Jump to content
TRIO_driver

Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis? - mi smo tu zbog vas...

Recommended Posts

Pa to meni i treba jer mi je Civic sedan omanjao a ovaj ima neke dodatne pogodnosti, pogotovo dizel model.

Samo mi je važno da održavanje nije neproporcionalno skuplje od Civica.

Jel to znaci da stavljas Civic-a u prodaju? :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ima potrebe uzimati ngk iridium za Accord cl7? Nije problem da se izdvoji za iridium samo me interesuje da li ima razlike u odnosu na obicne ili su obavezne za ovaj model.

Takodje bih zeleo da zamenim sve tecnosti u kolima: menjacko, u kocnicama, u cilindru kvacila,... sta se preporucuje i koliko otprilike kostaju. Pozdrav I hvala u napred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ima potrebe uzimati ngk iridium za Accord cl7? Nije problem da se izdvoji za iridium samo me interesuje da li ima razlike u odnosu na obicne ili su obavezne za ovaj model.

Takodje bih zeleo da zamenim sve tecnosti u kolima: menjacko, u kocnicama, u cilindru kvacila,... sta se preporucuje i koliko otprilike kostaju. Pozdrav I hvala u napred

Fabrički idu obične na cl7 (2.0) to je sigurno, a da li mogu i da li ima boljitka ako se stave iridijumske to već ne znam, verovatno će neko stručan odgovoriti. Mada ja mislim da bi da bi fabrika već stavila iridijumske da ima potrebe, kao što je na 2.4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupi Denso, jeftinije su i idu u prvu ugradnju (bar kod mene na FD1 Civicu)

Za CL7 Akorda u prvu ugradnju ide i NGK i Denso, zavisi šta zapadne gde. Kod mene bile NGK, i stavljene opet iste pre par godina kad su menjane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U CL7 idu obicne ZFR...

 

Razlika je u ceni i roku trajanja. U sustini, kad vozilo ima po fabrici iridijumske, onda samo tako i nikako vise, iz moje prakse.

Ako ima obicne, moze da se upgraduje na iridijumske, ako postoji ekvivalent, s tim da dobijes duzi rok trajanja, no kad pogledas cena obicne i interval naspram iridijumske i interval te izadje isto, a razliku neces 99% primetiti.

Sto bi se reklo, narani svinje i ne diraj nista, fabrika kako napravi, tako treba i onda traje dugoooo. Svako pametovanje u odnosu na fabriku donosi neki boljitak sa jedne, a gubitak sa druge, fabrika uvek napravi da zadovolji 98.5% potencijalnih kupaca, sa velikim rezervama svega.


A onda krenu ostali da se igraju, sto je skroz ok, jos ako imaju para za to planinarenje, ihaj srece...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani Živko, osim mog upita za Jazz-avca za koji sam dobio odgovor, zanima me kakva je situacija sa servisiranjem Subaru-a kod vas. Ima par primeraka na oglasima koji barem u startu zavređuju pažnju, pa s obzirom da razmišljam o prodaji Jazz-a, i to bih uzeo u obzir. manuelna transmisija, motori 1,5 i 2.0, godiste 2007-2009. Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imamo dvadesetak Subarua na odrzavanju, svih modela, a sigurno 5-6 su bas Impreze koje pominjes.


Moj ti je savet samo 2.0, 1.5 je tezak i anemican za njega, samo penzionerska voznja, sa 2.0 dobijas ipak 150 ks, 4x4 sa mini reduktorom, a samo odrzavanje je minimalno skuplje, kvacilo je samo skuplje, dok ostale stvari su skoro identicne.

Ako poredis Jazza i Imprezu, Impreza je zbog boxer motora specificnija za odrzavanje, vise radnih sati treba, ali posto znam pozadinu pricu, mislim da to nije problem, isto kao i potrosnja koja je kod 2.0 Subarua sigurno veca od Jazza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji neki bug, no svakako je novi sajt spreman, od nule napravljen, ide u etar vrlo brzo.

Posalji identicne podatke kao iz upita na office@triomotors.rs, pa ce biti prosledjen prodaji.

Hvala, primetio sam da bug postoji, pa rekoh da pitam :)

Saljem na mail.

pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zivko, koje ulje mi preporucujes za Toyotu Corollu 2006 1.6 16V? Auto je presao 227 000 km pravih, do sada je sipana sintetika 5W30 sto i pise u uputstvu. Da li da predjem na 5W40 ili eventualno da sipam polusintetiku 10W40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cap svima , ja Sam piro iz bara. Vozim hondu crx d16z5 motor. Kupljen b16a2 za swap... al imam jedan problem. Stope motors na d I b seriju nisu iste. Trebaju mi stope tzv swap mounts il I converzije. Na ebay-u ima all dok porucim i dok stigne ne mogu cekat a ovih dan a idem za novi sad pa da ne znate ima li dje gore da se uzmu I koliko su para. Hvala unapred :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...