Jump to content

Recommended Posts

8 hours ago, TRIO_driver said:

Moja žena je kul lik, znala me je dosta pre nego što smo se našli, pa je znala da volim kola i šta to sve ide pride.. :)

A kod srednjoškolskih ljubavi je problem što su sada sve udate i imaju decu.. :P

Tako da mi ostao samo Type R kao sećanje na momačke dane i taj filing.. 8-)

Ajde bre covece nisi umro ako si se ozenio :D:P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hoću, samo da ga spakujem..

A i to je pitanje kada, ja zakažem termin kod mene u servisu za njega, a onda mi uleti 50 njih ispred, i jbg...naravno da ću da prepustim termin, biznis je biznis.. 

Mislim da ćemo ipak stići do Nove da ga zatvorimo, pa da onda se malo vozam, pa ću estetikom da se bavim u 2018. godini.

Link to comment
Share on other sites

NE.

Hoću da se vozim, dovoljno mi je i ovo.

Ne verujem da će FN2 biti dugoročno rešenje za garažu, zato što mu fali dodatni par vrata, a što kaže Vedran, turbo je u modi.

Više mi je fokus na Subaru WRX STI poslednja verzija (jer i ovo jeste poslednji model), neki sa malo kilometara, ali ima do tada vremena, posao se toliko širi da ja nemam vremena da stignem sve..

Međutim, sigurno ću se ogrebati od @mladjan za krug u FK8, da vidim zadnja sedišta, gepek, itd. Dizajn je diskutabilan, ali da se popraviti, treba da se navikne na oko (kao svemirac nekad), tako da ipak ne isključujem ni njega..A daj bože da mogu oba da priuštim, da nemam tu dilemu.. :rofl:

Šta god da se desi, sestrin FK2 će dugo biti u firmi (bar do 300.000 km, a tek je na 102.000 km), a beli MK1 stoji u garaži i čeka malo više slobodnog vremena za ono što se već dugo ložim - oldschool restomod projekat. Tipa body swap od 4 ili 5. generacije, sa B serijom motora..roll cage, kadice, patos, a ovaj lik mi je uzor: 

I to je project car, koji dolazi na red posle Mazde 1500 (koja je urađena, samo treba da se sklopi), što je plan kad dignem dodatnu halu od 150 kvadrata u servisu i napravim prostora.

Zato FN2 treba da bude stock upotrebljiv everyday ride koji može da mi na momente da petrolhead akciju (sva ostala vozila su mi stock, obična, kamioni, pikapovi, itd.)

Cilj je da se utegne maksimalno, sredi maltene na nivo fabrike, i da se vozi i vozi i vozi..

Ujedno mi je u paketu sa forumom to jedan vid anti stres terapije, jer ekipa ovde je stvarno fenomenalna (mislim znam ja to odavno, drogiram se HCS od 2007 i CBC foruma), i ovom prilikom želim da se još jednom zahvalim @mladjan za pomoć oko sinhrona, a @Serdjo i @Gile za dostavu delova..

Link to comment
Share on other sites

Mi taj auto znamo u šraf, kod nas je sve vreme bio dok je menjao vlasnike u jednoj ekipi, a i sa Technodromom smo sarađivali, otkupili su jednog Dmax.

Ne treba mi nabudžen tako, taj primerak me ne zanima, ima lošu karmu i još ponešto.

Ja pričam o stock vozilu..

A čak i da ga čačkam, odvezao bih ga u UK kod Andy Forrest ili Roger Clark Motorsport, platio cifru ključ u ruke i ćao. Nemam vremena ni živaca da se borim kao prethodni vlasnici sa nestručnim tuningom u startu u Sloveniji, što se desilo ovom iz oglasa..

Link to comment
Share on other sites

Kola tog kova tesko ostaju stock, cak i pored silne zelje vlasnika, kad tad se padne u iskusenje. Ovaj sa poslednjeg oglasa je ako nista drugo , na drugim oprugama. :-D

 

edit:

Tek sad procitah u opisu:

Na automobilu je zamenjeno
-Wiseco kovani klipovi 99.75 
-Acl race leteći i ležeći ležajevi
-Zamenjeni svi dihtunzi 
-Svećice NGK iridium original
-Uradjen veliki servis sa svim španerima i kajiševima (gates)
 

Dakle, ni on nije stock :D

Link to comment
Share on other sites

Ni on, ni crni sa OZ felnama.

Upravo tako, STI je po defaultu sportski auto, retki su oni poput mene koji bi ih terali stock.

Ja planiram samo druge felne, letnji aftermarket set, a zimski stock. Ne puno km godišnje, do 10k km, da je garažiran i očuvan, jedno 10tak godina da ga držim.. :)

Buduća klasika..

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, schonenk said:

Meni zbunjuje kako ljudi pocinju projekat jedan za drugim, ne zavrsavajuci onaj prethodni. 

Da li je to ono kad je sto pun djakonija pa bi gricnuo svaku :)

Druze ti si zbunjen od samog pochetka i mislim da josh uvek ne znash dal si i gde si krenuo sa svojim projektom :)

Dal si poshao ili si doshao :)

Link to comment
Share on other sites

Supra plava - sređena, utegnuta, samo da se registruje opet. Bela Supra je za delove, jer ih nema više. A dobar drug je uzeo Supru turbo sa 90.000 km na satu, koju utežemo, i koju ćemo pokrpiti sa bele, tako da bela nije projekat, već donor auto (mada sam imao i tih ideja, mogao sam da uzmem 2JZGE auto sa 100k km za 500 evra RHD drugarska cena..).

Civic Mk1 - sređen mehanički, može da se vozi, samo da se registruje. Ovo o restomod je ideja, ali od ideje do realizacije meni fali najviše slobodnog vremena.

Mazda - gotova, samo da se sklopi, ali čeka prostor i vreme. Evo upravo mi kažu da su mi uzeli termine za sklapanje FN2 do nove godine, uleteo mali i veliki servis sa kvačilom i zamajcem za Audi A6, biznis je biznis, od toga se živi, a ovo je za dušu.

Kad dodamo novu halu u 2018. onda ću imati prostora da je vratim u servis da stoji, pa kad god ima lufta, da je sklapamo.

Ja generalno moje projekte i imam iz dva razloga - jedan je da sebi ispunim dušu, a drugi je da imam uvek u rezervi neki projekat kojim mogu da zaposlim ljudstvo. Sad nas je 20, biće nas nadam se 23 do kraja godine, i treba naći posao i zaposliti ih. A nema gore stvari za mene od prazne dizalice i majstora sa rukama u džepovima. E, onda dobiju projekat da pakuju, i svima dobro.

Subaru nije projekat, Subaru je odeš u salon i kupiš. Imao sam ponudu dobru od Katamisa prošli sajam, ali sam srećom stao, pošto mogu da dobijem 10.000 evra jeftinije isti auto test sa 2-3.000 km na satu, što je ništa. To će biti možda konačno prvi auto koji neću dati u firmu, tj. voziću ga samo ja i moja porodica (iako će naravno iz poreskih razloga biti registrovan na firmu).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...