Jump to content

Tamerlan

Members
  • Content count

    115
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tamerlan last won the day on September 2 2016

Tamerlan had the most liked content!

About Tamerlan

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Location
    Novi Sad
  1. honda accord 2.0 4D PE SPORT

    Moguće je da se DDOR dozvao pameti i da se u varijanti tog mini-kaska ponaša racionalnije, ali moja lična iskustva sa "Triglavom" i "UNIQA" osiguranjem su baš u "stilu" koji je opisao kolega @Kabe Kada treba da uzmu pare-sve može, a kada nastane osigurani slučaj-onda ne može ni ono što može. Neretko zapošljavaju nestručne i ljude bez ikakvog iskustva, kinje ih lošim uslovima rada i lobotomiraju pećinarskom poslovnom politikom, a ovi onda svoj dert, očaj, neznanje i neposlovnost sipaju po klijentima. Ista situacija kao i sa bankama, u trgovini, turizmu, transportu, uslugama održavanja, zdravstvu, obrazovanju, etc. Tercijarni sektor je generalno u Srbiji na neverovatno niskom nivou, nepojmljivo niskom. Čovek se zabezekne kad naiđe na nekog raspoloženog i ljubaznog koji valjano zna svoj posao. Starije kameno doba.
  2. honda accord 2.0 4D PE SPORT

    @Djops Dodatno osiguranje stakala "u paketu" mora da se uradi u istoj osiguravajućoj kući preko koje je urađeno i obavezno osiguranje. Relativno je jeftino, košta nekih 30-ak EUR godišnje za štetu do 300 EUR ili 50 EUR za stakla u vrednosti do cca 500 EUR. Cifre su približne. Konkretno, u "Triglavu" je do 2017. moglo "sve", samo da im se ispljune kinta za osiguranje, ali od ove godine imaju normative po kojima stakla vozila preko određene starosti ni ne možeš da osiguraš na sumu veću od propisane. Inače, za isplatu same štete su se ciganili oduvek. I ranije je problem bio kada za starije vozilo hoćeš originalno staklo, jer su vrteli priču o starosti&ovlašćenim servisima. Sada se svakako ne isplati ići na originalno, jer ono za CL7 košta preko 500 EUR, a maximalan iznos na koji mogu da se osiguraju stakla auta preko 6 ili 7 godina starosti je 300 EUR. Kasko, u bilo kojoj varijanti (full/mini ili nešto 3-će) je sasvim druga priča.
  3. honda accord 2.0 4D PE SPORT

    Garanciju za ogrebotine ne daje niko. Staklo je čitavo i ni tu se nema šta konkretno reklamirati. Jednostavno je bofleraj i to je to. Osiguravajuće kuće su tek posebne mudrice. Kada osiguravaš staklo-sve može, čak i da stakla na vozilu starom 9 ili 10 godina osiguraš na iznos od 500 EUR. E, a kada dođeš sa štetom na "uvđaj", onda te onaj pametnjaković šalje na krpljenje ili u prvi servis za stakla-na ugradnju nekog kineskog sranja. Kažu "Vozila starija od 6 godina ne mogu u ovlašćeni servis na zamenu stakla."?!?! Samo u Srbistanu.
  4. honda accord 2.0 4D PE SPORT

    2012. sam stavio Saint Gobain na CL-a, a cena stakla je bila cca 180 EUR. Staklo posle 70-ak Kkm izgleda kao da je vozilo prešlo 500.000 km. Izuzetno mekano staklo podložno grebanju na sve moguće načine. Bez obzira na činjenicu što pokrivaju pola tržišta automobila, nikako ga ne preporučujem u zameni i rado bih ga zaobišao u najširem mogućem luku. Ne znam da li u okviru same kompanije imaju različite klase/kvalitete, ali ovo je očajno.
  5. Accord CL7 Sport 2006

    Amortizeri su potrošna roba i imaju svoj radni vek, kao i gume, kaiševi, diskovi, brisači, svećice, etc. Treba ih menjati u sklopu održavanja vozila ispravnim, jer nisu to sedišta pa da je bitna „udobnost“, već su od suštinskog značaja za sigurnost vožnje. Problem nastaje u proceni ispravnosti jer se "dijagnostika" uglavnom svodi na ljuljanje, klaćenje i subjektivni utisak onoga ko ih klati. U svakom slučaju, nema tog amortizera koji može izdržati 150 ili 200Kkm oranja po drumovima Srbije-a da ne prozukne i izgubi većinu svojih funkcionalnih svojstava. Za CL 7 su prednji cca. 70-80 EUR po komadu i za te novce se nije igrati i rizikovati, bez obzira da li cvrče ili ne.
  6. Honda Accord 2.4 Executive

    "Čip" je relativna stvar i pitanje je kako je ta Alfa tjunirana. Ne znam kako je u Nemačkoj, ali ovde svako danas "čipuje", a rezultati drastično variraju. Generalno, najveći problem ovdašnjih 159-ki (dizela, naravno) je previše kilometara u točkovima i upitno održavanje, a taj auto zahteva pedantnost sa servisima i ne trpi kompromise. Accord je dokazano pouzdaniji, ali je Alfa u vožnji klasa iznad. Precizniji volan, znatno stabilniji zadnji kraj i bolje ležanje kao i bolje kočenje nisu "nijanse". Takođe, na estetiku 159-ke je retko ko ostao ravnodušan, a i kvalitet enterijera je na višem nivou od Accord-a. Sve je stvar afiniteta, jer Alfa lako može postati "rupa bez dna", što kod Accord-a nije slučaj.
  7. Crni Accord CL9 Type S '07

    Ne kapiram svrhu bilo kakvog poređenja na relaciji CL7/CL9 vs Tdi, al ajd... Na strani dizela manja potrošnja. Sve ostalo-out. Meni nije teško da prešaltam niže, „vratim“ na 3.500-4.000 rpm i puknem po gasu. Do 7k mesta za uživanje na pretek. Ko u avionu kad poleće! To ni jedan serijski dizelaš ne trpi/pruža. Gube danf preko 3-3.5k svi listom. Povoznost i osecaj u vožnji da ni ne spominjem. Lilava Insignia ili Pasat ili Octavia ili C5 ili 407-svi sa ili preko 136ks+turbina, a dosadni u vožnji do bola. Eventualno stara 5-ica, mada je motor sa kojim sam ga vozio (520d) najblaže rečeno inferioran čak i u odnosu na CL7. Jedini „u klasi“ koji je još bolje držao put je Alfa 159. Još precizniji volan i još upakovanija vožnja. Posle družbe sa Golf 7 1.4 TSI 122Hp, došlo mi da Accord-a izljubim u sva 4 točka. OK, 30hp manje, al NOV auto i preko 100kg manje. Turbo, ovo-ono, a potrošnja 7L-i to relativno „umerene“ vožnje. Accord ne bi trošio ni 10% više, a u vožnji nije sa iste planete. Sve „bolje“ je i višestruko skuplje, a u cenovnom rangu-Accord jede živu decu. I takav „star i prevaziđen“ je još uvek mamojebac, a gorepomenuta naftaška bratija guta prašinu u svakom scenariju.
  8. Honda Accord 2.0 Sport

    Na slikama auto deluje lepo sačuvan. Ako je zaista dobar komad, sa cenom si odlično prošao! Još da nađeš pristojan servis gde ćeš ga ubuduće održavati-i potrošnja će ti biti verovatno jedina glavobolja
  9. Accord 2008 CL 7

    Francuz ima cca. 300 kg "viška", što za 8 ks koliko na papiru ima više nije dovoljno. Ti od 0-100 sve rešavaš sa drugom brzinom, što HDI kao i mnogi drugi serijski manuelni dizelaši, može samo da sanja. Automatski menjač u ovom modelu da ni ne spominjem-izrazito spor i lenj. Uz dobar start (bez šlajfovanja) i kvalitetno šaltanje iz 1 u 2 tik pre nego kucneš u "blokadu", morao bi da ga odereš.
  10. Accord 2008 CL 7

    7,5 k EUR može zvučati puno za CL7 u Comfort opremi, ali ako je komad utegnut-ne žali kolega ni jednoga evra. Nema gore stvari od nedojebanog Accord-a. Originalni delovi skupi, aftermarket skroman, a prodavci polovnih ih cene kao da prodaju delove Apollo 13, a ne second hand gvožđuriju. Neka te dobro služi i da se što manje pali "Check Engine"
  11. Accord SD

    Dobrodošao koleza! Izbog Hondilaka je Neka te služi u dobrom zdravlju i sigurnoj vožnji Ovako sa slika deluje veoma pristojno očuvan. Ako nije tajna, koliko te je koštao?
  12. 'Bem li ga Prvo što mi je palo na pamet je merač. Šta bi još moglo da bude?
  13. Pozdrav Žile! Imam problem sa meračem goriva koji se zakucava kada zapremina goriva padne ispod 1/4 rezervoara, pa posle neće da meri prilikom dosipanja. Koja je cena merača/plovka goriva za Hondu Accord 2006. ?
  14. ACCORD 2.0 i-VTEC

    @ involver Ta Goodrich stvarno deluje ok, ali ju je i sada teško/nemoguće naći u NS-u. Što se G/Y Ultragrip 7 tiče, imam ih i ja i slažem se u potpunosti da je zaista odlična zimska guma. Da znam da bi ove Efficient bile tako dobra letnja opcija-ni jednog trenutka se ne bih razmišljao. @ mitros Gume se izuzetno brzo troše. Već posle 7/8 hiljada km osetna je razlika u odnosu na novu gumu. Takođe, mada to u principu nije mana klasične letnje gume, pri nižim temperaturama su bukvalno neupotrebljive-ponašaju se kao da su plastične.
×