Jump to content

YUgisa

Members
  • Content count

    71
  • Joined

  • Last visited

About YUgisa

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/07/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://boyracermotorsport.forum315.com/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    N2O, EFI, unapredjivanje oslanjanja i modifikacije, usustini samo Yugo...
  1. CTR FN2 by Robi R

    Ja bih ipak voleo neki objektivni merljivi dokaz I ja sam nekad nesto osetio ali stoperica i drugi merni istrumenti to nisu pokazali Ja kad sam sebi pravio zadnju kosku, stavio sam auto na tri klocne jednake duzine (dve napred, jedna nazad na mestima gde je predvidjeno da se stavlja dizalica) a na mestu cetvrte merio koliko ima od tla sa i bez koske. Sa koskom je bilo 2mm krace, bez nje oko 8mm ako se dobro secam. Mada je napred to teze izmeriti jer hoce da prevagne auto
  2. CTR FN2 by Robi R

    Moram i ja reci, zaista bi me iznenadilo da tako nesto bude funkcionalno. Em zbog nacina izrade karoserije, em zbog krivina na samoj koski, spanera...
  3. Nisam mislio bukvalno da se sire u nekoj mernoj jedinici, nego je bolcna razgurava ili barem pokusava to da uradi i na taj nacin da povecava silu. I svakako to kliza, jer da ne kliza bio bi 100%. 25% je od opruga, a 60% je teoretski od maksimalne blokade koja je dobijena kombinacijom pritiska od opruga i nabijene rampe na bolcnu. Ali ok, necu dubiti dalje previse, ako si ti zadovoljan, onda je moje misljenje totalno ne bitno
  4. Mislim ne bih da bude da nesto prozivam, vidjao sam ovakva resenja, vecinom su linearna, teoretski mogao bi da bude progresivan ako je prostor konusan gde osovina diferencijala prolazi kroz njega umesto da je kruzna kao osovina (kod linearnih resenja), ali da bi se u tom slucaju sper "nabio" na osovinu i rasirile ove dve polutke kako bi se dobila dodatna blokada, morao bi delimicno da se zarotira, a nisam siguran da za to ima dovoljno prostora da bezbedno uradi. Ne kazem da ne radi, ali nisam siguran u tvrdnje za progresivnost Pravio sam i ja slicno resenje za svoj auto, ostao sam pri linearnom resenju zbog prostornog ogranicenja stim da sam ja na moj ugradio ferodu i napravio posebnu tarucu povrsinu kako ne bi bio kontakt metal o metal na fabrickim komponentama
  5. Mene interesuje na koji nacin to ostvaruje? Jer sem ako nema neke dodatne izmene sem te vidljive na slici, nisam siguran kako je tehnicki moguce da bude progresivan.
  6. Mislim ocigledno da funkcionise, ima puno vise gripa napred nego nazad pa pokupio zastitnu ogradu Kao tu nesto otkotrljao se, price za osiguranje
  7. Na koji foru je to progresivan sper?
  8. Integra Type R DC2

    Necu da tvrdim da niko nije radio, ali prvi koji ja vidim da je to radio na usisnim kanalima u Srbiji, svaka cast Ja sam to radio drugu pre neki mesec
  9. CTR FN2 by Robi R

    Ferodo je zakon Imaju klasu plocica za svaciji dzep i potreban nivo performansi, a DS serija je vrh.
  10. Musashi Accord 2008

    Nije nista tesko iskriviti diskove sa punim presekom kad su puno tanji nego ventilirajuci Ja koristim Ferodo oduvek i nikad nisam imao problem ni na svom autu, a ni drugi kojima sam preporucio.
  11. Accord cu 2 type s redesign

    K&N filteri su verovatno jedni od najgorih po kvalitetu, svako nezavisno testiranje koje sam ja video, K&N bude jedan od najgorih, sto je najveca fora imaju najgoru filtraciju i najmanji protok najcesce, slicno je i sa HKS. BMC, APEXi su uvek medju najboljima.
  12. Pa ako nadjes precnik i odgovarajucu dubinu, ostalo nije problem da se resi, da se izbuse/slicuju rupe za tvoj raspon felni i razbusi/napravi prsten za centriranje na sredini. Usustini ako je Renol u pitanju, pogledas neki auto iz njihove ponude koji ima veci disk. Tipa Megan. Proizvodjaci obicno furaju iste dubine diskova samo menjaju precnik. Npr Fiat/Alfa Romeo/Lancia/Zastava, skoro svi diskovi ispod 300mm su 40mm duboki. Bez obzira na precnik i na to da li je ventilirajuci ili pun.
  13. Pa veci precnik diska daje bolje kocenje, veca je "poluga" bez obzira sto ne bi plocica bila skroz do srca diska Ne znam kako je kod drugih proizvodjaca, ali verujem da ima slucaja kao kod VW, oni imaju tu foru da koriste ista klesta i plocice a da menjaju samo precnik diska i nosac klesta kod nekih modela.
  14. Najbolje da nadjes nesto veci disk koji bi odgovarao za takva klesta. Mada inace moze tako da se vozi, bices frajer u Srbiji jer nema zazora na ivici kad se trosi disk Ne moras onda nositi na struganje hahahahahaha Ali kao sto kaze Vedran, pitanje je koliko je stvarni napredak bez merenja.
  15. R

    Nadam se da ce te dobro sluziti jer po netu u poslednje vreme bas ima puno prituzbi na njih, od nekih banalnih da skripucu do onih da se krive diskove posle jaceg kocenja.
×