Jump to content

mladjan

Administrators
  • Content count

    4,700
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    171

mladjan last won the day on December 6

mladjan had the most liked content!

6 Followers

About mladjan

  • Rank
    CTR Driver

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    IT, mobile

Recent Profile Visitors

2,773 profile views
  1. Da, apsolutno svi lazu, i digitalni i analogni. Bilo je cak i na SAT emisiji o tome, zasto lazu. Uvek pokazuju vise nego sto jeste.
  2. Jes malo laze cajger, ako se ne varam na 200 pravih pokazivao ~230. Ja cu moj da odem da izmerim ovih dana na nekom pravcu, samo da uhvatim suvo vece.
  3. Na papiru su tu negde do 200, odnos tezine i snage je slican. Probacemo u realnosti kako to izgleda
  4. 2017 FK8 TypeR GT

    Da te ne zna pola foruma, pomislili bi da si neka mica koja ne moze do reci da dodje
  5. 2017 FK8 TypeR GT

    Za mene ne znam, ali Savetnik vozi 0:00, tj od njega se meri vreme. Da si pricao malo samnom poslednjih par nedelja (ili citao viber grupe) mozda bi se i poklapalo
  6. 2017 FK8 TypeR GT

    Nema potreba da potapam, u 6. na 150 malo dodam gas i on je vec na 180
  7. 2017 FK8 TypeR GT

    Cuti, da ne cuju ovi iz Delte
  8. 2017 FK8 TypeR GT

    Do sada presao oko 1600 km, posle 700-800 krenuo i malo slobodnije da ga vozim, naravno, kad je sve na radnoj temperaturi Utisci za sada su i vise nego pozitivni, PREZADOVOLJAN sam autom. Dacu par uporednih crta sa FN2, kao i fk2 i cu2. Komfort: Jako dobar auto za svaki dan, cak i 20" felne ne penalizuju i ne unistavaju komfort. Ovih dana sam ponovo na letnjim zbog nekog slikanja pa se vracam na zimske. Pre par dana vozio zenu i dete i nije primetila razliku u udobnosti izmedju letnjih i zimskih. Ja primetim naravno, ali je neznatna. Sedista su drkanje, udobna a drze bas lepo. Sedi se nisko i ne umara na putovanjima (putovao do 2 sata u cugu, nisam vise). Prostora ima bas dosta, vise od 9gen i 8gen. Zadnja klupa je napokon komforna, sto zbog prostora to i zbog upijanja rupa zadnjeg dela. Ima nekih preglabica/skocica kod mene u kraju koje su mi reper. Upija te rupe kao accord, cak je i udobnii od Accorda u nekim slucajevima jer sam umao run flat gume na njemu. Udobniji je 100% od 9gen na eibach-u, i napred i pozadi. Na 8 i 9gen ceo zadnji deo tu poskoci (cujem stvari iz gepeka kako se odvoje od poda). Upravljivost: Jako je cudno kako auto brzo reaguje na komandu sa volana, bukvalno zamislis i on je vec skrenuo. I moze dosta ranije da se da gas u krivini nego npr sa fn2. Cak i kada iskljucis kontrolu proklizavanja u R modu, nece da kliza i nosira odmah, vec progresivno prenosi na tockove. Ne znam koji sistem to radi, ali radi kako treba. Zadnji kraj je jako predvidiv, ali daleko od toga da je zalepljen i da ne radi. Postoji neki sistem koji u krivini koci unutrasnje tockove i pomaze LSD-u da bolje zakrene auto. Tada se zadnji kraj lepo namesti, oseti se da krene ali predvidivo. Nisam ga skroz otkacio do sada (mada mi ni uslovi ne dozvoljavaju da se igram stalno sa iskljucenom kontrolom stabilnosti), ali igracemo se na stazi kad dodje vreme. Tezina volana u R modu mi je na ulici too much, najvise mi odgovara tezina volana iz Sport-a. U planu mi je da sniffujem malo can buss mrezu i da pohvatam komande za te modove. Nadam se da postoje zasebne poruke za volan, motor, amorta, pa da mogu da napravim app na headunit-u koji ce setovati custom mode.Root vec postoji za ovaj head unit, samo nikako vremena da odvojim da ga root-ujem (Android auto i apple carplay zavrsavaju posao za multimediju). Stabilnost: Jako stabilan, pogotovo na velikim brzinama. Prvi put me iznenadilo jako kocenje sa 150+, jer je krenuo da se upreda ceo auto (kao da zadnji kraj hoce da me pretekne). Razmisljao sta je, i krenuo od guma. Otisao i naduo ih na preporucene vrednosti (2.3 pozadi, 2.4 napred), i otklonio problem. Do duse, na letnjim se to nije desilo ni jednom, ne guba se guma ni blizu koliko radi zimska. Ono sto je specificno je taj osecaj brzine, vozis 200 a nisi svestan da vozis toliko. Performanse: Ja sam se malo navikao na ubrzanje fn2 (koji je, naravno, brzi jer ima vise snage a laksi), pa kad stisnem fk8 nemam straha, izgleda mi sporo. FN me uvek prestravi u gradu, koliko god puta ga natezao, iznova me iznenadi. Iz par razloga, otima se dosta na gasu, glasniji je dooosta, a i brzi na kraju krajveva. Duzi je i menjac na fk8, pa nemas osecaj da je "napunio brzo". Torque dosta olaksava svakodnevnu voznju, na auto putu u 6. samo potapas, i puni kao lud. Kocnice su top! Koci kao lud, ali da li je zbog pozicije sedenja, ukoci isto, ili mozda i bolje od fn-a, ali ne ostim tu G silu kao na fn2 (fn2 te nabije u soferku). Kad bude bilo suvo vreme, izmericu iste veceri oba auta vboxom, i ubrzanje i kocenje (mada ovde ima uporednog testa sa stock fn2: http://www.zeperfs.com/en/duel1595-6700.htm) Ono sto malo smara kod ovih plocica je da kad se zagreju u gradu, piste na blagom kocenju (semafori, silazak u garazu itd). To me bas bas zivcira u svakodnevnoj voznji, da sam iskopao neke "obicne" ATE plocice da probam za svaki dan. I kad kazem pisti, nije da pisne, nego se okrecu ljudi Svaki fk8 korisnik na fb grupama koje pratim se zalio na istu stvar. Neko zivi sa tim, a neko menja plocice. Cak i sam i skidao plocice da im namazem onaj silikon koji sam mazao i na fn2, da ublazi vibracije izmedju plocice i klipa, i da drzi plocicu za klip. Nije upalilo jer plocice vec na sebi imaju gumirane protektore (noise shims). Ono sto je dobro je da je izbor plocica ogroman, pogotovo performance plocica. Iste plocice su i na Evolicijama, i na STI, i na prethodnom R-u, i na jos 30-ak drugih modela. Brembo je stavljao iste ili slicne celjusti, sa istim oblikom plocice, sto je cool. To smanjuje i cenu plocica. Snagu sam merio (grafici postavljeni), i izbacio je malo vise snage na tocku nego sto je deklarisano (mozda su i gubici u menjacu manji), ali i malo vise nego Amerima. Planiram da izmerim tezinu na nekim preciznim vagicama (po tocku). U saobracajnoj pise 1451kg. Americki ima nesto manje opreme od mog (mada ta oprema nije teska), i oni su izmerili 1427kg (detalji ovde). Ako nekog nesto specificno zanima, neka pise, kapiram da sam nesto zaboravio (a mozda i nisam xD)
  9. CeeRVe 2.2 iz VranjE

    Najveci problem nije motor vec kvacilo, koje bas bas brze strada na chipovanom 2.2 dizelu. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Accord CL7 Sport 2006

    Meni takodje te maglenke (kod svake honde koju sam vozio) nemaju nikakav efekat. Oborena svetla najbolje rade posao.
  11. Dosta zavisi od toga i kako su odlagane, kada su vozene itd. Dosta ljudi voze i po toplom sa njima (kao sto to cesto rade sa winterama npr) i onda im skrate zivotni vek.
  12. Kao sto sam rekao, posle 2 godine vise ne valja, sto znaci, promenis. Mishelin traje 4-5 god.
  13. Vozio i jednu i drugu novu, nisam primetio razliku. Obe ce klizati na mokrom, i trajati krace od michelina. Ali nece ni jedna zimska drzati kao uhp guma, ne treba se zavaravati. Za svaku normalnu voznju zimi, i sava i tigar zavrsavaju posao, 4x jeftinije od miselina a traju duplo krace. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. 2017 FK8 TypeR GT

    Sa ovom snagom ce svaka da kliza Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. 2017 FK8 TypeR GT

    Na letnje je mislio, one bitnije Sent from my iPhone using Tapatalk
×