Jump to content

TRIO_driver

Members
  • Content Count

    9,698
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    43

TRIO_driver last won the day on November 5

TRIO_driver had the most liked content!

About TRIO_driver

  • Rank
    HCS Sponzor
  • Birthday 08/14/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.triomotors.rs

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Novi Sad

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ovo je nešto što bi već sad došlo u obzir (kao zamena za Accorda), ali idemo ka tome da zaslužimo stepenicu više - LS. Ako bude istina što najavljuju za olakšice, hybrid će mi biti jako interesantan, sa svim prednostima benzina i velike zapremine (plus manja potrošnja). Ne ide Accord nigde..
  2. To rešava Legend, ali verovatno neće biti u karijeri, pre će biti Lexus kad mu dođe vreme za fullsize direktorsku limuzinu.. Do tada, VTEC just kick in yo! Kad se setim da Acuru nisam upalio 2 meseca...
  3. Ok, prošlo je 2000 km od kupovine, vreme je za neku rekapitulaciju. Auto preregistrovan na mene, full kasko standard, vozi ga i žena i ja poprilično. Potrošnja bez da gledam, da se stiskam, ovo ono, 10-12 litara. Oduševljen sam autom, jer K24 nepoderiv, u made in Japan Hondi koja ima 96k km na satu, ovim tempom vožnje, znači da ću barijeru od 200k km dostići za jedno 10 godina. Do tada, trouble free vožnja. Udoban, leži odlično, ima mesta napred top, nazad taman za decu (kad porastu, menjaćemo ga za neki SUV). Tiho radi, odmara u vožnji, a kad zatreba da se poprangija, klackalice na volanu završe posao. Jako volim što je stari automatik, znači redovno održavanje i nema glavobolje, ne patim od munjevitog odziva na gas. Ono što mi se jako sviđa jeste što je prekrcan opremom, ima doslovno sve što treba, od grejača sedišta do memorije sedišta. Rale ga je već poprilično unapredio, tako da meni ostaju samo detalji da bi ga dodatno estetski oplemenio i modernizovao. Ono što je sigurno - nikakve mehaničke modifikacije neće biti (ništa remap, turbo, kompresor, aždaje u gepeku=. Estetika: - bočni pragovi (Modulo, Type S, itd), videćemo - gornji kačketić (da ne budem najgori od ostale CU bratije sa foruma) - felne za letnji setup: jedna opcija je Kosei K3 7.5 x18" sa distancerima (igraćemo se na zimu, samo da pustim opremu za vulkaniziranje u rad), druga opcija je Lenso 9.0 x 17" crne bez distancera. - parking kamera i kompletan prednji interfejs (da li maska i 2DIN navigacija), ili kompletan Android tablet zamena, videćemo. I to bi bilo to. Dobijem pouzdan auto koji ide uz moj karakter, osvežim ga sa novim tehnologijama i kamerom u rikverc (parking senzori su kul, ali svi ostali Dmax koje vozim imaju kamere, tako da sam se baš navikao), i estetski izgleda sportska limuzina u fullu. Sve u svemu, prezadovoljan sam autom, i bolje je nego što sam očekivao, mnogo bolje.. Čak i kad dođe do 200k km, pitanje da li da je prodajem ili ostavim u firmi da se koristi kao službeno.. I za kraj, gledam nešto svoj FB profil, i naletim na album koji sam okačio pre DESET GODINA, što bi se reklo: ko čeka, taj dočeka..
  4. Postala Novosadjanka prava, zena sutra tera prvi put na posao.. Zarazio sam i drugara, namontiran spojler kupljen u Kragujevcu..
  5. Za sve one koji misle da je CU izgubio bitku naspram Mazde 6: P.S. Cekamo odjavu tablice, daleko je Beograd..
  6. OEM side skirts na to do listi, ali od proleca, da uzivam natenane. I jos ponesto..
  7. Upravo. Ali ne pale me svakako, a s obzirom kakva je traznja, i ja bih ih prodao da su dosle sa autom. Nesto drugo od felni planiram, ali na prolece, zimu guramo sa OEM felnama.
  8. Kupio sam ga zbog celog paketa. Dobio sam i set OEM branika prednjih i zadnjih (pokupiću ih uskoro). Ne boli me glava, a kad god imam štetu, ja zaradim. Doduše, paradoks je da je kasko za 11 godina staru Hondu skoro ista cena kao i za 2019 Dmax novi. Jednostavno, neću da razmišljam, sva vozila imaju kasko. Vremenom će opadati, sestri je za FK2 Civic posle 6 godina bez štete kasko 120 evra godišnje. Nagledao sam se svega u servisu, tako da...
  9. Po kataloškoj vrednosti. Pa...ako žena odvali Modulo branik, isplatiće se iz prvog puta. Honde na gomili...
  10. Kasko full na dve godine, 100 evra učešća ili 5%: Osiguranje Honde na 2 godine, premija osiguranja na godišnjem nivou iznosi 54.340,18 din. Da me ne boli glava..
  11. Ne zna se još, nije stigla do njega od mene.. Sviđa joj se, onako na prvu loptu, a za detaljnije utiske kad se malo izvoza. P.S. Naziv teme je adekvatan - to je moja pozicija u firmi trenutno, nominalno će ga ona voziti svaki dan na posao, a ja ga krasti, a da je Accord sa Modulo detaljima, jeste..
  12. Jedna brzinska, sluzbeni i privatni (ko visoko leti, nisko pada).. Kad stignem, pozabavicu se temom kako valja..
  13. Elem, sutra preuzimanje, pa da čisto otvorim temu. Jeste da sam moderator u svojoj sobi, ali nemam pojma kako spajam postove, pa može ovde da se nakalemi sve iz Dadasove teme, smorih ljude tamo.. Kad stigne auto, onda ću da izmenim post sa svim detaljima zašto, kako, gde, koga, čime..
×
×
  • Create New...