Jump to content

smare

Members
  • Content count

    87
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

smare last won the day on November 8

smare had the most liked content!

About smare

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

132 profile views
  1. Accord CL7 Sport 2006

    Ko ne plati na mostu plati na cupriji. Tako ja svake godine lepo platim 50tak hiljada za fabricke maglenke i ksenone i nista ne moram da busim.
  2. Accord CL7 Sport 2006

    Odoh po rakiju... U zdravlju ga vozio!
  3. Accord CL9

    Stvarno su dobro sakrili taj prekidac.
  4. Dobro dosao! Pogledaj malo ovde na forumu iskustva drugih članova sa hrv-om oko zadnjeg diferencijala i odrzavanja. I slobodno pitaj ako bude trebala neka pomoć. Tu smo.
  5. Honda CRX

    Biće ko bombona! Sećam se neke '97. buraz i ja sa njegovom vectrom u subotici na autopijaci i prilazi nam lik sa crx-om. Hoće da se menja za vectru. Oba su bila 1.6 motori. S tim što je vektra išla, a crx leteo. Burazer ozbiljno razmišljao, ali ipak zbog bebe odustao. A vectra mu je bila san. Posle probne vožnje crx-a je promenio ploču. Nek ti je sa srećom!
  6. Zenin Hrv

    Hvala najlepse! Jok, nego sam ja bio omiljen kod njih. Pisao sam celoj skoli pismene za ocenu po zelji. Eto da vam se pohvalim da je moj upis u knjigu zalosti JB Tita izasao u skoro svim novinama tadasnje SFRJ. E jesam se tada nasrao za sve pare, a bio treci osnovne. Nekad se zapitam da li je Tito i Ja snimljen po meni? Jedino nisam bio mali i debeli, vec visok i mrsav. I nisam jeo malter vec pacija g..na umesto dudinja.
  7. Pozdrav svima, U Milosevom wannabe cl7 topicu sam se onako usput pohvalio da je u moju porodicu usla jos jedna Honda. HRV sa prednjim pogonom i 1,6 105ks motorom, 2000. godište. Ovaj auto je rezultat agonije trazenja drugog automobila, prvenstveno namenjenog zeni za vožnju do posla, pijace i frizerke. U crkvu jos ne ide. Kupovinu sam poceo negde uporedo sa Milosem wannabe. Izvinjavam se sto nisam moj problem izneo na forumu, nego sam onako samostalno (tihujući) aktivno trazio auto skoro dva meseca . Poceo sam sa Yarisom, pa Jazzom, pa preko Civica raznih generacija dosao do HRV-a. Gledao oglase u Srbiji, Nemackoj i Holandiji, pa pravio kombinacije, pa isao po placevima i oglasima. Na kraju sam se totalno dezorijentisao i smorio. Nisam znao kud sam pošao. Na kraju sam odveo ženu do jednog drugara koji ima HRV-a. Ona dva minuta sedela za volanom, pravila se da vozi i rekla ODGOVARA. Dolaskom mobilnih telefona u Srbiji je bezbednost pogotovo u gradskoj vožnji postala prioritet. Strah me od žena za volanima SUV-ova i pogleda prikovanih za Ajfon. Ima ih mnogo i nikada ni jednu nisam video bez telefona za volanom. Dok voze kucaju sms-ove sa smajlijima. Da nije njih i ostalih Zombija za volanima i Logo bi mi završio posao. Ovako zbog žene i bebe( i mojih potreba) je pala odluka na HRV-a. Auto sam kupio mimo oglasa od poznanika. Kod njega je bio dugi niz godina i dosta dobro je održavao taj auto. Nije mint kao moj akord, ali nije ni mrtvac. Ima sekvent plin, 245000 km prešao, 5 vrata, metalik siv. Prethodni vlasnik je radio glavu motora tj ventile. Išao je sa HRVom na duža putovanja i po mom mišljenju vozeći na TNG mu spalio ventile jer ga je cepao preko 120kmh. Ovo je drugi slučaj poznanika koji su spržili ventile na TNG. Prvi slučaj je na CL9 isto sa autogasom. Motor dobro radi, miran na leru, brzo skače u obrtaje i ima rezak i zdrav zvuk. Otero ga na mali servis. Sipan motul, ngk svecice i filteri. Na plin radi odlično. Palio je check engine kad sam ga probao, ali je prestala da svetli sipanjem plina na Luk oilu i Mol-u i nije se više palila. Plin je ugradjen i održavan kod Detelinara Autogas koji su za mene nepoznanica. Ne znam da li da nastavim tamo ili da oteram kod npr Dore, Lučara...? Unutra je Frankestajn sa stag 200 jedinicom, Tomaseto reduktor i multiventil. Po jako gruboj preoceni mislim da TNG-a troši do 13l u gradu i oko 9l na otvorenom. Mislim da je toj potrošnji kumovala gas sajla koja je zapinjala i koju sam momentalno zamenio. Ne razumem kako je čovek mogao tako da vozi tj. znam. Kvarovi koji ne dolaze iznenada nego oni koji nastaju malo po malo dovode do privikavanja vozača na novonastalu okolnost. Zato u Srbiji svaki primerak starijeg auta "ima dušu" i jedino vlasnik zna da ga vozi. Ako ti kojim slučajem pozajmljuje auto onda ti pola sata objašnjava kako da se nosiš sa gremlinima i fantomima. Čovek mi je na konstataciju da je papučica gasa u k...cu rekao: Meni to ne smeta, navići ćeš se (: Aha, OK. Uzeo od Dejana iz Karlovaca novu(polovnu) sajlu i sad papučica radi ko sat. Inače ranije sam vozio Carismu 1,6 sa Viale TNG uredjajem koji je ubačen u auto sa 40.000 km u Holandiji. Kupio sam ga sa mislim 160.000 valjda pravih km. Vozio ga 50.000km, prodao ga čoveku koji je za ove 4 god prešao još 50k. I dan danas sve radi kao sat. Bez ijednog kvara. Trošio je u gradu 9-11l gasa, a na otvorenom 7 do 9l kada sam ga cepao na Autobahnu. E to je gasni uređaj! Do 10% razlike u potrošnji benzin -TNG. Samo jednom je gubio snagu u vožnji i to kada sam išao u Grčku pa sipao gas u Makedoniji kod nekog privatnika pre granice. U Solunu sam morao da prebacim na benzin, na onim usponima ka Halkidikiju. Tri odrasla sa punim gepekom, klimom i plus 37 napolju. Do sada je HRV prešao 300tinjak km u gradu i 250 km autoputa i regionalnog. Accord me je razmazio pa mi HRV neubedljivo deluje na autoputu. Mislim da taj auto nije za brzine veće od 100, max 120 kmh. Može naravno i preko 150 ali... Najviše mu odgovara regionalni put i brzina 80-100kmh što je negde oko 3000 o/min. Za gradsku vožnju je odličan. Napred je pregledan, ogromni retrovizori vide sve iza i pored sebe. Srednji retrovizor je skoro neupotrebljiv. Tu najviše smetaju zadnji nasloni za glavu koje sam izvadio jer mi ne trebaju. Oduševila me zadnja klupa kojoj se može obarati naslon, kao na prednjim sedištima. Gepek je k'o u Ferariju. Od opreme ima el. podizače, el. sklopive retrovizore!!!, nema centralnu bravu?? ima klimu. Planiram da mu ugradim centralnu tj da prvo skinem tapacirung sa vrata da vidim situaciju ima li ili nema centralnu jer do sada u oglasima nisam našao ni jedan bez centralne. Od opreme mi samo fali na km satu trip Ai B. Nema ni jedan ni drugi. Na veliku žalost mnogih na ovom forumu auto nema alu felne i ne planiram da ih nabavljam. Posle dve tri nedelje pitao sam zenu, jer sam se setio da je vozila golfa 5ticu, ima li razlike izmedju ta dva auta. Kaze mi :"Ko dupe i oko". Pitam jel u korist golfa? Ma kakav golf, on je ko mrtvacki sanduk na tockovima!
  8. 2017 FK8 TypeR GT

    B92: Honda Civic Type R stigao u Srbiju / FOTO http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2017&mm=11&nav_id=1321840
  9. Video ga danas kod Robike. Lep auto.
  10. Bog te pogledo sinko! Nisi ni svestan. Bolje se ozeniti za zenu nego za BMW-a
  11. Nova članica

    Zlatni lanci i široke felne... Dobro nam došla! Napisi koju o tim servisima što si radila i koliko je koštalo . Moram ženi sad da kupujem auto pa se dvoumim između jazz-a i yarisa. Uplašio me Živko sa svrstavanjem jazz-a u skupe honde za odrzavanje, a ja navikao na jeftinog accorda pa me nesto strah da uzmem jazz-a.
  12. Probali smo i jedno i drugo. Nego, mislim da 99% ljudi vozi normal jer je tako normalno. Prolem sa automatikom je sto on nikad ne zna koliki meni treba medjugas kad saltam iz viseg u nizi stepen prenosa.
  13. @Delija Ne kazem ja nego burazer. Pasata nisam vozio, vozio sam se u njemu vise puta kada mi je buraz pokazivao "kako ubrzava". Stisne gas, motor zabrunda i.... treba mu sek-dve da skonta da krene. Medjuubrzanja su definitivno na strani accorda, sto se ddelimicno moze i videti iz tih podataka koje si postavio. Novi pasat je jako dobro natrimovan i stvarno je postao sportska limuzina. Osece se itekakva razlika izmedju prethodnog i sadasnjeg. Mnogo je upravljiviji, ali i tvrdji. Izuzetno je tvrd. Tvrdji od CL9. Jeddno je voznja na stazi, a potpuno dnesto drugo je kada vozis iza kamiona uzbrdo 40kmh, pa krenes da pretices. Dok DSG skonta sta ti hoces, accord je vec na pola kamiona. Mozda je izlazna brzina veca kodd pasata u preticanju, ali je accord to obavio brze, a samim tim i sigurnije. CL je manuelni menjac, pasat je DSG.
  14. Vozio sam pre neki dan cetvoro ljudi uz Banstol( stari put NS-BG), obisao kamion, onako rutinski bez drame, a burazer koji vozi najnovijeg pasata mi kaze da on ni u snu ne bi smeo da se sa njim upusti u takvo preticanje. Kada sam mu jednom prilikom dao da vozi do Bosne moj CL9, ceo put se cudio kako dobro ide i kako ga milina voziti. Molio me da mu dam da vozi i nazad. Dve godine sam ga pre toga nudio da provoza CL9, ali covek nije napaljen na auta, auto mu treba za posao, ne za zajebanciju i nije uopste zeleo da ga proba. Sad ko kucence cvili kada negde idemo sa Cl9 da on vozi.
×