Jump to content

Welcome to Honda Club Serbia | HCS forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Jazz 2007 Silver Storm


  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#41
Vedran

Vedran

    HCS General

  • Administrators
  • 6,545 posts
  • LocationBgd.

8 svecica moze da kosta 2500-3000 din maksimalno


Jesi siguran ti u to?
Mislim da to nisu standardne svecice druze......bar je tako sluchaj kod Alfe na twin spark motorima,za koje znam da set svecica koshta oko 150 € :?: :roll:


Po ovom Triovom postu, zakljucio sam da se radi o obicnim svecicama:

Za svecice je glupost, sramota da nemaju, jer su to najobicnije NGK ili Denso, samo ih ima 8 komada, zato je veca cifra.


Palo je i meni na pamet da mogu da budu skupe kao sto su alfine, ali bolje neka se Trio javi sa tim informacijama...

'99 Prelude BB9 2.0i, '98 Civic HB 1.4i, '94 Accord 2.0 LS, '00 Accord Coupe 2.0 VTEC, '97 Civic Coupe 1.6 SOHC VTEC, '89 Civic HB 1.5


#42
VladaBCS

VladaBCS

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4,769 posts
  • Locationbg - stari jerkovic
da samo je pitanje kakv će dihtung da ti vrate nakon skidanja dekle, ja to ne bi menjao imam loša iskustva sa aftermarket dihtunzima i za ludu i za dejawoo, i nisam jedini. Mugen je i sam svojevremeno rekao da neće da mi menja dihtung zato što na tržištu kod nas ne može da nadje dihtung adekvatnog kvaliteta i ne može da da garanciju za uradjen posao...
"If buy a Honda, you end up with a... Honda, when you buy a Volkswagen you don't." J. Clarkson

#43
gruja

gruja

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 344 posts
  • LocationBeograd
Ako ima iole sumnje da nešto neće valjati, neću da razmišljam za 60-70e kolika bi bila razlika već ću da radim u Delti sa originalnim delovima. Ipak je to trošak koji je u mom slučaju jednom u 4 godine. A i ne moram da idem po radnjama, da razmišljam ko pravi taj dihtung i ostalo... Meni to vredi tu razliku jer sam ionako više knap sa vremenom nego sa parama - uvek jurcam kuća-vrtić-pos'o, pos'o-vrtić-kuća :). Pored toga odgovara mi i što je Delta na NBG gde sam i ja, pa je mnogo lakše organizovati ostavljanje/dizanje auta nego da moram da idem u drugi deo grada, da ne pominjem NS.

Naravno, ko ima više slobodnog vremena, može lakše da izađe sa posla, ili su mu prodavnica delova i serviser iza ćoška - ima drugu računicu.

Jedino što ne mogu da stignem to da odradim sad, već u nedelju idem za grčku, tako da će bar svećice da se malo pročiste od auto puta :kez:
Honda Jazz 1.4 2007 & Honda CR-V 2.0 2012

#44
TRIO_driver

TRIO_driver

    HCS Sponzor

  • Members
  • PipPipPip
  • 9,273 posts
  • LocationNovi Sad
Svecice su svih 8 komada iste, i to su NGK BKR6E-11.

Istina je da su na Alfi 4 komada jedan tip i 4 komada drugi tip, ali to je "pouzdana i jeftina" Alfa... :)

Istina je takodje da dihtunzi kartera za Honde retko izdrze u aftermarketu duze od godinu dana, org. su najbolje, ali kostaju npr. 5000 dinara naspram 1000 dinara za aftermarket, i pride se prave u Madjarskoj... :?

Sto se tice dihtunga dekli za Honde, njima najvise odlaze prstenovi gde su svecice, dok sam dihtung je postojan. Zato je najbolje menjati set sa sve gumicama, koje inace ne mogu posebno, osim u originalu, ali cena 4 originalne(ili ovde 8 komada), je visa nego ceo set.

Slazem se da ako se ima, promeni se i dithung, jer nije neka stavka, a motor je uvek zaptiven kako valja.

A izbor majstora zavisi pre svega od raznih faktora, nekom je bitno da je ovlascen(ko se iole razume, stavka ovlascen servis je maltene ne preporuka, nego mana, ako je radjeno bilo sta vise od redovnog servisa), nekom je bitno da je jeftino, nekom da je blizu, itd.

url


#45
Ji 4Tze

Ji 4Tze

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 862 posts
  • Locationpalilula
pitaj u Delti što je tako skupo i je l čiste te kanale (tj. poklopac sa kanalima) do EGR-a.
smiga: Mislim, da bi svako domaćinstvo, pored televizora trebalo da ima jednog Jazz-a u kući!

#46
gruja

gruja

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 344 posts
  • LocationBeograd
Pogledao sam sad servisnu knjižicu. Na 40.000km je kontrola zazora ventila, a ne obavezno štelovanje! Sa druge strane za svećice piše je predviđena promena na 40.000km. A kad sam bio na servisu u Delti na 40.000km nisu pominjali ni jedno ni drugo! Nisu naravno ni naplatili, ali bi očekivao da me bar pitaju da li hoću zamenu svećica jer je termin. Bilo bi mi ok i da su zamenili bez pitanja i stavili na račun, jer je tako fabrika predvidela. I sad na 50.000km sam ja pokrenuo to pitanje, a ne oni.

E sad, šta da radim sa ventilima? Malo sam se zabrinuo iz ove priče da može da bude problema sa dihtunzima posle promene pa se razmišljam da uopšte ni ne diram ništa. Šta bi bio znak da je vreme da se to odradi? Da li se to "kontroliše" nekako spolja kao što piše u servisnoj? Vozio sam keca 15-tak godina i znam šta znači kad se čuju ventili. Ovde se čuje ponekad nešto slično na opterećenju na uzbrdici, ali 10x prigušeniji i "sitnije" (mada sve je ovde 10x tiše i uglađenije :)) pa ni ne znam da li je to to.
Honda Jazz 1.4 2007 & Honda CR-V 2.0 2012

#47
neshwill

neshwill

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,524 posts
  • LocationBeograd
Mozda treba samo da se naspavash,pojachash muziku i terash :mrgreen:

#48
Ji 4Tze

Ji 4Tze

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 862 posts
  • Locationpalilula
Kontrola, štelovanje - svejedno se skida poklopac bregaste. Baš je dranje...
Sledeću zamenu ulja odradi kod nekog ne-ovlašćenog i traži štelovanje i čišćenje kan ala do EGR-a. Ako ti kaže da ne treba, laže ili ne zna. To je boljka kod tog motora, retka ali proverena.
Ventili mogu da se čuju i od lošeg goriva, sipaj kvalitetnije ili 98 oktana.
smiga: Mislim, da bi svako domaćinstvo, pored televizora trebalo da ima jednog Jazz-a u kući!

#49
Serdjo

Serdjo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,676 posts
  • LocationPančevo, industrijska zona :)
Kvalitetnije gorivo, prestelavanje, malo tehnicke edukacije i bombona :)
"Vrednost života se može izmeriti time koliko je puta vaša duša bila duboko ganuta"
Soichiro Honda

#50
Neznalac

Neznalac

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,103 posts
  • LocationBeograd
Gde ima da se sipa to od 98 oktana?
Znam za Zemun, ali je glupo ici toliko zbog goriva..
Posted Image
"Čovek koji može pobediti druge - jak je; čovek koji pobedi sebe - svemoćan je."

#51
barda

barda

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 870 posts
  • LocationBG
Zarad mirne glave vlasnika treba reći da mnogi nemaju pojma da treba štelovati ventile, a imaju na satu preko 100k ili više km .
Ja treba uskoro da radim kontrolu (nakon 20k pređenih sa gasom) i nemam nameru da kontaktiram deltu jer je isti posao kod pileta ili mugena značajno jeftiniji a nema šanse (bar koliko ja znam) da će uraditi lošije.
Što se tiče dihtunga poklopca ventila, naruči ga u Delti ako hoćeš original (i ja bi) pa idi kod nekog na štelovanje. Takođe, ako je gumeni dihtung ( :mrgreen: ) verovatno nema potrebe da se menja jer ga ni ja nisam menjao na prvoj kontroli koju sam uradio na oko 40k km.
Posted Image VTEC makes you happy!

#52
gruja

gruja

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 344 posts
  • LocationBeograd
Pročešljao sam malo po stranim forumima na temu ventila i kažu da su simptomi nestabilan ler, lošiji rad i na nižim i na višim obrtajima, veća potrošnja, "prljaviji" izduvni gasovi... Za sad nemam ništa od tih simptoma. Inače izgleda da je na zapadu još veća hajdučija nego ovde. Dešava se da im naplate štelovanje ventila, a da se po prljavštini i šrafovima vidi da ništa nisu pipnuli, a cene rada su još osetno veće nego kod nas.
Honda Jazz 1.4 2007 & Honda CR-V 2.0 2012

#53
barda

barda

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 870 posts
  • LocationBG
pa normalno kad po servisima većinom rade naši ili turci :)
Posted Image VTEC makes you happy!

#54
Vedran

Vedran

    HCS General

  • Administrators
  • 6,545 posts
  • LocationBgd.
Druze, nemoj praviti nauku od stelovanja ventila i zamene dihtunga dekle, gledaj na to kao na stavku zamene filtera i ulja, dakle nista komplikovano. Kod mene na autu koji je 98 godiste je i dalje originalni dihtung, a ventile stelujem na 20.000. Ako za pare koje si pomenuo (120-130e) dobijes u Delti zamenu dihtunga, stelovanje ventila i ciscenje EGR ventila, onda i ok. Sve drugacije od toga je vec skupo. No, ako tebe u Delti najmanje boli glava i lokacijski ti odgovara, onda je to vec druga prica :)

'99 Prelude BB9 2.0i, '98 Civic HB 1.4i, '94 Accord 2.0 LS, '00 Accord Coupe 2.0 VTEC, '97 Civic Coupe 1.6 SOHC VTEC, '89 Civic HB 1.5


#55
vr46

vr46

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 158 posts
  • LocationPancevo
Ja sam promenio svecice na 52000km. Nisu bile lose ali taman za menjanje tako mi je majstor rekao. Inace ventile nisam stelovao, razmisljao sam da ih stelujem i uradicu to samo kada dodjem sa odmora. Inace nisam radio u ovlascenom servisu. Svecice sam kupio kod Zivka-trion. Sijalice su i meni crkle na nekih 48000km i zamenio obe kao i zadnja sijalica na tablici ali to nisam uspeo da skinem, negde sam gledao kako se skida ali nisam uspeo da je zamenim.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users