Jump to content

bandic

Members
  • Content count

    2,136
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

bandic last won the day on July 18 2016

bandic had the most liked content!

About bandic

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Zrenjanin

Recent Profile Visitors

591 profile views
  1. CeeRVe 2.2 iz VranjE

    Da. Ja sam to odradio. Pretezno vozim u gradu. Egr je elektronski iskljucen i postavljen u nulti polozaj tj da se ne otvara. Motor prima uvek iskljucivo svez vazduh. Oseti se boljitak pogotovo leti. Moze da se vrati na standard uvek. Dpf sam skinuo tj rasklopljen je izduvni sistem, skinuto sace i zavaren ponovo tj na oko kao da je tu. Kada sam skinuo dpf motor je dobio blizu 20Nm vise, izmereno na valjcima pre chip-a. S obzirom da je presao samo 120000km dima nema, sem kad ga zapapricis do panja. Odziv na gas je dosta bolji, stvarno ide dobro. Ekologija trpi, tu sam svestan. Ako uvedu ono merenje izduvnih gasova sa kamerama moracemo da se snalazimo
  2. CeeRVe 2.2 iz VranjE

    Da to za kvacilo si u pravu. I ovako mu je to boljka na standardu.
  3. CeeRVe 2.2 iz VranjE

    Taj motor (2.2) je rasterecen. 170ks bi mu lepo leglo. Smanjio bi potrosnju na otvorenom putu pri konst brzini. Chip na dizelu nije da ga forsiras non stop do maksimuma. To sto ces ti par puta potegnuti, nista nece da mu bude. Pricam iz iskustva. Imam chipovan dizel (120 - 155ks), nije Hondin ali poenta je tu. Misljenja i saveti su razliciti. Ukoliko se ipak odlucis za tako nesto, vise se brini za to ko ce da ti radi chip. Ne daj svakom da ti babra po ECU i obavezno valjci. Pre i posle.
  4. CeeRVe 2.2 iz VranjE

    Kontam da je vise do mape. Chip to resava kvalitetno. Vozio sam se davno u accordu 2.2d i utisci su bili identicni - puni do blokade i snage u izobilju.
  5. K20 motor je opasan igrac u odnosu na R18. R18 je stedljiv motor, vtec mu je totalno suprotno koncipiran u odnosu na konvencijalne Honde. Moze da zagrebe 1-2 brzina ali nema tu onog "gneva" na visokim obrtajima. Ono sto su hteli da postignu, a to je mala potrosnja, postigli su. Ja tvrdim da i dan danas ne postoji toliki motor a da manje trosi. Lepa ti je sedanka, lepo joj stoji crna boja, ali nezahvalna. MB cuvaj kao oci u glavi, to je biser kakvog danas retko pronalazis.
  6. 2017 FK8 TypeR GT

    Trebala bi da gura oko 400nm?
  7. Hahah, da Acura je bila vozilo sa marsa ako pitate agenciju za bezbednost. Civica smo vozili za Tavankut na pregled uredjaja, taj tip radi Zavoli dugo vec. Tamo je radjen i reatest. Prosla macka sa sve folijama na staklima.
  8. Pala rega. Reatestiran plinski uredjaj i uradjen servis plina.
  9. Honda Civic Type S '08

    Imam ja plin u R18. Prosli vlasnik je 100.000km presao na plin. Nema greske, auto radi kao singerica....nerealno tiho, ulje ne trosi, i ide vise od 185 kmh Ukoliko prelazis do 10000km i zimi ne vozis, nemoj ugradjivati plin.
  10. 2017 FK8 TypeR GT

    Na njemu se isplati stavljati zastitnu foliju cak mozda razmisli i o onoj nano zastiti kompletnog vozila...ako vec nisi stavio to.
  11. 2017 FK8 TypeR GT

    Srecno care. Uzivaj.
  12. Sta ima da ne veruje. Tvoj auto je 2.4 benzin sa 200ks i laksi 150kg.
  13. Honda Accord 2.0 2008

    Njegov acc je 2.0...ne moze da se poredi sa Saab-om. Saab za njega i jeste raketa. Sto se tice CU acc 2.4 sa MT menjacem....jedva da postoje kod nas. Stim da ako pogledas praksu, Saab-a dizes za 100e na 240-250ks, dok Accorda za 100e mozes samo da operes i da mu sipas goriva. Btw dobro dosao, Acc je prelep i definitivno po meni najlepsa Honda (od novije generacije). Neka te lepo sluzi.
×