Jump to content

Recommended Posts

Poštovani klijenti i kupci,

 

U ovoj temi možete izneti svoje utiske vezane za uslugu u TRIO motors i TRIO servis. Značio bi nam svaki vaš utisak kao i konstruktivna kritika, jer je naša misija da učinimo da usluga bude što bolja, a vaše zadovoljstvo što veće.

 

 

Vaš TRIO motors i TRIO servis

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Pozdrav iz Pirota za Trio servis i sve momke . Evo juče se vratio iz Novog Sada iako ne baš srećan zbog nekupovine auta (Honde) po kog sam išao,ipak došao sam kući srećan zbog novog poznanstva sa ljudima iz Tria koji su me primili , sačekali i pomogli pri mom izboru. Za celu ekipu samo reči hvale, ljudi su za svaku preporuku i saradnju, pozdravljam vas "Trio momci" i još jednom zahvaljujem na lepom dočeku i profesionalnoj usluzi. :fans:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Evo ja  iz Krusevac da pohvalim TRIO,za odlicnu uslugu i savete koje sam dobio prilikom porudzbine delova za servis.......Usluga na nivou a i kvalitet delova takodje,veoma ljubazni,ostaje jos licno da posetim servis i osoblje da upoznam licno...

Puno pozdrava i samo nastavite tako ,mislim da ste u Srbiji No.1......

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

  Inače ne volim da pišem patetične hvalospeve i poruke ovakve sadržine ali posle par poseta servisu i popravki koje sam imao smatram da je zaista potrebno da napišem ovakvu jednu preporuku.  :wink:

 

   Svaka vrsta kontakta i komunikacije koju sam do sada imao sa Trio motorsom je bila u najmanju ruku prijatno iskustvo, počev od Živka, koji je jako ažuran i strpljiv po pitanju odgovaranja na poruke i uopšte pomoći koje u svojim savetima nudi, pa i Gorana iz servisa kojeg takođe spominjem u istom kontekstu.  Momci mehaničari  iz servisa su jako kulturni i strpljivi, prijatni kada ih nešto pitate i rekao bih vrlo stručni.

 

  Cene radnog sata su i više nego povoljne, iako ih neću imenovati ovde iz korektnosti prema servisu, ali to tvrdim jer sam imao prilike da ih uporedim sa drugima koje sam prethodno posećivao. Cene delova takodje vrlo, ponekad i više nego povoljne, pogotovo kada se uzme u obzir njihovo poreklo. 

 

   Priznajem da sam inače od ranije pomalo paranoičan i nepoverljiv prema auto servisima u našem podneblju s obzirom da sam imao puno negativnih iskustava sa popravkama i održavanjem drugih marki automobila koje sam imao ali bih rekao i da sam se do sada izveštio dovoljno da prepoznam nešto sto ne valja i od čega želim da bežim,te zato sebi dajem da pravo da primetim i izkomentarišem i sledece:. 

 

 Iz mog dosadašnjeg druženja sa Trio motors-om i poređenjem sa nečim lošim sto poznajem od ranije iz iste branse želim da potvrdim da u njemu definitivno nećete naci:

 

 - "naduvane" cene

 - prepotentnost i senzacionalizam kojim se pravda nedostatak stručnosti a status ovlašćenog servisa koristi da se time tobože da sebi pravo na veliku cenu usluga i "ekskluzivnost"

 - hladnoću, ignorisanje i nedostatak strpljenja u komunikaciji sa mušterijom i uskraćivanje prava da vam se objasni šta je najbolje za vaš džep i auto

 - tipično srpsko majstorsko "navatavanje" gde se predlaže ili čak na svršen čin popravlja ono sto nije nužno i hitno ali je skupo i rentabilno za naplatu a odlaže i unapred zakazuje već sledece sto je suštinski bitno i primarni problem, a kako bi se sebi unapred obezbedio posao

 - isključivost da se garancija na prodate nove rezervne delove uslovljava ugradnjom u sopstvenom servisu

 - insistiranje da se ugrađuju delovi samo nabavljeni u istom servisu

 - komentarisanje i negativna kritika drugih kolega i servisa kako bi se sebi dalo na važnosti i pridobila klijentela.

 

 

   Ovo je samo deo onog negativnog iz mog ličnog iskustva koje sam vremenom pokupio i na čemu sam se puno puta opekao po BMW i Honda servisima po Beogradu, Kragujevcu i Čačku, sto ovlascenim , sto manjim koje sada necu imenovati jer su vrlo poznati više manje. Zahvaljujući tim pređašnjim lošim iskustvima sada jako dobro umem da prepoznam i izbegnem na vreme ono sto mi smeta.

 

 Ono što me zaista prijatno iznenađuje svaki put kada dođem u Trio motors je taj neobični i u današnje vreme nesvakidašnji spoj velike stručnosti i profesionalnosti i istovremeno jako prijatne komunikacije i tople atmosfere koja je proistekla ne iz stava pojedinaca koji rade tamo već u globalu celog kolektiva koji je sam po sebi takav, verovatno kvalitetno probran.    

 

  Moj lični problem je što je za mene izbor marke auta sve više vezan za postojanje adekvatnog servisa čijim sam uslugama zadovoljan, u čiju stručnost nemam ni namjanju dilemu i kome mogu da verujem, a zahvaljujući Trio motorsu rekao bih da sam se jos više vezao za japanske automobile i da cu im biti naklonjeniji u budućnosti upravo zato što sam našao idealan servis za njih.

 

  

   Pošto nažalost živimo u takvom podneblju gde se ono sto je dobro, kvalitetno i za pozitivan primer, spotiče, osporava i sabotira od strane mediokritetne sredine i konkurencije, nadam se iskreno da će Trio motors uspeti da smogne snage da potraje u ovakvom stanju kakvom sam ga opisao i da očuva ovakav kvalitet usluga ili da ga cak i unapredi.

 

 Veliki pozdrav za Živka i zaposlene u Trio motorsu i hvala na predusretljivosti i prijatnom iskustvu sa dosadašnjih servisa.  :bye:

Link to comment
Share on other sites

Uf, pocrvenecu.. :)

 

Ja pustim druge da govore, a moje je da radim, zajedno sa svojim timom. Bez zadovoljnog klijenta, nema ni nas, a to mislim da je matrica za svaki uspesan posao.

 

Drago mi je da si zadovoljan. Posto je servis pravljen od nule, pravio sam ga da bude spoj najboljeg od ovlascenih i nezavisnih servisa, a pre svega taj timski duh koji kod nas vlada je trebalo vremena uhodati. U sustini, ja tim koji dobija ne menjam, dugo ga biram, a onda konstatne obuke i ucenje, nema opustanja..

 

Hvala ti na pohvalama, trudicemo se da uvek imas isti utisak kod nas..

 

@Pivo: to je i plan, samo zahteva poprilicno finansija i detaljan plan, ali u narednih 5-7 godina cemo otvoriti i servis u BGD.

Link to comment
Share on other sites

Pa ne moze sve da bude u BG-u. Exit i Trio valja zadrzati u NS...da i Vojvodina ima nesto jedinstveno po cemu se izdvaja :) Salim se naravno. Ja sam ostao veran Robiki posto sam kod njega vec dugo godina, ali nikad se ne zna. Lepo je znati da postoji isto toliko kvalitetna alternativa. Definitivno ste dobar i kvalitetan servis, samo tako nastavi i definitivno ces osvojiti Srbiju, kako sa delovima, tako i sa uslugom.

Link to comment
Share on other sites

U bre kume, daj malo ranije taj servis u BG :D

Taj isti vremenski rok pominjes vec par godina :D

 

Treba zaraditi para...Doci cu samo na svoj plac, koji moze da pokrije sve sto planiram u buducnosti, jer ne zelim da ponovim gresku koju sada imam, a to je da sam za 5 godina rada prosirio kapacitete posla za 100% i ne mogu da se sirim dalje na istoj lokaciji.

Beograd je preveliko trziste, da bih imao luksuz vise objekata, vec sve mora biti na jednom mestu i u mom vlasnistvu, ne zelim u rentu,  da razradjujem posao nekome niti da me bilo ko ucenjuje (a toga sam se nagledao kod drugih majstora kad si u renti).

Opet, moram ponuditi kvalitet identican novosadskom servisu, tako da ne mogu krenuti od supe, vec najmanje dve dizalice, prijemno odeljenje, itd.

 

Nisam uobrazen vec realan, pare jesu u Beogradu, prostora za posao ima, ja ili radim posao po P.S. ili ga ne radim..:)

Link to comment
Share on other sites

Od hondi se nece leba najesti, bar ne ovih ispod 300 hiljada km. Verovatno je preduslov za sirenje u bg neki ugovor o odrzavanju flote za bar par firmi.

 

Sve sto sam otisao u servis od kada vozim hondu bilo je zbog mojih bubica. Zato mi je i smesna ona recenica Mileta Pileta na sajtu, da je on majstor:  "Za Vas i Vase automobile". Verovatno vise za ove prve :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

nadam se da ću se uskoro uveriti lično u sve ovde rečeno, jer planiram da doteram jednog izmučenog Suzukija na detaljan pregled/ servis ...

i da ostanem zadovoljna stalna mušterija nadalje...

ali ono što sam do sad imao komunikaciju mejlom, nije me oduševilo ...

naime, tražio sam OKVIRNU cenu delova za model (dao sam godište/motor) - dovoljno da se ukuca u komp i da izbaci većinu...

kad mi stiže odgovor da nemogu ništa bez broja šasije ?!?

malo neprofesionalno, ali nadam se da je takva samo administracija .... Pozdrav svima !

Link to comment
Share on other sites

Svaki ozbiljan servis ili prodavnica radi delove po broju sasije. Koliko god to tebi delovalo bez veze, to je bolje i za tebe i za samog prodavca, radi tacnosti ponude. Delove kupujes jedanput/dvaput ili triput godisnje, pa ako ti je i tada problem da prepises broj sasije onda jbg.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ne, nije to problem, i slažem se da tako i treba da se radi, ovde se radi o nečemu drugom :

napisao sam da razmišljam o nabavci takvog modela i da mi trebaju cene delova kao reper pri donošenu odluke za nabavku...

 

ali nekoga je mrzelo da potroši više od 2min na kuckanje po katalozima...  Nema veze, saznao sam kod drugih ...

Link to comment
Share on other sites

nadam se da ću se uskoro uveriti lično u sve ovde rečeno, jer planiram da doteram jednog izmučenog Suzukija na detaljan pregled/ servis ...

i da ostanem zadovoljna stalna mušterija nadalje...

ali ono što sam do sad imao komunikaciju mejlom, nije me oduševilo ...

naime, tražio sam OKVIRNU cenu delova za model (dao sam godište/motor) - dovoljno da se ukuca u komp i da izbaci većinu...

kad mi stiže odgovor da nemogu ništa bez broja šasije ?!?

malo neprofesionalno, ali nadam se da je takva samo administracija .... Pozdrav svima !

 

Bas naprotiv, to i jeste odlika profesionalizma, samo ti to jos ne shvatas.

Link to comment
Share on other sites

Da se ne ponavljam, c/p iz PP poruke koju sam poslao na istu temu:

 


                            

Pratim ja sve upite sta primi servis/prodaja.


Nije stvar da ona nece da se cima (btw, ona i radi u servisu, kao i
Goran sa kime si cini mi se vec pricao na temu Vitare), vec je njima
naredjeno po proceduri da MORAJU da traze sasiju.


Kad imamo broj sasije, delovi su precizno odredjeni, vozilo uneto u
sistem, sve spremno, i ne gubi se vreme, posto je kod nas uvek guzva..

Sigurno te ne bi zadovoljilo da ti kazem da je mali servis izmedju 7-20k dinara okvirno iz glave..


Pogotovo sto nije cesto vozilo, i sto ima tu blesavu kombinaciju evropskog motora i menjaca i japanske sasije..


Cim javis broj sasije, istog dana dobijes u paru predracun koliko sta kosta..


Mozda izgleda suludo, ali tako radimo vec 25 godina, i tako je najtacnije, nego da se frljamo po modelima..

Sto se tice servisa i delova, sve zavrsavas sa njima, posto ja radim
neke druge poslove, i samo pratim sta se desava iz pozadine, ali oni to
primarno rade, i imaju sve autorizacije.

Pozdrav,


Zivko



                            
                       
Link to comment
Share on other sites

Ne znam ljudi, ako mislite da mozete/umijete isto/bolje od prodavca od kog trazite uslugu, zasto pobogu SAMI ne ukucate u komp to sto vas zanima?! 

 

Vrlo rado bi ukucao sve što mi treba u komp, ali nažalost neke stvari nisu javno dostupne, pa su neophodni posrednici ...

ali ti to vrlo dobro znaš - nego samo želiš da provociraš .... samo neznam što nisi na nekom HCG forumu već ovde kod nas ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...