTT reacted to Kovac in Klima uredjaj   
    HONDA ACCORD 2.0 benzin 2008. Prilikom voznje sa ukljucenom klimom kada drzim konstantan gas, auto kao da sam radi neko dodavnaje ili oduzimanje gasa. Da li je ovo normalno. Ne oseca se bas da auto trza ali je malo cudan osecaj na pedali gasa.
  9. Like
    MilicTT reacted to sale vti in Iskustva korisnika sa brendom Blue Print   
    Od prosle godine vozim prednje diskove spomenute marke, i za sad sam zadovoljan s odnosom cene/kvaliteta. Topla preporuka svakom ko se bude dvoumio.
  10. Like
    MilicTT reacted to TRIO_driver in TRIO Seka postala Hondasica: Honda Civic FK2 1.8 Sport 2008   
    http://www.triodriver.com/roadtrip-2/honda-civic-8-generacije-na-praznicnom-putovanju-u-nemacku/
  11. Like
    MilicTT reacted to TRIO_driver in Direktorski ženomobil - Accord CU Modulo   
    Ok, prošlo je 2000 km od kupovine, vreme je za neku rekapitulaciju.
    Auto preregistrovan na mene, full kasko standard, vozi ga i žena i ja poprilično.
    Potrošnja bez da gledam, da se stiskam, ovo ono, 10-12 litara.
    Oduševljen sam autom, jer K24 nepoderiv, u made in Japan Hondi koja ima 96k km na satu, ovim tempom vožnje, znači da ću barijeru od 200k km dostići za jedno 10 godina. Do tada, trouble free vožnja.
    Udoban, leži odlično, ima mesta napred top, nazad taman za decu (kad porastu, menjaćemo ga za neki SUV).
    Tiho radi, odmara u vožnji, a kad zatreba da se poprangija, klackalice na volanu završe posao. Jako volim što je stari automatik, znači redovno održavanje i nema glavobolje, ne patim od munjevitog odziva na gas.
    Ono što mi se jako sviđa jeste što je prekrcan opremom, ima doslovno sve što treba, od grejača sedišta do memorije sedišta.
    Rale ga je već poprilično unapredio, tako da meni ostaju samo detalji da bi ga dodatno estetski oplemenio i modernizovao.
    Ono što je sigurno - nikakve mehaničke modifikacije neće biti (ništa remap, turbo, kompresor, aždaje u gepeku=.
    Estetika:
    - bočni pragovi (Modulo, Type S, itd), videćemo
    - gornji kačketić (da ne budem najgori od ostale CU bratije sa foruma)
    - felne za letnji setup: jedna opcija je Kosei K3 7.5 x18" sa distancerima (igraćemo se na zimu, samo da pustim opremu za vulkaniziranje u rad), druga opcija je Lenso 9.0 x 17" crne bez distancera.
    - parking kamera i kompletan prednji interfejs (da li maska i 2DIN navigacija), ili kompletan Android tablet zamena, videćemo.
    I to bi bilo to.
    Dobijem pouzdan auto koji ide uz moj karakter, osvežim ga sa novim tehnologijama i kamerom u rikverc (parking senzori su kul, ali svi ostali Dmax koje vozim imaju kamere, tako da sam se baš navikao), i estetski izgleda sportska limuzina u fullu.
     
    Sve u svemu, prezadovoljan sam autom, i bolje je nego što sam očekivao, mnogo bolje..
    Čak i kad dođe do 200k km, pitanje da li da je prodajem ili ostavim u firmi da se koristi kao službeno..
    I za kraj, gledam nešto svoj FB profil, i naletim na album koji sam okačio pre DESET GODINA, što bi se reklo: ko čeka, taj dočeka.. 

×
×
  • Create New...