Jump to content
TRIO_driver

TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Recommended Posts

U ovoj temi cemo izvestavati forumase o aktivnostima iz TRIO motorsa i TRIO servisa. Mocicete da vidite sta se odvija iza "paravana" TRIO korporacije.

 

 

Takodje, ovo ce biti tema gde ce se postovati zanimljivosti u vezi svega sto se tice Honde, japanskih i korejskih vozila.

 



Evo, da nacnemo temo, danas su mi stigle sportske(ne trkacke) plocice za Nissan 350Z 3.5 V6 prednje, od Ferodo proizvodjaca,
i imam dobre cene za njih, jeftiniji je od Winmaxx-a nekih 15-20%, a trebalo bi da nude priblizan kvalitet..

Ovaj kupac je pokidao i kashiyamu, i Nisshimbo, sad cu da vidim iskustva sa Ferodom, mada mislim ipak da je WINMAX vrh sto se tice plocica, i MADE IN JAPAN je, sto je najbitnije..

Evo malo slika od Ferodo plocica:


gx2scL39.jpg

gx2sd1w9.jpg

gx2sd6vr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
i koliko bi pile takve neke performance plocice za eg4 ?

Plocice kostaju 10770,00 din, bez HCS popusta.

Narucio sam ih za Timija, pa cim stignu, postavicu slike..

Ujedno cu imati i neki prvi feedback za ovog 350Z, kako se ponasaju u voznji...

Inace, sad sam proverio po org. broju, tvoj nosi nijansu manje, mislim da je cena 90% priblizna, mozes se bazirati na ovoj za Timija,

razlika je u duzini, Timi nosi duze, sve ostalo je isto, ali ipak ne moze da se upasuje, to sam naucio na Vedranu(Honda), prvi ikad moj licno uradjeni

upit za Hondu, i zeznem se bas u tome.. :):)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Al ce ovaj lonac dobro da legne Timy-u, kao budali samar. :lol:

@Trio: Jel imas ovakve lonce ali sa zakosenim nastavkom (angle cut)?

PqZk_Ur.jpg

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Timi brate a diskove da menjas!????

ja ovakve plocice nebi stavljao na vec postojoce diskove...a ne... :roll:

a?

nego trio, posto sam resio otom potom da napucam kocioni sistem, dal ti mozes da mi kazes cenu neceg ovakvog ili bar pribliznog!?

Pq17NeG9.jpg

gxh4Wvi.jpg

aVeegwS.jpg

posto jbg imam zahebanu masinu pod haubom ocu da rdim na tome da se sto bolje zaustavlja...dok drugi rade na opremanju svojih da me stignu... :lol::lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vtec: Od jap style izduva, imas ove High quality kao moj i buduci Timijev, a imas i one middle budget, vec sam kacio, TUT14..

No, mogu da zaronjam kod drugog dobavljaca, da vidim sta ima od auspuha, ali to su jos skuplji, iskljucivo brand name japanski, a za to mislim da u Srbiji ima 1% realnih interesenata, nazalost... :zbunjen

@Sale: Pogledacemo, bojim se samo tvoje devojke, naebacu i ja zbog tebe.. :mrgreen:

Update: Sad sam pogledao, imam program ENDLESS japanski i DBA australijski, nazalost, podrzavaju samo EP3, evo..

http://www.ntracingdivision.com/en/Deta ... &CarID=377

I sad sam se setio, ti si budzio svoj raspon rupa, znaci ciljam na 4x114,3?Ma, to moramo oprezno, da se ne zeznemo..

Evo ti TEIN-ov program online, pa nadji one amorte, ako je od njih?

http://www.ntracingdivision.com/en/Defa ... randID=278

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio mi je pre neki dan USA Accord, menjao filtere...

gx1KoTS.jpg

Bas je lep uzivo, iako je Coupe i dalje mamojebac...F23 motor, 154 ks, ovaj je cudan USDM, posto ima manuelni menjac i nema kozu,

a tahograf mu je i u miljama i u kilometrima, ali KM sat je domintatniji...

Kaze momak da mu je brat doterao iz Amerike, i da je presao manje od 90k km, sa dosta opreme, stavio je plin, i da ga je platio 10k evra,

za 2002 godiste..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Sale evo gledam po katalozima upgrade kocionog sistema za tvoj auto. Bez cetvorocifrenog broja koji pocinje sa 2 nishta. Znaci diskovi, kleshta, crevca, plocice itd. I onda opet, brze se trose plocice, moras do jaja da zagrejes pre nego sto bi kocio itd. Tako da, nemas nekog specijalnog rezona da stavis neki upgrade. Jedino da vidis da stavis isto fabricke hondine, sa nekog jaceg i tezeg modela, tipa VTI ili type-R 6te generacije. Zbog tezine, sigurno su veci diskovi, i jaci kocioni cilindri i klesta.... A opet cifra je normalnija nego da juris neki aftermarket upgrade.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Jedino da vidis da stavis isto fabricke hondine, sa nekog jaceg i tezeg modela, tipa VTI ili type-R 6te generacije

6.gen VTI je teza mozda 100kg od 5.gen VTI tako da, verovatno nema neki jaci kocioni sistem...

Negde sam procito da je najbolji upgrade kocionog sistema za civice od Integre DC2.E sad, bilo bih dobro naci to negde polovno jer je novo verovatno papreno skupo. :lol: Mozda imaju Hrvati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Timi brate dal ce te plocice sada sto si uzeo da uticu na potrosnju diska, a kad ih budes stavio i malo razgazio ostavi komentar dal su ti ok!mozda bi i ja otom potom mozda stavio njih, jbg cene su ubitacne sto se tice celog kompleta a i vecina njih nije za gradsku voznju...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Recimo da je tako... :lol:

Jeli, Honda, hoces posao kod mene, ide ti to nesto, a? :mrgreen:

BTW, Timi dobija titanijumski izduv, zeznuo je i mene, moj je "samo" karbonski... :mrgreen:

gx2xrIOJ.jpg

Koja je cena za one obicne zadnje lonce ? Bile su negde slike ali ne mogu da adjem.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×