Jump to content

vunavuna

Members
  • Content count

    908
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

vunavuna last won the day on May 15 2016

vunavuna had the most liked content!

4 Followers

About vunavuna

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Beograd
  1. Musashi bi trebalo da je OEM za Akorda. Ne znam da li ima kod nas na tržištu.
  2. Bitno je da ti iz Beograda znaš bolje koliko jugo košta u Americi. I to odavde iz Boegrada pričaš čoveku koji tamo živi. Kako te nije sramota? Opet da ponovim: Kako te nije sramota? Tvoji komentari su toliko jadni. Tebe provocira to što je neko spomenuo Forda. Ti ne voliš Hondu, ti mrziš sve što nije Honda. To je žalosno.
  3. Pogrešno shvatate moje komentare. Komentar je vezan samo za priču o broju šasije i isti je samo zajebancija na istu temu, a ne prigovor na ažurnost, ozbiljnost i brzinu odgovora. Što se tiče Delte, meni odgovara jer mi je blizu, a i kad saberem i oduzmem koliko bi me na bilo kom drugom mestu koštalo ono što odradim tamo, dođe mi na isto. Jer ja iz meni znanih razloga hoću za filtere, ulje i ostale neke delove da budu oem. Ne volim Deltu ni više ni manje nego Trio servis, samo mi je Trio daleko da bih baš kod njih išao na servis, a delovi koje sam ovde video da nude i koji meni ne moraju biti oem su nižeg cenovnog ranga i kvaliteta nego što bih ja stavljao (npr pločice i diskovi). Po ovome sto sam ja video ovde na forumu, Trio mi iskreno deluje kao ozbiljan i dobar servis, bez obzira na to što ja nemam računicu da idem tamo i to što komentarišem vezano za broj šasije. Što se delova tiče utisak mi je da više forsiraju jeftinije proizvođače, to je ok, jer kapiram da im je to isplativije, jer u ovoj zemlji sa takvim izborom imaju veću ciljnu grupu i bolji profit, jer u manjini su ljudi koji imaju para za skuplje i bolje, a i pored toga stav da žele nešto kvalitetnije od delova, jer većina je u fazonu "samo nek radi i da što manje košta". Tako da u mom komentaru nema ni malo cinizma, ima samo zajebancije vezane za broj šasije, jer do sada je posle poruka ovog tipa "šta imate od filtera... za taj i taj auto", sledilo uvek "ostavite nam broj šasije", pa tek nakon toga se dobije odgovor.
  4. Ne pitaš na pogrešnom mestu, kao što ime teme kaže "Imate pitanje za Trio motors i servis - mi smo tu zbog vas..." Ali ova rečenica je nedorečena, posle ove tri tačke treba da sledi "...samo ako nam ostavite broj šasije!" Tako da moraš da ostaviš broj šasije, inače ništa od informacija! Evo Delija je postavio pitanje pre desetak dana, i dobio neke odgovore od drugih ljudi, ali nema odgovora od Trio servisa, nije čovek ostavio broj šasije...
  5. Tačno, mešaju se babe i žabe. Niko nije zakazivao servis, kupovao delove ili šta već pa da servis može da ima troškove, gužvu ili nešto treće zbog pogrešnog dela. Sve je to rečeno da bi se objasnila/opravdala politika servisa, i to što čoveku nisu hteli da daju informacije. I u redu je to ako je radnicima zabranjeno da daju informacije bez broja šasije da se ne bi desio problem oko kupovine delova, servisa itd, samo u tom slučaju neko ostane uskraćen za informacije koje je tražio jer nema broj šasije, i normalno je da to iskritikuje. Poenta je da je čovek trežilo informaciju, samo informaciju, i nije je dobio zbog politike servisa. Zato je i izneo kritiku potpuno legitimno. Podržavam to u potpunosti.
  6. Kit Komerc, Mass, Hana, Lav, Euro 07,... Još neke ne mogu da se setim, ali niko mi nije nikada tražio broj šasije. Do sada sam samo u Hondi davao broj šasije. Mada nisam ja neki primer, jer nisam mnogo delova kupovao za Hondu. Ali i za prethodne automobile mi isto nije nikad tražen broj šasije. Kapiram da je preciznije prema broju šasije, pogotovo kada ima više različitih delova za isti model, ali i bez broja se može reći, ima ovaj ima onaj, ovaj košta toliko, onaj ovoliko...
  7. Čemu toliko napada na čoveka samo zato što je izneo primedbu. Po meni osnovanu. Da me neko ne shvati pogrešno, apsolutno nemam negativan, a ni pozitivan utisak o Trio servisu, ne poznajem nikoga niti tamo servisiram auto. Čovek je tražio OKVIRNU cenu delova za određeni model (koliko sam razumeo dovoljno precizno naglašen). Žašto nije dobio odgovor? Zato što je politika servisa da ne daje informacije ako ne dobije broj šasije. Ok, možda je njima logično, ali meni nije. U redu da traže broj šasije zbog preciznosti i smanjenja mogućnosti greške prilikom odabira dela, i da traže da stave broj u bazu podataka, to u redu kada im je neko stalna mušterija i servisira auto kod njih, onda tako i treba, ali čovek je tražio OKVIRNU cenu delova (koju ne može da nađe na kompjutreru i na internetu, jer za sada je ne znam ni jednu prodavnicu ili servis koji ima ceo svoj asortiman delova i cena u redovno ažuriranoj "on line" bazi podataka dostupnoj svakom korisniku, negde sam i video da postoji ali dostupno samo uz korisničko ime i lozinku). Možda čovek čak i nema taj auto nego razmišlja da ga kupi pa gleda da li mu se isplati da kod njih servisira, a u tom slučaju odakle mu broj šasije. Alii ok, ako je neko proračunima došao do zaključka da mu se ne isplati da daje informacije potencijalnim mušterijama, jer im te informacije neće pomoći da tu mušteriju privuku, onda je to u redu. A to što je neko spomenuo da svaki ozbiljan trgovac delovima traži broj šasije, to do sad ja nisam video. Svugde gde sam kupovao bilo koji deo, bilo je dovoljno da kažem model, godinu, zapreminu i snagu motora, eventualno tip menjača i broj vrata. I nikad nije bilo problema. Broj šasije dajem samo u Hondi kada kupujem ili naručujem originalni deo. Ja o Trio servisu nemam utisak, i nemojte ovo shvatiti kao kritiku, jer nemam nikakvo iskustvo sa Trio servisom. Samo me je iznenadio broj napada na čoveka koji je sasvim regularno izneo kritiku jer je nezadovoljan što mu nisu dali informacije koje su realno mogli da mu daju, ali nisu hteli jer im je takva politika. I ja sam jednom prilikom preko foruma pitao za cene nekih filtera ili čega već, isto tako okvirno da bih znao red veličina, pa mi je tražen broj šasije za bazu podataka, a s obzirom da nisam hteo da mi broj bude u toj bazi nisam ga ni dostavio (neću da budem u bazi ako ne servisiram auto tamo), pa nisam ni dobio tražene cene. Ali pošto sam tražio informaciju tako neformalno preko foruma, nisam negativno shvatio nedobijanje iste. Ali kada bih formalno pozvao telefonom i ne bih dobio informaciju jer neću da dam broj šasije, onda bih to shvatio isto kao ičlan "kgb". Zato sam i napiso ovo, jer mislim a napadate čoveka potpuno neosnovano.
  8. Neko je malo više popio... Ovako već može da se gleda, a da ne izaziva mučninu ili ušinuće vrata, al' opet nije potpuno, fale ćoškovi... Kao što kažu "kad pijem ne vozim", trebalo bi da se uvede i "kad pijem ne fotografišem".
  9. Što se tiče ulja za 1700 dinara, u Delti se po toj ceni prodaje oem Honda HFS (5w-40) u kantici od 1 litar. Iz bureta je ono oko 200 dinara jeftinije. A u Delti inače prodaju samo Honda oem, a ranije je bio i Shell, mada ne znam da li ima i dalje. Eneos nema, a nikad nije ni bio. Pored toga cena od 1700 dinara je sasvim regularna za oem ulje, tolika je otprilike i kod drugih proizvođača automobila. A pošto honda kao ni ostali ne proizvodi ulje, to oem ulje po Hondinoj specifikaciji pravi (za Evropu) verovatno Total, a možda i Mobil ili Shell.
  10. Ne znam zašto vam je čudno da za 4000 km u cugu auto potroši oko litar ulja, to je normalno i za najispravniji motor, pogotovo ako je voženo brže. Čim se upalila lampica (žuta) to znači da je nivo ulja na minimumu ili malo ispod, jer je to lampica za nivo ulja. To nije toliko strašno, jer ulja još ima da motor može da radi bez oštećenja, ali je upozorenje da se ulje odmah dospe. I to što se ta lampica ugasi kad se ugasi motor, pa se onda upali posle nekog vremena, i to je normalno jer se ulje malo slegne pa senzoru treba ponovo da ustanovi da ulja nema dovoljno. Ali je bitno da kada se prvi put upali žuta lampica, da se odmah dolije ulja da se ne bi još potrošilo pa da se upali i crvena, jer ona označava da je pritisak ulje opao, a to već znači da ulja nema dovoljno da podmazuje motor i on može da zariba. Zato uvek treba imati bar litar ulja, istog koje je sipano u motor, i to ne kod kuće nego isključivo u autu. I na dužim putovanjima treba usput proveravati nivo ulja, jer na dosta automobila nema ove lampice za nivo ulja, već samo one crvene za pritisak, pa se može desiti da ode i ispod minimuma za par hiljada km pređenih u cugu pogotovo ako se češće stiska gas.
  11. RAM ZA TABLICE HONDA HCS

    Nisam imao priliku da vidim uživo okvire kluba, pa ne znam, možda su ih bolje uradili. Kada su menjane tablice imao sam nekoliko različitih reklamnih ramova, nekima je proizvođač bio Interkruna, nekima Komplast (koji je koliko se sećam još lošiji po kvalitetu od Interkrune). Pošto mi se nisu svideli, tražio sam drugačije, pa sam naišao i na ostale njihove oblike, ali kada sam našao ovaj od Abs-trejda, izgledao mi je najbolje i najkvalitetnije, pa sam njega uzeo. Treba videti uživo, plastika je deblja, čvršća, drugačija na dodir, jednostavno ozbiljnije izglda.
  12. RAM ZA TABLICE HONDA HCS

    Ja sam gledao njihove ramove i jako im je loš i dizajn svih ramova (bar meni) a i kvalitet same plastike, puca dosta lako. Jedino im je "best 1" varijanta ok po obliku. Ali im je preciznost izrade jako loša, ima mnogo viškova plastike, površine nisu glatke, generalno im je loša završna obrada.Najbolje što sam našao kod nas radi abs-trade, imaju i najlepši dizajn, najelegantniji ram, a i plastika je mnogo kvalitetnija i čvršća, ali nije krta i ne puca lako. Preciznost izrade je znatno bolja, plastika je glatka i nema mnogo viškova i oštrih ivica, mnogo bolja završna obrada. Ima u crnoj, sivoj i beloj boji, a rade i gravirano a i sito štampu. Ima sa kružićima i i nekim usekom na lajsni, a lepše je se usekom. http://abs-trade.com/portfolio_category/okviri-registarskih-tablica/ p.s. Ovaj komentar čisto informativnog karaktera.
  13. Za CL7 Akorda u prvu ugradnju ide i NGK i Denso, zavisi šta zapadne gde. Kod mene bile NGK, i stavljene opet iste pre par godina kad su menjane.
  14. Fabrički idu obične na cl7 (2.0) to je sigurno, a da li mogu i da li ima boljitka ako se stave iridijumske to već ne znam, verovatno će neko stručan odgovoriti. Mada ja mislim da bi da bi fabrika već stavila iridijumske da ima potrebe, kao što je na 2.4.
×