Jump to content
TRIO_driver

Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis? - mi smo tu zbog vas...

Recommended Posts

Pozdrav za Trio,

Imao bih par pitanja tj. da mi date neke savete za Hondu Civic 1.4iS 2003 66KS D14Z6 145.000 km:  

1. Koji ulje za motor : Eneos 5w40 sintetičko ili Eneos 10w40 polusintetičko ?

2. Filter goriva: na koliko se menja i preporuka, ukoliko trebam da menjam, možda Blue Print ?

Hvala unapred

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U zavisnosti od stanja, ako je malo presao i ne trosi ulje, moze 5w40 sa intervalom 12-15k km zamene.


Ako je u proseku, mislim da je 10w40 vise nego dovoljno, samo ide kraci interval, od 7-10k km, u zavisnosti od stila i nacina voznje.

 

Sto se tice filtera goriva, ide u rezervoaru, u sustini se menja na 60k km, kasnije u aftermarketu, mada cesto moze i dosta duze da izgura. Kosta 3300 dinara, ima na stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitam čisto informativno, da li se menja dihtung poklopca ventila posle štelovanja ili ne? Čitao sam ranije uputstvo i sećam se da se maže na par mesta neka tečna guma, ali se ne sećam da li se menja dihtung. Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trio, imaš neki Outback na servisu? Kakve su cene servisa za Subaru Outback (ili Forester)

ako su u rangu 80-120k km? Dizel 2.0 pre svega, on čini mi se, ima lanac.

I da li znaš kakav je to problem sa pucanjem radilice na modelima do 2008, čini mi se... Samo nisam razumeo je l to slučaj sa remapiranim primercima ili i fabričkim (što mi je tek iznenađujuće za Subaru).

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imali su problema sa prvim generacijama motora, dok nisu usavrsili koncept boxer dizela. Menjani su motori i u garanciji.


Generalno, imam Subarua dosta, ali retko dizela, samo 1, i za sada samo redovno odrzavanje. Ima delova, jedino mu je set kvacila ultimativno papreno skup, naravno ima plivajuci zamajac..

 

Ja se inace lozim na Outbacka, tako da bi mozda najradije terao H6, da nije registracije..


I 2.5 benzin je ok, ali bez turba koji je samo za USA, ovaj obicni mi je malo anemican. Dizel fantasticno ide, zakucava do 4k opusteno, nema skoro turbo rupu, i ne trosi puno, a lezi kao pegla u krivini.

 

U sustini, imaces PK kais, antifriz mozda, redovan servis, i pregled vozila, ne bi nista specijalno vise trebalo, no zavisi od stanja i odrzavanja vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, videh neke polomljene radilice, problemi s DPF-om, grejači, ovo ono...

Koja godišta su problematična, euro5 motore su unapredili a oni su predstavljeni tek 2010 čini mi se... Imaš kakvu informaciju ili nisi čuo za takve kod nas?

Danas sam bio u Ehomu, ovlašćeni, samo nešto mašu glavom, te skup set kvačila te skup mali 17-22k din te skup veliki 1000€.. Al dizel kazem, ima lanac.. aha, pa dobro ima lanac ali i to je 60,000 na 100k intervalu.

Malo me to pokolebalo. Verujem da malo i preteruju a i samim tim sto su ovlašćeni, svojski se trude da izgube mušterije van garantnog roka.

Ako možeš neke cene ili ovde ili na pm bio bih ti zahvalan, naložio sam se opako na ovo čudo.

Zapravo je manji od svakog karavana od D limuzine.

Mali mu je ajnšlag (što mi je baš čudno obzirom na pogon)

Vozi neke OK gume jeftinije od Accord-ovih npr.

Malo troši.

Ima lanac.

Super udoban i tih, možda nema fin enterijer al briga me.

Može da preveze prilično, a probacu negde da vidim je l staju sva tri dečija sedišta pozadi, u Civic sam ih jedva nagurao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehom auto ti je baš teška kaubojština. Mislim svi ovlašćeni servisi su  $%"%$"#%"#$%" (da ne psujem), ali Ehom je stvarno objasnio koliko su nadrkani nadobudni, puni sebe, a ne nude ništa, ali baš ništa, i pride nemaju pojma ni osnovne stvari o tome što prodaju. Baš su dno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako, samo nek budu takvi ovlasceni, meni zato servis uvek pun.. :)


Daj mi broj sasije od Subarua na PP, pa cu ti odrediti sve.

 

Jesu neke cene jace, ali nije toliko jako...

 

Jbg, Subaru vozi klijentela koja ne gleda na novac, ali zna sta zeli, ima ih malo, ali taj koji udje u salon, on ga i pazari skoro 100%..

 

Ajnslag je mali jer mu i prednji zadnji pogon radi stalno, tako da i ne moze da savije puno prednje tockove, jer i napred ima zglobove.

Ja sam generalno odusevljen tim autom, i da nemam gomilu drugih kola sto privatno sto poslovno, ovo bi vozio kao family car.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molim za informaciju koja je cena filtera za ulje i vazduh za Accorda, 2009. Godiste, R20A3 motor, 2000 kubika

Mislim da su oznake (ali nisam siguran pa molim da uzmete sa rezervom) ADH22114 i ADH22266

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovanje Zile.

 

Sta je potrebno uraditi sve na redovnom servisu na 120 000km , na Accordu Type s ( a sta ne treba...jer uvek nesto nadju da zamene majstori). I otprilike cena redovnog servisa kod tebe!

 

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Ulanminje,

 

Prosledi email našem servisu - servis@triomotors.rs, ili ih kontaktiraj preko telefona:

 

Tel/fax: 021/504-441 Mobilni: 069/504-44-11

 

Naše kolege će iz prve ruke dati sve podatke vezane za potencijalni servis i eventualne slobodne termine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...