Jump to content

TRIO_driver

Members
  • Content Count

    9,616
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    38

TRIO_driver last won the day on June 6

TRIO_driver had the most liked content!

About TRIO_driver

  • Rank
    HCS Sponzor
  • Birthday 08/14/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.triomotors.rs

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Novi Sad

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Izgubio sam malo osecaj kad je zajebancija, cinizam, ozbiljnost.. Dok je bio matori, on je to banovao levom.i desnom..
  2. Ne zna se još. Prvi vlasnik, 150k km, isti slučaj sa još najmanje tri komada što stoje u ovlašćenom servisu. Lanac pukao od uljne pumpe, španer se raspao, i još par nekih detalja. Rasturamo motor, pa ćemo videti. Mazda Srbija nije baš korektna, čovek je hteo da ubaci isti motor, samo jači po kw (paše sve), ali mu nisu dali potvrdu (možda zato što ne radi kod njih), bez čega ne može legalno da ocarini motor. Popravka će biti par hiljada evra, nema skoro ništa u aftermarketu.. Meni se auto sviđa, tako da baš gledam kako će ovo izaći.. Više sam kod Skyactive tehnologije za benzince, 2.0 sa 165 ks je najbolji odnos.
  3. Ne radimo, za to je najbolje potražiti karburator servis specijalizovan. Da budem iskren, jedina kola sa karburatorom koja su ušla kod nas u servis u poslednjih par godina jesu moji oldtajmeri, kod nas su većinom vozila do desetak godina starosti..
  4. Može lock, neko drugi sada uživa u njemu, ali bar je pravi čo'ek da nasledi Toy story..
  5. Prisutnost vode u filteru goriva. Pošto se sećam priče kad smo bili u Tuzli koja je firma i čime se bavi, ja takvim firmama u Srbiji zbog otežanih uslova skratim interval na 10.000 km, a iako fabrika kaže da se filter goriva menja tek kad sija lampica, mi opet istom profilu firme menjamo na svakom servisu. I nikad nemaju problema, a voze se mnogo u offroad, kao radna vozila.. Lampice su nam se palile samo kod poljoprivrednika većih koji kupuju cisterne na gorivo, pa kad odstoji, ima i kondenzacije i vode unutra...jako retko se ovako dešava inače. Oni koji Dmax voze po asfaltu, može da pređe i 60.000 km sa jednim filterom goriva bez zamene i problema.
  6. Ne. Nisam više toliko lično u prodaji rezervnih delova, morao bih da okreneš direktno 021/529-278 moju prodaju, ako ima neki aftermarket, ili univerzalni aftermarket. Varalice nismo koristili, nemam iskustva.
  7. Nismo to radili, a i retko se desilo da smo pakovali menjac na EP, inace su dobri. Generalno izbegavamo igranje, jer komplikuje zivot svima.
  8. Mi možemo da nabavimo razne proizvođače, a na lageru držimo i prvo nudimo one koji imaju najbolji odnos cena/kvalitet i da do tada nismo imali problema sa njima. Bilo bi idealno da svi kupuju Honda OEM delove, ali to je nemoguće, tako da i mi moramo da pratimo tržište. BP je pakerska firma, kao i mnogo drugih prisutnih na tržištu, za sada nismo imali problema. Ako se pojave, promenićemo za taj model dobavljača dok ne nađemo novog pouzdanog.. Nadam se da sam pojasnio, tj. dao odgovor na pitanje..
×
×
  • Create New...