Jump to content

Recommended Posts

Spakovana mehanički pre par dana, ne vadim se iz nje već 3-4 dana, osmeh od uva do uva.. :)

Nisam kačio slike, jer vidim ovde svi nešto kače profi, ovo, ono, a meni još ima stvari na to-do listi, pa ću onda da upriličem jedno profi slikanje, pre svega za TDB blog, a onda i za sebe.. 

Ali, taj osmeh na lice, to nema cenu..

Još je musav i prljav, ne stižem da je operem (mada niti imam vremena, niti se setim, kad je mislim 10ti auto u garaži), tako da evo jedne musave analognim mobilnim, ali meni drage, jer se vidi kako starija naslednica obožava crvenu Hondu koja ide brzooooo vruuuum vruuuuum (za neupućene, VTEC just kick in yo + K&N pečurka.. )

Neca i Type R.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sada nemam tih problema, skinuo sam im mrak na Miseluku.. 

 

A sto se tice felni, na stranu sto su poprilicno skupe, tesko ih jr naci, jer Kosei vise ne postoji..

A ovo je K3 Formula olaksana verzija, stoje mi u garazi od 2010. godine i cekaju pravi auto da ih nosi..i docekale su.. 

Salu na stranu, saveseno su se uklopile, od sirine do ET, drugi auto!

Ostaje da napravim prstenove, stavim poklopce, a nije iskljucena ni neka candy boja, da se glupiram malo..mada, to je poslednja stvar, za sada su mi fantasticne iovako, a pride postoje i druge stvari na to do listi da se zavrse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, samo razmišljam naglas, kao za foliju, od koje sam odustao, samo ću ofarbati sve elemente koji me nerviraju, plus poliranje, ostaje Milano Red boja.

Dobiće par crnih detalja na karoseriji (retrovizori, zadnji spojler, itd.), ali suština je ista.

A i veća je čar da je polako sređujem, a ne odjednom (osim mehanike), jer onda izbegnem možda neke greške..

Mada, ja uvek kažem, mišljenja su kao dupeta, svako ih ima.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I HR je provjereno udobnije od oem, ali malo tvrđe od Eibach i idu 2.5 cm dole i vrhunski izgleda. Tako je kod mene i moj frend je skinuo Eibach od 1.5 cm i stavio isto ove HR jer su maaalo tvrđe. Kat.broj HR je 29091,a koštaju cca 200e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam video, a ima ih i moj dobavljač na stanju, čekam proveru cene.

U suštini, obojica ga koristimo na isti način, tako da je ok kako sam mislio, u vezi visine.

Amorte ne mislim da menjam, jer su dobri, ali opruge why not, jedino moram poraditi na kondiciji ulaska u patos auto..što mi je malo teže posle Dmax gde uskačem na gore.

Hm..a bio sam normalan lik koga je prošlo ludilo..jbm ti forum.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...